آغاز تاثیرگذاری رسانه بر افکارعمومی استاد ارتباطات در مصاحبه با رادیو گفتوگو، از ورود تجربیاتِ تکنولوژیک نظیر پرواز با بالن و هواپیماهای سبک یادکرد و پخش اعلامیه از این طریق را پیشزمینه تاثیر رسانه بر افکارعمومی دانست. 1401/02/31
انصاف و وجدان؛ دو رکن اصلی کار در رسانه کارشناس رسانه و ارتباطات در مصاحبه با رادیو گفتوگو، وجدان و انصاف را دو رکن اصلی برای فعالیت در رسانه مطرح کرد. 1401/02/31
پیوند "دانش بنیان" و زندگی/ ظرفیتی در دست رسانه مدیرعامل یک شرکت استارتاپی معتقد است رسانه از توانِ توسعه فرهنگی برخوردار میباشد و باید زیستِ دانشبنیانی و فعالیت در این مسیر را در میان تک تک افراد جامعه نهادینه کند. 1401/02/24
دانش بنیانها و رسانه از تبلیغ تا رصد مشکلات و ظرفیتها برنامه انعکاس، بیست و یکم اردیبهشت با حضور کارشناسان به بررسی موضوع دانش بنیانها و رسانه از تبلیغ تا رصد مشکلات و ظرفیتها می پردازد. 1401/02/21
تلاش اسرائیل برای خاموش کردن صدای مقاومت دبیر سیاسی فارس ضمن مصاحبه با رادیو گفتوگو، با اشاره به سلطه اسرائیل بر رسانههای دنیا از تلاش صهیونیستها برای منتقل نشدن صدای مقاومت به دنیا خبر داد. 1401/02/10
کلاس بازیگری؛ هندوانه به شرط چاقو است منتقد سینما گفت: برخی کلاسهای بازیگری صرفا نام آموزشگاه را یدک میکشند ولی در باطن با چشم حساب بانکی به هنرجویان مینگرند. 1401/01/28
دانشگاه مسیر اصلی برای ورود به سینماست مدیر یک آموزشگاه سینمایی، در مصاحبه با رادیو گفتوگو، دانشگاه را اصلی ترین راه برای ورود به جرگه سینما معرفی کرد. 1401/01/27
پرهیز از تنوع موضوعی جفای به دین است مدیر شبکه رادیویی معارف برنامههای این رادیو در ماه مبارک رمضان را متنوع معرفی کرد و این تنوع موضوعی را الزامی دانست که به مدد مذهب شیعه در اختیار ما قرار گرفته است. 1401/01/22
مخاطب در ماه رمضان دنبال "آرامش" است دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا در مصاحبه با رادیو گفتوگو، "آرامش" را مهم ترین عنصری توصیف کرد که شبکههای مختلف رادیویی باید در ماه رمضان به مخاطب عرضه کنند. 1401/01/22
برنامههای مناسبتی را در بوته "نقد مردم" بگذارید یک کارشناس حوزه رسانه در مصاحبه با رادیو گفتوگو، شکلگیریِ نظرسنجیهای مردمی درباره برنامههای مناسبتی صداوسیما را الزامی دانست. 1401/01/20
عقبماندگی رسانه در ایام مذهبی حسینی معتقد است پخش برنامههای عزا و شادی در ایام سوگ و میلاد اهل بیت(ع) و دیگر ایام مذهبی به تنهایی کافی نیست و این رویه موجب عقبماندگی رسانههای ماست. 1401/01/20
رسالتها و کارکردهای رسانه در ماه رمضان برنامه انعکاس، هفدهم فروردین با حضور کارشناسان به بررسی موضوع رسالتها و کارکردهای رسانه در ماه رمضان می پردازد. 1401/01/17
انگلیس درصدد از بین بردن "زبان فارسی" است کارشناس حوزه رسانه در مصاحبه با رادیو گفتوگو، از اهداف جدی رقیب برای از بین بردن "زبان فارسی" سخن گفت که به طور جدی از سوی انگلیس کلید زده شد. 1400/12/22
مسئولان در خواب غفلتاند/ "جهاد تبیین" یک رویداد نیست محمدیان معتقد است "جهاد تبیین" یک رویداد نیست، بلکه یک روند است و مسئولان در حوزه جنگ روایت ها و تحریف، در خواب غفلت هستند. 1400/12/21
علت هجمه فزاینده رسانههای دشمن به رهبری چیست؟ قدیری گفت: از دهه 90 به این سو، حجم هجمه و حملات رسانهای دشمن به سوی رهبری فزاینده بوده و چند برابر شده و دلیل آن، خاموش کردن آتش فتنههای داخلی و خارجی در بزنگاههای تاریخی بوده است. 1400/12/21
جهاد تبیین به معنی "تحریف زدایی" است شکری "جهاد تبیین" را نیازمند کار و تلاش مضاعف و همه جانبه دانست و به رادیو گفتوگو، گفت: ما باید با تمام توان وارد صحنهی بیان واقعیت و تحریف زدایی شویم. 1400/12/14