حجت الاسلام زهرایی از طرحهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی برای برقراری ارتباط جدی تر با مخاطبان خبرداد و گفت: در طرح «شبکه امامت» مبلغان و روحانیون باید در کنار مردم قرار بگیرند و به همراه خود مردم مسائل محله را حل کنند.
حجت الاسلام محمدجواد زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت سالروز صدور فرمان امام راحل (ره) بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 با برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت وگو مصاحبه تلفنی کرد.
حجت الاسلام زهرایی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تصدیق و عرضه اندیشه اسلام ناب به جامعهی انقلابی ایران شکل گرفت و به تعبیر مقام معظم رهبری نه تنها از ضرورت وجود آن کاسته نشده بلکه ضریب بیشتری هم خورده است.
وی افزود: مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی طی چهل سال گذشته با رویکرد مردمی سازی حوزه فرهنگ و تبلیغ، فعالیتهای زیادی در موضوع هیئات، موسسات خانههای قرآنی، کانونهای تخصصی فرهنگی و تبلیغی و تولیدات مختلف رسانهای انجام داده و با توجه به شرایط امروز جهان و ایران رویکردهای تحولی را به ویژه در دوره مدیریتی جدید ایجاد کرده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروز سازمان تبلیغات اسلامی رسانه را یک بعد اساسی در حوزه تبلیغ و مسائل فرهنگی میداند و به همین منظور زمینههای زیادی را برای تولیدات رسانهای ایجاد کرده است.
حجت الاسلام زهرایی از طرحهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی برای برقراری ارتباط جدی تر با مخاطبان خبرداد و گفت: یکی از این طرحها، طرح «شبکه امامت» است که در حال اجرا میباشد. در این طرح، شبکه امامت (مبلغان و روحانیون) باید در کنار مردم قرار بگیرد و به همراه خود مردم مسائل محله را حل کند.
این مقام مسئول اظهارکرد: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی این است که فضای تبلیغی و فرهنگی را مردمی کند و با استفاده از ظرفیتهای مردمی حوزههای فرهنگی و تبلیغی را ارتقا ببخشد.