برند محبوب عملكرد برند محبوب، بایدها و نبایدها با حضور مهندس هادی اسدی(رییس كمیته اجرایی برند محبوب) و فرخ صفار زاده(مدیركل روابط عمومی شركت گلد ایران) 7 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) معماری برند و نامولوژی در كسب و كار با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی، آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارتاپی)، محسن غلام پور(مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله تخصصی و پایگاه خبری دنیای برند و مشاور كسب و كارها در حوزه برند)، مهندس كیارش عباس زاده(مدرس دانشگاه، مدیر گروه شركتهای خانه كسب و كار، كارآفرین نمونه ملی، مشاور صندوق نوآوری و شكوفایی ریاست جمهوری و مشاور اتاق بازرگانی) و خانم نادری(كارشناس برندینگ) 3 سال پیش
ضرب سكه معماری برند و نامولوژی در كسب و كار با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی، آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارتاپی)، محسن غلام پور(مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله تخصصی و پایگاه خبری دنیای برند و مشاور كسب و كارها در حوزه برند)، مهندس كیارش عباس زاده(مدرس دانشگاه، مدیر گروه شركتهای خانه كسب و كار، كارآفرین نمونه ملی، مشاور صندوق نوآوری و شكوفایی ریاست جمهوری و مشاور اتاق بازرگانی) و خانم نادری(كارشناس برندینگ) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) كاربرد برند شخصی در رشد كسب و كارها، تولید و كارآفرینی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه زهتاب فرد(كارشناس اخبار اقتصادی)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس امین شریفی(كارشناس ارشد برند، مدرس و مشاور برندهای شخصی و شركتی)، خانم نسرین یاری(دیجیتال ماركتر) و ارتباط تلفنی با محمد تقدسی(كارآفرین نمونه موفق در زمینه برند شخصی) 2 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) كاربرد برند شخصی در رشد كسب و كارها، تولید و كارآفرینی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه زهتاب فرد(كارشناس اخبار اقتصادی)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس امین شریفی(كارشناس ارشد برند، مدرس و مشاور برندهای شخصی و شركتی)، خانم نسرین یاری(دیجیتال ماركتر) و ارتباط تلفنی با محمد تقدسی(كارآفرین نمونه موفق در زمینه برند شخصی) 2 سال پیش
ضرب سكه كاربرد برند شخصی در رشد كسب و كارها، تولید و كارآفرینی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه زهتاب فرد(كارشناس اخبار اقتصادی)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس امین شریفی(كارشناس ارشد برند، مدرس و مشاور برندهای شخصی و شركتی)، خانم نسرین یاری(دیجیتال ماركتر) و ارتباط تلفنی با محمد تقدسی(كارآفرین نمونه موفق در زمینه برند شخصی) 2 سال پیش
ضرب سكه تولید داخلی با برند خارجی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس بخش تازه های اقتصادی)، خانم مریم جلیل زاده(گزارشگر)، دكتر حمیدرضا دهقانی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی)، خانم دكتر هنگامه عسگری مقدم(مدرس دانشگاه، نویسنده، پژوهشگر و مشاور حقوقی كسب و كار) و ارتباط تلفنی با مهندس امین شریفی(كارشناس اقتصادی، مشاور و مدرس استراتژی برند و كارشناس ارشد بین المللی برند) 1 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) تولید داخلی با برند خارجی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس بخش تازه های اقتصادی)، خانم مریم جلیل زاده(گزارشگر)، دكتر حمیدرضا دهقانی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی)، خانم دكتر هنگامه عسگری مقدم(مدرس دانشگاه، نویسنده، پژوهشگر و مشاور حقوقی كسب و كار) و ارتباط تلفنی با مهندس امین شریفی(كارشناس اقتصادی، مشاور و مدرس استراتژی برند و كارشناس ارشد بین المللی برند) 1 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) تولید داخلی با برند خارجی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس بخش تازه های اقتصادی)، خانم مریم جلیل زاده(گزارشگر)، دكتر حمیدرضا دهقانی(عضو هیئت علمی پژوهشكده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی)، خانم دكتر هنگامه عسگری مقدم(مدرس دانشگاه، نویسنده، پژوهشگر و مشاور حقوقی كسب و كار) و ارتباط تلفنی با مهندس امین شریفی(كارشناس اقتصادی، مشاور و مدرس استراتژی برند و كارشناس ارشد بین المللی برند) 12 ماه پیش
ضرب سكه(تكرار) نقش برند سازی در توسعه خوشه های كسب و كار با حضور زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، فاطمه حسن پور(كارشناس تازه های اقتصادی)، مریم جلیل زاده(گزارشگر)، مهندس امین شریفی(كارشناس اقتصادی،مشاور و مدرس استراتژی برند و كارشناس ارشد بین الملل برند) و حمیدرضا مولایی(كارشناس اقتصادی،كارآفرین و فعال در حوزه صادرات) 11 ماه پیش
مناظره تولید پوشاك داخلی با برند خارجی؛ آری یا خیر؟ با حضور خانم پرندآور(تهیه كننده)، راسخ(كارشناس مجری)، صدق آمیز(رئیس مركز پژوهش های اتحادیه پوشاك)، مختاری(وارد كننده پوشاك)، تیرگر(تولیدكننده برند داخلی پوشاك) و خانم نصرالهی(مشاور وزیر صنعت در حوزه پوشاك) 7 سال پیش
رواق تماشا رونمایی از برند ملی گردشگری در هیاهوی هجمه ها علیه ایران با حضور دهنوی(تهیه كننده)، خرمی(كارشناس مجری)، دكتر نادر عشقی پور(مجری پروژه برند ملی وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، خانم دكتر نسیم محمدیان(مدرس دانشگاه، مشاور حوزه گردشگری و عضو اتاق فكر گردشگری وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، مصطفی عباسی سروی(نایب رئیس انجمن صنفی گردشگری استان تهران و عضو هیئت مدیره جامعه تور گردانان ایران) و خانم دكتر سامه ابتهاج(دكتری مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مدرس دانشگاه در حوزه فرهنگ، صنایع خلاق و گردشگری دانشگاه سوره و دانشگاه آزاد و معاون مدیركل اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی) 4 سال پیش
رواق تماشا(تكرار) رونمایی از برند ملی گردشگری در هیاهوی هجمه ها علیه ایران با حضور دهنوی(تهیه كننده)، خرمی(كارشناس مجری)، دكتر نادر عشقی پور(مجری پروژه برند ملی وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، خانم دكتر نسیم محمدیان(مدرس دانشگاه، مشاور حوزه گردشگری و عضو اتاق فكر گردشگری وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، مصطفی عباسی سروی(نایب رئیس انجمن صنفی گردشگری استان تهران و عضو هیئت مدیره جامعه تور گردانان ایران) و خانم دكتر سامه ابتهاج(دكتری مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مدرس دانشگاه در حوزه فرهنگ، صنایع خلاق و گردشگری دانشگاه سوره و دانشگاه آزاد و معاون مدیركل اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی) 4 سال پیش
رواق تماشا(تكرار) رونمایی از برند ملی گردشگری در هیاهوی هجمه ها علیه ایران با حضور دهنوی(تهیه كننده)، خرمی(كارشناس مجری)، دكتر نادر عشقی پور(مجری پروژه برند ملی وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، خانم دكتر نسیم محمدیان(مدرس دانشگاه، مشاور حوزه گردشگری و عضو اتاق فكر گردشگری وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، مصطفی عباسی سروی(نایب رئیس انجمن صنفی گردشگری استان تهران و عضو هیئت مدیره جامعه تور گردانان ایران) و خانم دكتر سامه ابتهاج(دكتری مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مدرس دانشگاه در حوزه فرهنگ، صنایع خلاق و گردشگری دانشگاه سوره و دانشگاه آزاد و معاون مدیركل اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی) 4 سال پیش
رواق تماشا(تكرار) رونمایی از برند ملی گردشگری در هیاهوی هجمه ها علیه ایران با حضور دهنوی(تهیه كننده)، خرمی(كارشناس مجری)، دكتر نادر عشقی پور(مجری پروژه برند ملی وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، خانم دكتر نسیم محمدیان(مدرس دانشگاه، مشاور حوزه گردشگری و عضو اتاق فكر گردشگری وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی)، مصطفی عباسی سروی(نایب رئیس انجمن صنفی گردشگری استان تهران و عضو هیئت مدیره جامعه تور گردانان ایران) و خانم دكتر سامه ابتهاج(دكتری مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مدرس دانشگاه در حوزه فرهنگ، صنایع خلاق و گردشگری دانشگاه سوره و دانشگاه آزاد و معاون مدیركل اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی) 4 سال پیش
ضرب سكه اثر نامولوژی و ثبت برند در توسعه كسب و كارها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، خانم هنگامه عسگری(مشاور حقوقی در زمینه كسب و كار)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس بابك بختیاری(بنیانگذار و مدیرعامل چندین برند و مدرس دوره های كارآفرینی) 4 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) موانع كارآفرین ها در مسیر انتخاب نام و ثبت برند با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرائی(كارشناس مجری)، خانم سمیرا صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه زهتاب(كارشناس اخبار اقتصادی)، سید مرتضی میری(عضو هیئت مدیره انجمن جوانان كار آفرین استان تهران)، جلال حسینی خواه(كارآفرین و صادركننده برتر كشور)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و مشاور كسب و كار) و خانم مهرانه زربخش(مشاور و مدرس ثبت برند و كارشناس ثبت شركتها و علائم تجاری) 2 سال پیش
ضرب سكه موانع كارآفرین ها در مسیر انتخاب نام و ثبت برند با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرائی(كارشناس مجری)، خانم سمیرا صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه زهتاب(كارشناس اخبار اقتصادی)، سید مرتضی میری(عضو هیئت مدیره انجمن جوانان كار آفرین استان تهران)، جلال حسینی خواه(كارآفرین و صادركننده برتر كشور)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و مشاور كسب و كار) و خانم مهرانه زربخش(مشاور و مدرس ثبت برند و كارشناس ثبت شركتها و علائم تجاری) 2 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) اثر نامولوژی و ثبت برند در توسعه كسب و كارها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، خانم هنگامه عسگری(مشاور حقوقی در زمینه كسب و كار)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس بابك بختیاری(بنیانگذار و مدیرعامل چندین برند و مدرس دوره های كارآفرینی) 4 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) اثر نامولوژی و ثبت برند در توسعه كسب و كارها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، خانم هنگامه عسگری(مشاور حقوقی در زمینه كسب و كار)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس بابك بختیاری(بنیانگذار و مدیرعامل چندین برند و مدرس دوره های كارآفرینی) 4 سال پیش
ضرب سكه چالش ها و موانع كارآفرین ها در نامولوژی و ثبت برند با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده )، علی مسعودی(كارشناس مجری)، مهرانه زربخش(مشاور و نگارش ثبت برند و شركت)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و انتخاب نام) و دكتر بهزاد چریك(كارآفرین و مدیرعامل یك شركت تولیدكننده خودرو) 10 ماه پیش
انعكاس برند سازی رسانه ای با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامدی(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای) 5 سال پیش
ضرب سكه برندسازی، كمترین هزینه و ماندگارترین برند با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندسازی و استارت آپ) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدائی(مدرس دانشگاه صنعتی امیركبیر، پژوهشگر و عضو اتاق بازرگانی ایران) 5 سال پیش
گفت و گوی فرهنگی برند سازی فرهنگی با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، البرزی(كارشناس مجری)، خانم كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، خانم دكتر ندا سلیمانی(عضو هیئت علمی دانشگاه و دكتری ارتباطات و رسانه) و دكتر محمود كبیری یگانه(دكتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه و پژوهشگر) 5 سال پیش
ضرب سكه برندسازی، كمترین هزینه و ماندگارترین برند با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندسازی و استارت آپ) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدائی(مدرس دانشگاه صنعتی امیركبیر، پژوهشگر و عضو اتاق بازرگانی ایران) 5 سال پیش
پرسمان واردات پوشاك بدون ثبت برند قاچاق است ارتباط تلفنی با صدق آمیز(مشاور اتحادیه پوشاك) و پرهام فر(معاون ارز، پولشویی و قاچاق، ستاد قاچاق كالا و ارز) 7 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی برند حلال و جایگاه ایران در صنعت غذایی حلال با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، خانم حسنی دخت(كارشناس مجری)، خانم طوفانی(گوینده)، سیدمحمدرضا مرتضوی(رئیس هیئت مدیره كانون صنایع غذائی ایران)، مهندس غلامرضا امینی(مدیركل دفتر نظارت براستاندارد صنایع غذائی، آرایشی، بهداشتی صنعت حلال)، علیرضا مناقبی(ریاست هیئت مدیره مجمع عالی واردات و عضو هیئت مدیره انجمن واردكنندگان موادغذائی)، دكتر وحید مفید(مدیركل غذا، آشامیدنی و دارو سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی) و ارتباط تلفنی با دكتر حسینعلی شهریاری(رئیس كمیسیون بهداشت مجلس) 6 سال پیش
سوال طرح برند سازی جایگاههای سوخت با حضور بهرام نیا(عضو كمیسیون انرژی مجلس) و رئیس فرد(رئیس كانون جایگاه داران) 8 سال پیش
گفت و گوی اجتماعی(تكرار) برند پوشی و فخر فروشی و آفات آن با حضور خانم اسكندری(جامعه شناس)، دكتر قبادی(دبیر كارگروه ساماندهی مد)، محمودی(رئیس انجمن مد و لباس ایرانی) و دكتر پژمان(استاد دانشگاه) 8 سال پیش
گفت و گوی اجتماعی برند پوشی و فخر فروشی و آفات آن با حضور خانم دكتر میرزا اسكندری(جامعه شناس و استاد دانشگاه)، دكتر قبادی(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس)، دكتر محمودی(رئیس انجمن مد و لباس ایرانی) و دكتر پژمان(استاد و پژوهشگر دانشگاه) 8 سال پیش
گفت و گوی اجتماعی(تكرار) برند پوشی و فخر فروشی و آفات آن با حضور خانم دكتر میرزا اسكندری(جامعه شناس و استاد دانشگاه)، دكتر قبادی(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس)، دكتر محمودی(رئیس انجمن مد و لباس ایرانی) و دكتر پژمان(استاد و پژوهشگر دانشگاه) 8 سال پیش
گفت و گوی اجتماعی برند پوشی و فخر فروشی و آفت آن با حضور خانم دكتر میرزا اسكندری(جامعه شناس)، دكتر قبادی(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس)، دكتر محمودی(رئیس انجمن مد و لباس ایران) و دكتر پژمان(استاد و پژوهشگر دانشگاه) 8 سال پیش
گفت و گوی اجتماعی(تكرار) برند پوشی و فخر فروشی و آفت آن با حضور خانم دكتر میرزا اسكندری(جامعه شناس)، دكتر قبادی(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس)، دكتر محمودی(رئیس انجمن مد و لباس ایران) و دكتر پژمان(استاد و پژوهشگر دانشگاه) 8 سال پیش
رواق تماشا برند سازی در گردشگری با حضور دهنوی(تهیه كننده)، فرهبد(كارشناس مجری)، جلالی(مجری)، محب خدایی(معاون گردشگری كشور)، بنك دارنیا(مشاور هیئت مدیره جامعه تورگردانان ایران)، مهندس بیدگلی(مدیر اجرایی جامعه هتل داران ایران)، خدابخش(مدیر هتل خلیج فارس قشم، عضو انجمن هتل داران و مدرس دانشگاه) 7 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی(زنده) بررسی طرح برند سازی جایگاههای سوخت با حضور دكتر رئیسی فر( رئیس هیئت مدیره كانون انجمن های صنفی جایگاههای اختصاصی سوخت كشور)، بهرام نیا( عضو كمسیون انرژی مجلس)، افشار نیك( سردبیر مجله توسعه ساختمان نفت) و مهندس رجب پور(معاون مدیر شركت ملی فرآورده های نفتی ایران) 8 سال پیش
گفتگوی اقتصادی(تكرار) برند حلال و جایگاه ایران در صنعت غذایی حلال با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، خانم حسنی دخت(كارشناس مجری)، خانم طوفانی(گوینده)، سید محمدرضا مرتضوی(رئیس هیئت مدیره كانون صنایع غذائی ایران)، مهندس غلامرضا امینی(مدیركل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذائی، آرایشی، بهداشتی صنعت حلال)، علیرضا مناقبی(ریاست هیئت مدیره مجمع عالی واردات و عضو هیئت مدیره انجمن واردكنندگان موادغذائی)، دكتر وحید مفید(مدیركل غذا، آشامیدنی و دارو سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی) و ارتباط تلفنی با دكتر حسینعلی شهریاری(رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس) 5 سال پیش
ضرب سكه كیفیت تولید چطور به برند سازی كمك می كند؟ با حضورخانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، مهندس حمیدرضا اعتدال مهر(رئیس انجمن صنفی كسب و كارهای اینترنتی) و دكتر داوود فدایی(عضو كمیته كسب و كار اتاق بازرگانی ایران) 6 سال پیش
ضرب سكه چگونه برند خود را با كمترین هزینه مطرح كنیم؟ با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، خانم دكتر سلماز صادق نیا(نایب رئیس انجمن صنفی كسب و كارهای اینترنتی و كارشناس برندینگ) و مهندس حمید توكلی(برگزار كننده رویداد استارت آپی همفكر) 6 سال پیش
مناظره برند سازی بنزین، چالش ها و رویكردها با حضور ماهر(تهیه كننده)، خانم حسنی دخت(كارشناس مجری)، حسن تاجیك(عضو هیئت مدیره اتحادیه صادركنندگان نفت، گاز و پتروشیمی)، ناصر رئیسی فرد(رئیس انجمن صنفی جایگاه داران استان تهران و عضو هیئت مدیره كانون سراسری جایگاه داران كشور)، یزدان مهربابایی(نماینده جایگاه داران سوخت) و ارتباط تلفنی با دكتر هدایت اله خادمی(نائب رییس كمیسیون انرژی مجلس) و دكتر سیدمحمدرضا موسوی خواه(مدیرعامل شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران) 6 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران) 2 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار) برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران) 2 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار) برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران) 1 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار) برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران) 1 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) تولید داخلی با برند خارجی، لنگی صادرات محصولات كشاورزی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس بخش اخبار اقتصادی)، خانم فاطمه شعار(گزارشگر)، مهندس جعفر كرمی(كارشناس اقتصاد كشاورزی و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه كشاورزی استان تهران) و دكتر علی كیانی راد(رئیس موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد كشاورزی و توسعه روستایی جهاد كشاورزی) 2 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) تولید داخلی با برند خارجی، لنگی صادرات محصولات كشاورزی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس بخش اخبار اقتصادی)، خانم فاطمه شعار(گزارشگر)، مهندس جعفر كرمی(كارشناس اقتصاد كشاورزی و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه كشاورزی استان تهران) و دكتر علی كیانی راد(رئیس موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد كشاورزی و توسعه روستایی جهاد كشاورزی) 2 سال پیش
ضرب سكه تولید داخلی با برند خارجی، لنگی صادرات محصولات كشاورزی با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس بخش اخبار اقتصادی)، خانم فاطمه شعار(گزارشگر)، مهندس جعفر كرمی(كارشناس اقتصاد كشاورزی و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه كشاورزی استان تهران) و دكتر علی كیانی راد(رئیس موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد كشاورزی و توسعه روستایی جهاد كشاورزی) 2 سال پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار) برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران) 7 ماه پیش
گفت و گوی اقتصادی(تكرار) برند حلال در دنیای اسلام و ضرورت ورود ایران به عرصه برندسازی حلال با حضور حسین سلطانی(تهیه كننده)، افشین حق پرست(كارشناس مجری)، خانم فاطمه ربانی(آیتم ساز)، خانم دكتر زهرا پیراوی ونك(سرپرست دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال)، دكتر ابراهیم آزادی(كارشناس حوزه برندسازی حلال و كارشناس رسمی دادگستری)، دكتر محمدعلی امینی(مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه برندسازی حلال) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر نیره پیروزبخت(رئیس پیشین سازمان ملی استاندارد ایران) 7 ماه پیش