هشتگ گفت‌وگو یك‌شنبه ها از ساعت 11:00 به مدت 60 دقیقه

رادیو گفت و گو

هشتگ گفت‌وگو

در هشتك گفت و گو بشنوید؛ جولان اینفلوئنسرها در فضای مجازی

هشتک گفت و گو شانزدهم شهریور با حضور کارشناسان به بررسی موضوع اینفلوئنسرها؛ بنرهای تبلیغی در فضای مجازی می پردازد.

1399/06/16
|
07:59
|

به گزارش روابط عمومی رادیو گفت و گو، این شبکه رادیویی با هدف بررسی چالش ها و مخاطرات فضای مجازی برای خانواده ها و نسل جوان که ارتقاء سواد رسانه ای و پاسخ به سوالات مخاطبان در این حوزه را در پی خواهد داشت، برنامه ای را با عنوان هشتگ گفت و گو روی آنتن می برد.

این برنامه که یکشنبه‌ها ساعت 11:00 روی موج اف ام ردیف 103/5 مگاهرتز تقدیم علاقمندان این حوزه می شود، شانزدهم شهریور با حضور کارشناسان به بررسی جولان اینفلوئنسرها در فضای مجازی می پردازد.

اینفلوئنسرهایی که در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها فعال هستند، تبلیغاتی را که به صورت دهان‌به‌دهان نمی تواند در فضای مجازی به گردش درآید را به شکلی متمرکز مدیریت می‌کنند و انجام می‌دهند. در واقع به‌عنوان حامی یک برند کار تبلیغات را انجام می دهند. آنها اشخاص سومی هستند که از یک برند حمایت می‌کنند و از این طریق طرفداران خود را به سمت توجه به آن برند سوق می‌دهند.

علی حسنلو(روزنامه نگار و کارشناس رسانه)، حسن میثمی(پژوهشگر رسانه های اجتماعی و مدیر مسئول یک رسانه تخصصی) و مهندس حمید توکلی(کارشناس برندینگ و نامولوژی) از مهمانان امروز این برنامه هستند.

شبکه رادیویی گفت و گو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیو نما، اپلکیشین های موبایلی و آدرس اینترنتی http://radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است.

علاقمندان برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو می توانند از طریق سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 27861035 اقدام نمایند.

دسترسی سریع
هشتگ گفت‌وگو