صدای جمهوری اسلامی ایران
display result search

ابوالفضلی اظهار كرد: غرب كار خود را با رسانه پیش می برد یعنی بهترین ابزارش برای اسلام هراسی رسانه است.

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، دكتر علیرضا ابوالفضلی رئیس بنیاد بین المللی تكریم ادیان و مذاهب در مصاحبه با رادیو گفت و گو با موضوع "بررسی نقش هالیوود در گسترش اسلام هراسی"، در خصوص چرایی مقابله غرب با اسلام گفت: وقتی جامعه ای بخواهد گروه یا تشكلی را تحت الشعاع قرار دهد و یا بخواهد رفتاری كند تا آن جامعه منزوی شود و یا به اضمحلال برود باید اطلاعاتی نسبت به آن جامعه داشته باشد. غرب راجع به اسلام اطلاعات زیادی دارد. آنها می دانند اسلام در حال گسترش است و از قرن بیستم در كل دنیا گرایش افراد به سمت اسلام زیاد بوده است.

وی افزود: غربی ها دریافته اند اسلام انسانیت و آدم بودن را به ارمغان آورده و می خواهد در كل جهان آن را تسری دهد. معمولا افرادی كه راجع به انتخاب دین تحقیق می كنند سراغ اسلام می روند و این برای تمام لابی ها و سیاست گذارهایی كه به دنبال این هستند تا مردم را از اسلام دور كنند هراس ایجاد می كند. بنابراین باید بنشینند طرح بریزند و برنامه های بلند مدت به ویژه در كشورهایی كه از دین فاصله دارند داشته باشند.

رئیس بنیاد بین المللی تكریم ادیان و مذاهب با بیان اینكه هالیوود یك سیاست گذاری است و دیگر اطلاق به محل نمی شود، تصریح كرد: غرب كارخودش را با رسانه پیش می برد یعنی بهترین ابزارش رسانه است كه نیاز به منبعی بوده كه سینمای هالیوود است. عملا هالیوود ممكن است در كشورهای حوزه خلیج فارس و كشورهای همسایه ما نیز باشد و دارد فیلم هایی با پشتیبانی صهیویست ها تولید می شود كه در راس اینها ما شاهد قسمتی از كابالیسم ها هستیم. كابالا به زبان عبری یعنی جادو، جادوگران یهود كه البته اینها خودشان را از این قضیه مبرا می دانند اما عملا خروجی فیلم ها و رفتارشان نشان می دهد كه منتسب به اینها هستند.

وی اظهار كرد: روند مقابله غرب صرف اسلام هراسی نیست و همه ادیان توحیدی و همه ادیانی كه دارای كتاب آسمانی هستند را در بر می گیرد.

ابوالفضلی ضمن بیان اینكه پیشرفت غربی ها خوب بوده و لی ریشه های اسلام در كشورها و جوامع مختلف تثبیت شده و توسعه پیدا كرده است، گفت: كارهایی كه بعد از انقلاب اسلامی در ایران در خصوص اتفاقاتی كه غرب برای اسلام هراسی انجام داده و اگر عصر قوی و غنی را بخواهیم از ایران نام ببریم دهه نودی كه در آن هستیم را می توانیم نام ببریم چون ایران در تمای دنیا در عرصه های مختلف معرفی و شناخته شد.

رئیس بنیاد بین المللی تكریم ادیان و مذاهب در خصوص گسترش مهدویت در دنیا تاكید كرد: اگر موضوع مهدویت با ویترین بسیار خاص، جذاب و مطالباتی كه جهان نسبت به سینما و فرهنگ رسانه فیلم سازی دارد تولید شود در قالب یك ماهیت صحیح و درست مطمئنا حضرت مهدی (عج) به دنیا معرفی خواهد شد و این جرقه ای برای مردم است كه نسبت به این موضوع تحقیق و پژوهش كنند.

مرتبط با این خبر

  • توفان طبس؛ دست خداوند پشت سر مردم ایران بود

  • نقش‌های توسعه‌بخشی رادیو به‌ویژه در جوامع كوچك تر كماكان پررنگ است

  • جهش تولید؛ در سایه ارتقای معیشت و كنترل تورم

  • دعوت از هنرمندان ایرانی خارج كشور و ترویج فرهنگ بی‌حجابی

  • رهبر انقلاب: با جهش تولید جیب و دست كارگر پُر می‌شود

  • دستگاه‌های فرهنگی در مقوله حجاب كم‌كاری كرده‌اند

  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی با نگاه به «آسمان غرب»

  • پررنگ‌تر شدن نقش مردم در عرصه حكمرانی در طول حیات انقلاب اسلامی

  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی با نگاه به «آسمان غرب»

  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی با نگاه به «آسمان غرب»