صدای جمهوری اسلامی ایران
display result search

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ساعت 13:30 به مدت 60 دقیقه

یار احمدی گفت: از طریق این پیام رسان داخلی می توان سرویس های مالی هوشمند، فروشگاه اینترنتی و سرویس ارتباط با مشتریان را راه اندازی کرد.

برنامه " گفت و گوی اجتماعی" با موضوع پیام رسان های داخلی و در ارتباط تلفنی با محمد یار احمدی مدیر روابط عمومی پیام رسان بله از شبکه رادیویی گفت و گو روانه آنتن شد.

مدیر روابط عمومی پیام رسان بله در مصاحبه با رادیو گفت و گو بیان داشت: تمام تلاش ما در پیام رسان بله این است که علاوه بر امکان ارسال تصاویر و ویدئو از طریق آن، جایجایی پول نیز در بستر شبکه بانکی اتفاق بیفتد و در نتیجه تعاملات اقتصادی و مالی افراد با این کار آسان تر شود.

یار احمدی در توضیح این مطلب عنوان کرد: از طریق این پیام رسان داخلی می توان سرویس های مالی هوشمند، فروشگاه اینترنتی و سرویس ارتباط با مشتریان را راه اندازی کرد و در سطح پایین تر نیز می توان اقدامات مربوط به پرداخت شارژ ساختمان، پرداخت صدقه و کمک به خیریه و عملیات انتقال وجه را انجام داد.

مدیر روابط عمومی پیام رسان بله در ادامه این برنامه اجتماعی در رادیو گفت و گو ابراز داشت: با وجود تبلیغات محدود و فرصت کوتاه و همچنین فضای پر تنشی که در رابطه با فضای مجازی ایجاد شده است، هم اکنون دو میلیون نفر کاربر، عضو این پیام رسان داخلی هستند که دو سوم آنها از کاربران فعال به شمار می روند.

وی به ملاک درآمد پیام رسان داخلی اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه مدل درآمدی پیام رسان بله بر اساس میزان انجام تراکنش کاربر است لذا فعال شدن کاربران اهمیت ویژه ای برای ما دارد.

مدیر روابط عمومی پیام رسان بله همچنین در ادامه یادآور شد: پروژه اصلی این کار حدود سه سال است که کلید خورده اما نرم افزاری که در حال حاضر به عنوان پیام رسانه بله می شناسیم یک سال است که به صورت جدی فعالیت می کند.

یار احمدی در مصاحبه با رادیو گفت و گو بیان داشت: هجوم شدید کاربر به پیام رسان امر مثبتی نیست چراکه سامانه را دچار مشکلات جدی خواهد کرد. بنابراین همه تلاش ما بر این بود که با اضافه کردن امکانات و افزایش تعامل با نهادهایی مانند بانک ها و خیریه ها که کار اقتصادی انجام می دهند کاربران فعال در هر یک از این مجموعه ها را جذب کنیم.

مدیر روابط عمومی پیام رسان بله در پایان برنامه گفت و گوی اجتماعی رادیو گفت و گو یادآور شد: در حال حاضر خدماتی مانند شارژ تلفن همراه، خرید از فروشگاه ها و کمک به خیریه ها به ویژه کمیته امداد را به سرویس های خود اضافه کرده ایم. این موارد به جذب کاربران فعال در این پیام رسان کمک خواهد کرد.

مرتبط با این خبر

  • بی خانمانی یک سبک زندگی است

  • بخش عمده ای از افراد کارتن خواب معتاد هستند

  • بررسی معضلات اجتماعی ناشی از کارتن خوابی و بی خانمانی

  • نظام تربیتی سنتی ایرانی بر اساس خشونت شکل گرفته است

  • خشونت جزو لاینفک زندگی مدنی و اجتماعی انسان است

  • کتاب سواد رسانه ای آموزش و پرورش موثر نیست

  • آسیب های فضای مجازی مورد توجه خانواده های ایرانی نیست

  • واکاوی آسیب های ناشی از خشونت در خانواده

  • گفت و گوی اجتماعی از فضای مجازی و خانواده می گوید

  • تفکر لاکچری ریشه در فرهنگ مصرف گرایی دارد