گفت و گوی اقتصادی برندینگ عرضه سوخت، نیازها و ضرورت ها با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، حسنی دخت(كارشناس مجری)، دكتر رئیسی فرد(عضو شورای برندینگ سوخت و رئیس كانون انجمن های صنفی جایگاه داران سوخت)، دكتر دادرس(رئیس هیئت مدیره انجمن CNG كشور و عضو اتاق بازرگانی)، دكتر پرندا(مشاور بین المللی اتحادیه صادر كنندگان نفت، گاز و انرژی)، نوربخش(خبرنگار اقتصادی بسیج) و ارتباط تلفنی با قره خانی(عضو كمیسیون انرژی مجلس) 7 سال پیش
گفتگوی اقتصادی برندینگ عرضه سوخت، نیازها و ضرورت ها با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، حسنی دخت(كارشناس مجری)، دكتر رئیسی فرد(عضو شورای برندینگ سوخت و رئیس كانون انجمن های صنفی جایگاه داران سوخت)، دكتر دادرس(رئیس هیئت مدیره انجمن CNG كشور و عضو اتاق بازرگانی)، دكتر پرندا(مشاور بین المللی اتحادیه صادر كنندگان نفت، گاز و انرژی)، نوربخش(خبرنگار اقتصادی بسیج) و ارتباط تلفنی با قره خانی(عضو كمیسیون انرژی مجلس) 7 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) نقش نامولوژی و طراحی لوگو در برندینگ و توسعه ملی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس رضا مرادی(طراح لوگو و هویت بصری برند) 4 سال پیش
ضرب سكه نقش نامولوژی و طراحی لوگو در برندینگ و توسعه ملی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نومولوژی) و مهندس رضا مرادی(طراح لوگو و هویت بصری برند) 4 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) نقش نامولوژی و طراحی لوگو در برندینگ و توسعه ملی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نومولوژی) و مهندس رضا مرادی(طراح لوگو و هویت بصری برند) 4 سال پیش
ضرب سكه برندینگ چیست و چگونه اتفاق می افتد؟ با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و برگزار كننده رویداد استارت آپی همفكر) و مجتبی خلیل نژاد(مدیرعامل فناوری طبفا و كارشناس ارشد مشاور معاونت علمی ریاست جمهوری) 6 سال پیش
ضرب سكه تاثیر بسته بندی و نامولوژی در برندینگ با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(مدیر پروژه های انتخاب نام، نویسنده و مولف)، مهندس علی جناب(طراح بسته بندی و كارشناس چاپ و بسته بندی) و ارتباط تلفنی با دكتر محمدرضا طاهری(مولف، مدرس و مشاور برندینگ) 2 سال پیش
ضرب سكه نقش نامولوژی و برندینگ در مهار تورم و رشد تولید با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، محمدحسین خوانساری(كارشناس برندینگ و بازاریابی)، حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و انتخاب نام) و احمد خیری(كارشناس اقتصادی و كسب و كار) 12 ماه پیش
رواق تماشا برندینگ صنایع دستی با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، حسین شریفی(كارشناس مجری)، فرزاد رشیدی(مشاور معاون صنایع دستی)، نادر عشقی پور(مدرس دانشگاه - مجری طرح تدوین سند راهبردی هویت برند ملی گردشگری ایران) و ارتباط تلفنی با امیر كرم زاده(مدیركل میراث فرهنگی و گردشگری استان سمنان)، سیده زهرا همتی(مجموعه دار، پژوهشگر و تولید كننده لباس های محلی گیلان و اقوام ایرانی) و افسانه احسانی(كارشناس اكوسیستم و فعال گردشگری) 3 ماه پیش
اینجا چراغی روشن است(تكرار) راهكارهای احیا و برندینگ صنایع دستی روستایی با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم شهره خردپیشه(رئیس اداره آموزش معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی)، فرزاد اوجانی(مدیركل دفتر بازاریابی و تجاری سازی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری) و ارتباط تلفنی با هادی فلاحی(مدیركل اشتغال و سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی) 5 ماه پیش
اینجا چراغی روشن است راهكارهای احیا و برندینگ صنایع دستی روستایی با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم شهره خردپیشه(رئیس اداره آموزش معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی)، فرزاد اوجانی(مدیركل دفتر بازاریابی و تجاری سازی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری) و ارتباط تلفنی با هادی فلاحی(مدیركل اشتغال و سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی) 5 ماه پیش
اینجا چراغی روشن است(تكرار) راهكارهای احیا و برندینگ صنایع دستی روستایی با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم شهره خردپیشه(رئیس اداره آموزش معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی)، فرزاد اوجانی(مدیركل دفتر بازاریابی و تجاری سازی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری) و ارتباط تلفنی با هادی فلاحی(مدیركل اشتغال و سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی) 1 ماه پیش
اینجا چراغی روشن است(تكرار) راهكارهای احیا و برندینگ صنایع دستی روستایی با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم شهره خردپیشه(رئیس اداره آموزش معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی)، فرزاد اوجانی(مدیركل دفتر بازاریابی و تجاری سازی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری) و ارتباط تلفنی با هادی فلاحی(مدیركل اشتغال و سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی) 8 روز پیش
اینجا چراغی روشن است(تكرار) راهكارهای احیا و برندینگ صنایع دستی روستایی با حضور فرهاد دهنوی(تهیه كننده)، امین خرمی(كارشناس مجری)، خانم شهره خردپیشه(رئیس اداره آموزش معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی)، فرزاد اوجانی(مدیركل دفتر بازاریابی و تجاری سازی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری) و ارتباط تلفنی با هادی فلاحی(مدیركل اشتغال و سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی) 22 روز پیش
صبح و گفت و گو(زنده) انتقاد از مال سازی بانكها در پایتخت- جدال بر سر افزایش قیمت نان- قیمت برندینگ بنزین ارتباط تلفنی با مهندس حقانی(نائب رئیس كمیسیون سلامت و خدمات شورای شهر تهران)، دكتر یوسفی(مدیرگروه امور مشتریان بانك كشاورزی)، دكتر یزدجردی(رئیس هیات مدیره كانون صنایع آرد كشور)، مهندس بهرامی نیا(رئیس اتحادیه نانوایان شهریار)، دكتر رئیسی فرد(رئیس هیات مدیره كانون انجمن های سوخت كشور) و دكتر افشارنیك(پژوهشگر و كارشناس حوزه سوخت پتروشیمی) 8 سال پیش
ضرب سكه نقش نامولوژی و برندینگ در پشتیبانی از تولید ملی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، خانم عبدالوند(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم حسن پور(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(مشاور نومولوژیست و انتخاب نام و برگزاركننده اولین كارگاه نام و برند)، دكتر حامد ابقا(مدرس و مشاور برند سازی محتوایی و دكترای مدیریت كسب و كار) و مهندس سروش مودب(دبیر اجرائی هفته جهانی كارآفرینی و موسس كلینیك كارآفرینی ایران) 3 سال پیش
بدون خط خوردگی شروط مجلس برای حمایت از صنعت خودروسازی- اهداف پشت پرده سخنان نیكی هیلی در سازمان ملل- افزایش عوارض خروج از كشور برای كنترل خروج ارز- ظرفیت های سازمان همكاری اسلامی برای مقایسه با توطئه های صهیونیستی-امریكایی- برندینگ سازی عرضه بنزین با حضور موسوی(تهیه كننده)، عبیری(كارشناس مجری) و ارتباط تلفنی با ملكی(عضو كمیسیون صنایع مجلس)، نقوی حسینی(سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس)، قادری(نماینده سابق مجلس و استاد دانشگاه)، دهقان(كارشناس مسائل بین الملل) و سالاری(مدیرعامل سابق شركت ملی پخش فرآوردهای نفتی) 7 سال پیش
انعكاس برند سازی رسانه ای با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامدی(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای) 5 سال پیش
انعكاس(تكرار) برندسازی رسانه ای با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامری(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای) 5 سال پیش
انعكاس(تكرار) برندسازی رسانه ای با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامری(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای) 5 سال پیش
انعكاس(تكرار) برندسازی رسانه ای با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامری(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای) 5 سال پیش
انعكاس(تكرار) برندسازی رسانه ای با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، كبیری یگانه(كارشناس مجری)، خانم محدثه كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد دانشگاه شهید بهشتی)، دكتر سهیل شهبازلو(مدیر پروژه های برندینگ استراتژیست و برندینگ بازاریابی)، دكتر حجت عرفانیان پور(پژوهشگر سواد رسانه ای و مشاور خانه و خانواده انجمن سواد رسانه ای ایران)، دكتر محسن عامری(مدیر گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی در پژوهشكده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد) و ارتباط تلفنی با خانم دكتر بامشاد(دانشجوی دكترای ارتباطات، فعال رسانه ای و پژوهشگر سواد رسانه ای) 5 سال پیش
ضرب سكه معماری برند و نامولوژی در كسب و كار با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی، آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارتاپی)، محسن غلام پور(مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله تخصصی و پایگاه خبری دنیای برند و مشاور كسب و كارها در حوزه برند)، مهندس كیارش عباس زاده(مدرس دانشگاه، مدیر گروه شركتهای خانه كسب و كار، كارآفرین نمونه ملی، مشاور صندوق نوآوری و شكوفایی ریاست جمهوری و مشاور اتاق بازرگانی) و خانم نادری(كارشناس برندینگ) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) معماری برند و نامولوژی در كسب و كار با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی، آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارتاپی)، محسن غلام پور(مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله تخصصی و پایگاه خبری دنیای برند و مشاور كسب و كارها در حوزه برند)، مهندس كیارش عباس زاده(مدرس دانشگاه، مدیر گروه شركتهای خانه كسب و كار، كارآفرین نمونه ملی، مشاور صندوق نوآوری و شكوفایی ریاست جمهوری و مشاور اتاق بازرگانی) و خانم نادری(كارشناس برندینگ) 3 سال پیش
ضرب سكه واكاوی ارزشگذاری برندهای ایرانی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، مهندس فرزین انتصاریان(رئیس انجمن مدیریت كیفیت ایران) و مهندس حمید جعفری(متخصص، مشاور روابط عمومی و ارتباطات و متخصص برندینگ) 6 سال پیش
ضرب سكه تحلیلی بر پیش نیازهای تحقق شعار سال با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده، نویسنده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)،فاطمه حسن پور(گوینده)، مریم جلیل زاده(گزارشگر)، دكتر محمود شریف پور(دكترای اقتصاد و استاد دانشگاه)، دكتر رضا امیدوار تجریشی(رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران) و دكتر علیرضا مرجانی(كارشناس نبض بازار و برندینگ) 22 روز پیش
ضرب سكه(تكرار) اهمیت تنظیم بازار در اقتصاد با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز و نویسنده)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، مریم جلیل زاده(گزارشگر)، فاطمه حسن پور(كارشناس خبر)، (دكتر محمود شریف پور(دكترای اقتصاد و استاد دانشگاه)، دكتر علیرضا مرجانی(كارشناس نبض بازار و برندینگ) و دكتر علی عبدی زاده(كارشناس مسائل اقتصادی و عضو كمیسیون تخصصی شورای عالی بورس) 1 ماه پیش
ضرب سكه اهمیت تنظیم بازار در اقتصاد با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز و نویسنده)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، مریم جلیل زاده(گزارشگر)، فاطمه حسن پور(كارشناس خبر)، (دكتر محمود شریف پور(دكترای اقتصاد و استاد دانشگاه)، دكتر علیرضا مرجانی(كارشناس نبض بازار و برندینگ) و دكتر علی عبدی زاده(كارشناس مسائل اقتصادی و عضو كمیسیون تخصصی شورای عالی بورس) 2 ماه پیش
گفت و گوی فرهنگی بازنگری در شیوه نگارش خط فارسی با حضور خانم جوزدانی(تهیه كننده)، اسلام زاده(كارشناس مجری)، علیرضا ملك زاده(طراح سبك خط طاشی، فعال برندینگ، طراح)، حسین نوروزی(خوشنویس وطراح) و ارتباط تلفنی خانم دكتر فاطمه كركه آبادی(گرافیست، طراح گرافیك و رئیس انجمن طراحان گرافیك ایران) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) اثر نامولوژی و ثبت برند در توسعه كسب و كارها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، خانم هنگامه عسگری(مشاور حقوقی در زمینه كسب و كار)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس بابك بختیاری(بنیانگذار و مدیرعامل چندین برند و مدرس دوره های كارآفرینی) 4 سال پیش
ضرب سكه ترمیم اقتصاد، پیامد پایش و بهبود فضای كسب و كار با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده، آیتم ساز و گزارشگر)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس بخش اخبار اقتصادی)، خانم دكتر خاطره استاد رضایی(رئیس كمیته بانوان و مسئولیت اجتماعی اتاق تعاون) و مهندس امین شریفی(كارشناس اقتصادی و مدرس و مشاور برندینگ) 2 سال پیش
ضرب سكه نقش منابع انسانی در افزایش تولید و مهار تورم با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، خانم حوریه جعفری(مشاور مدیریت منابع انسانی و كارشناس كسب و كار)، مهندس كیارش عباس زاده(كارآفرین نمونه ملی، مشاور و مدرس كسب و كار در دانشگاه) و مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و كسب و كار و نویسنده كتاب نامولوژی) 11 ماه پیش
ضرب سكه نقش منابع انسانی در افزایش تولید و مهار تورم با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، خانم حوریه جعفری(مشاور مدیریت منابع انسانی و كارشناس كسب و كار)، مهندس كیارش عباس زاده(كارآفرین نمونه ملی و مشاور علم كسب و كار در دانشگاه) و مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و كسب و كار و نویسنده كتاب نامولوژی) 10 ماه پیش
ضرب سكه(تكرار) نقش منابع انسانی در افزایش تولید و مهار تورم با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، خانم حوریه جعفری(مشاور مدیریت منابع انسانی و كارشناس كسب و كار)، مهندس كیارش عباس زاده(كارآفرین نمونه ملی و مشاور علم كسب و كار در دانشگاه) و مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و كسب و كار و نویسنده كتاب نامولوژی) 10 ماه پیش
ضرب سكه(تكرار) اثر نامولوژی و ثبت برند در توسعه كسب و كارها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، خانم هنگامه عسگری(مشاور حقوقی در زمینه كسب و كار)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس بابك بختیاری(بنیانگذار و مدیرعامل چندین برند و مدرس دوره های كارآفرینی) 4 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) اولویت های اقتصادی خانواده در سال 1400 با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم حسن پور(گوینده بخش اخبار اقتصادی)، مهدی حاجی وند(كارشناس اقتصادی و بورس)، مهندس حمید توكلی(مشاور نامولوژی، برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارت آپی) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدایی(عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیركبیر و بنیانگذار سازمان مردم نهاد حامیان اشتغال و كارآفرینی) 3 سال پیش
ضرب سكه بازاریابی و فروش در كسب و كار با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی)، محمدرضا رضانیا(كارشناس بازاریابی دیجیتال)، مجید زورمند(مشاور كسب و كار و مدیرعامل یكی از مراكز نوآوری)، مهندس حمید توكلی(مشاور نامولوژی و برندینگ و نویسنده كتاب نامولوژی) و ارتباط تلفنی با دكتر مسلم خانی(استاد دانشگاه و مشاور كسب و كار و كارآفرین) 3 سال پیش
ضرب سكه موانع كارآفرین ها در مسیر انتخاب نام و ثبت برند با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرائی(كارشناس مجری)، خانم سمیرا صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه زهتاب(كارشناس اخبار اقتصادی)، سید مرتضی میری(عضو هیئت مدیره انجمن جوانان كار آفرین استان تهران)، جلال حسینی خواه(كارآفرین و صادركننده برتر كشور)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و مشاور كسب و كار) و خانم مهرانه زربخش(مشاور و مدرس ثبت برند و كارشناس ثبت شركتها و علائم تجاری) 2 سال پیش
ضرب سكه نقش و تاثیر تبلیغات در افزایش فروش با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، امین هاشمی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ، برگزاركننده رویدادهای استارت آپی، مشاور كسب و كار و مولف كتاب نامولوژی) و كیارش عباس زاده(كارآفرین نمونه ملی، محقق و معلم كسب و كار و موسس استارت آپهای اقتصادی) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) نقش و تاثیر تبلیغات در افزایش فروش با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، امین هاشمی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ، برگزاركننده رویدادهای استارت آپی، مشاور كسب و كار و مولف كتاب نامولوژی) و كیارش عباس زاده(كارآفرین نمونه ملی، محقق و معلم كسب و كار و موسس استارت آپهای اقتصادی) 3 سال پیش
گفت و گوی فرهنگی وضعیت مد و لباس ایرانی، اسلامی با حضور اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، مافی(كارشناس مجری)، خانم صدف رضائی(طراح لباس)، دكتر سهراب رحیمی(متخصص برندینگ، كارشناس مد و لباس و كسب و كارهای پوشاك ایرانی) و دكتر علیرضا احمدیان(مشاور عالی اتحادیه پوشاك) 4 سال پیش
گفت و گوی فرهنگی فروش آثار خوشنویسی و وضعیت هنر خوشنویسی با حضور خانم جوزدانی(تهیه كننده)، اسلام زاده(كارشناس مجری)، دكتر غلامرضا راهپیما(استاد دانشگاه هنر تهران و خوشنویس)، علیرضا ملك زاده(طراح، هنرمند و متخصص برندینگ و ماركتینگ) و ارتباط تلفنی با محمد سلحشور(خوشنویس) 3 سال پیش
ضرب سكه بازاریابی و بازارسازی پاشنه آشیل استارت آپ ها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ)، مهندس حمید صباغ(مدیریت كسب و كار، بازاریاب و بیزینس كوچ) و ارتباط تلفنی با محمدرضا رضانیا(كارشناس بازاریابی دیجیتال) و مهندس مجید سروش(دبیر كمیسیون كسب و كارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی ایران) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) بازاریابی و بازارسازی پاشنه آشیل استارت آپ ها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ)، مهندس حمید صباغ(مدیریت كسب و كار، بازاریاب و بیزینس كوچ) و ارتباط تلفنی با محمدرضا رضانیا(كارشناس بازاریابی دیجیتال) و مهندس مجید سروش(دبیر كمیسیون كسب و كارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی ایران) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) موانع كارآفرین ها در مسیر انتخاب نام و ثبت برند با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرائی(كارشناس مجری)، خانم سمیرا صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه زهتاب(كارشناس اخبار اقتصادی)، سید مرتضی میری(عضو هیئت مدیره انجمن جوانان كار آفرین استان تهران)، جلال حسینی خواه(كارآفرین و صادركننده برتر كشور)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و مشاور كسب و كار) و خانم مهرانه زربخش(مشاور و مدرس ثبت برند و كارشناس ثبت شركتها و علائم تجاری) 2 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) اولویت های اقتصادی خانواده در سال 1400 با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم حسن پور(گوینده بخش اخبار اقتصادی)، مهدی حاجی وند(كارشناس اقتصادی و بورس)، مهندس حمید توكلی(مشاور نامولوژی، برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارت آپی) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدایی(عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیركبیر و بنیانگذار سازمان مردم نهاد حامیان اشتغال و كارآفرینی) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) بازاریابی و فروش در كسب و كار با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی)، محمدرضا رضانیا(كارشناس بازاریابی دیجیتال)، مجید زورمند(مشاور كسب و كار و مدیرعامل یكی از مراكز نوآوری)، مهندس حمید توكلی(مشاور نامولوژی و برندینگ و نویسنده كتاب نامولوژی) و ارتباط تلفنی با دكتر مسلم خانی(استاد دانشگاه و مشاور كسب و كار و كارآفرین) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) اولویت های اقتصادی خانواده در سال 1400 با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم حسن پور(گوینده بخش اخبار اقتصادی)، مهدی حاجی وند(كارشناس اقتصادی و بورس)، مهندس حمید توكلی(مشاور نامولوژی، برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارت آپی) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدایی(عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیركبیر و بنیانگذار سازمان مردم نهاد حامیان اشتغال و كارآفرینی) 3 سال پیش
ضرب سكه اولویت های اقتصادی خانواده در سال 1400 با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم حسن پور(گوینده بخش اخبار اقتصادی)، مهدی حاجی وند(كارشناس اقتصادی و بورس)، مهندس حمید توكلی(مشاور نامولوژی، برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارت آپی) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدایی(عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیركبیر و بنیانگذار سازمان مردم نهاد حامیان اشتغال و كارآفرینی) 3 سال پیش
گفت و گوی فرهنگی گردشگری و میراث فرهنگی؛ چالش ها و راهكارها با حضور خانم اسماعیل نژاد(تهیه كننده)، دبیری مهر(كارشناس مجری)، دكتر جبل عاملی(استاد دانشگاه و متخصص برندینگ، پژوهشگر اقتصاد گردشگری)، اروجی(كارشناس آمار و برنامه ریزی میراث فرهنگی و گردشگری) و ارتباط تلفنی با خانم سلحشوری(نماینده مجلس) 7 سال پیش
ادامه گفت و گوی فرهنگی گردشگری و میراث فرهنگی؛ چالش ها و راهكارها با حضور خانم اسماعیل نژاد(تهیه كننده)، دبیری مهر(كارشناس مجری)، دكتر جبل عاملی(استاد دانشگاه و متخصص برندینگ، پژوهشگر اقتصاد گردشگری)، اروجی(كارشناس آمار و برنامه ریزی میراث فرهنگی و گردشگری) و ارتباط تلفنی با خانم سلحشوری(نماینده مجلس) 7 سال پیش
ضرب سكه اثر نامولوژی و ثبت برند در توسعه كسب و كارها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، خانم هنگامه عسگری(مشاور حقوقی در زمینه كسب و كار)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس بابك بختیاری(بنیانگذار و مدیرعامل چندین برند و مدرس دوره های كارآفرینی) 4 سال پیش
هشتگ گفتگو اینفلوئنسرها "شاخهای مجازی"، بنرهای تبلیغی در فضای مجازی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، اسماعیلی(كارشناس مجری)، خانم حسن پور(گوینده اخبار فناوری اطلاعات و بخش پیامكها)، اكبری(گوینده اخبار فضای مجازی)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عطیه همتی(پژوهشگر فضای مجازی) علی حسنلو(روزنامه نگار و كارشناس رسانه)، حسن میثمی(مدیر مسئول رسانه تخصصی مجازی) و ارتباط تلفنی با مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) 4 سال پیش
هشتگ گفتگو(تكرار) اینفلوئنسرها "شاخهای مجازی"، بنرهای تبلیغی در فضای مجازی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، اسماعیلی(كارشناس مجری)، خانم حسن پور(گوینده اخبار فناوری اطلاعات و بخش پیامكها)، اكبری(گوینده اخبار فضای مجازی)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عطیه همتی(پژوهشگر فضای مجازی) علی حسنلو(روزنامه نگار و كارشناس رسانه)، حسن میثمی(مدیر مسئول رسانه تخصصی مجازی) و ارتباط تلفنی با مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) 4 سال پیش
گفت و گوی فرهنگی برندسازی فرهنگی با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، البرزی(كارشناس مجری)، خانم كاظمی(گزارشگر و آیتم ساز)، دكتر احمد روستا(استاد بازاریابی و برندینگ دانشگاه شهید بهشتی)، خانم دكتر فاطمه عزیز آبادی فراهانی(مدیر گروه مدیریت فرهنگی و رسانه واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران) و خانم لاله افتخاری(نماینده ادوار مجلس) 5 سال پیش
ضرب سكه چگونه برند خود را با كمترین هزینه مطرح كنیم؟ با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، طبعی(كارشناس مجری)، درگاهی(گزارشگر)، خانم دكتر سلماز صادق نیا(نایب رئیس انجمن صنفی كسب و كارهای اینترنتی و كارشناس برندینگ) و مهندس حمید توكلی(برگزار كننده رویداد استارت آپی همفكر) 6 سال پیش
گفت و گوی فرهنگی آژانس های تبلیغاتی در ایران و مشكلات موجود تبلیغات در ایران با حضور خانم اسمعیل نژاد(تهیه كننده)، شهرزاد(كارشناس مجری)، دكتر محمد حیدری(مدیركل دفتر تبلیغات معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)؛ دكتر حسین خطیبی(مدیرعامل كانون تبلیغاتی نور و دكترای ارتباطات علوم اجتماعی)، خانم ویدا خوشبویی(عضو رسمی انجمن متخصصین تبلیغات درانجمن صنفی شركتهای تبلیغاتی ایران و كارشناس برندینگ و تبلیغات) و ارتباط تلفنی با دكتر شهرام احمدی(مشاور ارتباطات برند پژوهشگر و مدرس تبلیغات) 6 سال پیش
آب را گل نكنیم آلودگی هوا با حضور محمودزاده(تهیه كننده)، دكتر محبی(كارشناس مجری)، دكتر بداغ جمالی(عضو هیئت علمی دانشكده محیط زیست و دبیر كل انجمن هواشناسی ایران)، دكتر حسینی منش(رئیس معاینه فنی تهران)، مهندس بازگیر(رئیس محیط زیست تهران)، دكتر رئیسی فرد(رئیس سابق جایگاه داران و رییس كمیته برندینگ عرضه سوخت)، میرزاده(خبرنگار آزاد) و ارتباط تلفنی با دكتر حیدرزاده(مشاور خدمات شهری شهردار تهران)، دكتر سنندجی(مدیرعامل شركت اتوبوسرانی) و نجفی منش(ریاست هیئت مدیره انجمن همگن تولیدكننده قطعات خودرو) 7 سال پیش