مدیران از دوركاری استقبال نمیكنند عضو هیئت علمی دانشگاه در مصاحبه با رادیو گفتوگو عنوان كرد: مدیران به دلیل بی اعتمادی به كارمندان خود، استقبال چندانی از روش دوكاری در روزهای قرنطینه ندارند. 1399/09/16|
چگونه كتاب دیجیتال را به سبد خانوار اضافه كنیم؟ یك پژوهشگر در رادیو گفتوگو با بیان اینكه والدین در استفاده از تكنولوژیهای كتابخوانی باید الگوی فرزندان خود باشند، مطرح كرد: ورود كتاب دیجیتال به سبد خانوار موجب افزایش سواد رسانهای میشود. 1399/08/26|
سهم تولید و نشر كتاب دیجیتال در اقتصاد خانوار برنامه ضرب سكه با هدف بررسی كارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبكه رادیویی گفت و گو پخش می شود. 1399/08/24|
چرا بازار سیگنالفروشی گرم شد؟ كارشناسان بازار سرمایه معتقدند از آنجایی كه نهادهای مالی به صورت منفعل عمل می كنند و مرجع مناسبی از سازمان های بورسی برای ارائه اطلاعات وجود ندارد، افراد به سیگنال فروشان مراجعه می كنند. 1399/08/06|
فعالیت 3 هزار سیگنال فروش برای هدایت مردم به بورس! آقابزرگی در رادیو گفتوگو اظهار كرد: بیش از 3 هزار سیگنال فروش در فضای مجازی مردم را برای خرید و فروش در بازار سرمایه هدایت می كنند. 1399/08/06|
معضل سیگنالفروشان بورس در فضای مجازی برنامه ضرب سكه با هدف بررسی كارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبكه رادیویی گفت و گو پخش می شود. 1399/08/03|
نكاتی كه در انتخاب نام برند باید به آن توجه كنیم كارشناسان حوزه برندینگ با حضور در رادیو گفتوگو ویژگیهای یك برند با لوگوی خوب و اقدامات لازم برای ثبت برند را شرح دادند. 1399/07/22|
جنگ اقتصادی امروز به دفاع مقدس نیاز دارد افضلی در مصاحبه با رادیو گفتوگو اظهار كرد: در حال حاضر كه از برهه جنگ فیزیكی خارج و وارد جنگ اقتصادی و فرهنگی شدهایم، دفاع ما همچنان باید مقدس باشد. 1399/07/08|
افزایش نرخ ارز فرصت بزرگی برای تولیدكنندگان است ترابی گفت: متوقف شدن واردات بسیاری ازكالاها و محصولات كشاورزی به دلیل كمبود ارز فرصت بسیار خوبی برای رشد تولید داخل است. 1399/07/08|
كسبوكارها پاییز كرونایی را چگونه سپری كنند؟ یك كارشناس حوزه كسبوكار با حضور در رادیو گفتوگو ضمن ارائه آماری درباره رشد چشمگیر كسبوكارهای آنلاین در چند ماه اخیر، به استراتژیهای مورد نیاز شركتها برای عبور از ریسك اشاره كرد. 1399/07/02|
واردات بی رویه در میان سكوت مسئولین، كسب و كارها را به زانو درآورد شاكری در مصاحبه با رادیو گفتوگو عنوان كرد: واردات بی رویه و قاچاق كالاهای مشابه داخلی در میان سكوت مسئولین ریسك اقتصادی كسبوكارهای كشور را افزایش داده است. 1399/06/31|
برای مدیریت برند باید در راستای ذهن مشتری قدم برداریم یك كارآفرین عنوان كرد: برند یعنی ذهن مشتری و ما برای مدیریت برند خود باید در راستای ذهن مشتری قدم برداریم و در یك راستا حركت كنیم. 1399/06/25|
آیا سود سرمایهگذاری در بیمه به اندازه بانك است؟ كارشناسان معتقدند سرمایهگذاری در بیمه به صورت طولانی مدت سودآورتر از سرمایهگذاری در بانك است. 1399/06/18|
طراحی كریدور صادرات مبتنی بر وب برای بانوان دستیار معاونت توسعه اشتغال و كارآفرینی وزارت كار از طراحی كریدور صادرت مبتنی بر وب خبر داد و گفت: در این بستر به بانوان آموزش داده میشود تا با تولیدات باكیفیت فروش خوب داشته باشند. 1399/06/04|
چرا در ایران ایدهها سخت به پول تبدیل میشوند؟ یك كارشناس برندسازی گفت: عدم وجود فرهنگ خرید فكر و مشكلات زیاد در مسیر تجاری سازی ایدهها، روند تبدیل طرح به پول را سخت میكند. 1399/05/27|
چگونگی سرمایه گذاری خانواده ها در شرایط تحریم و كرونا كارشناسان معتقدند با توجه به كاهش ارزش پول در كشور ، سرمایه گذاری باید با در نظر گرفتن مسائل مهم و با داشتن سواد مالی صورت گیرد . 1399/05/13|