ضرب سكه معماری برند و نامولوژی در كسب و كار با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی، آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارتاپی)، محسن غلام پور(مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله تخصصی و پایگاه خبری دنیای برند و مشاور كسب و كارها در حوزه برند)، مهندس كیارش عباس زاده(مدرس دانشگاه، مدیر گروه شركتهای خانه كسب و كار، كارآفرین نمونه ملی، مشاور صندوق نوآوری و شكوفایی ریاست جمهوری و مشاور اتاق بازرگانی) و خانم نادری(كارشناس برندینگ) 3 سال پیش
ضرب سكه اثر نامولوژی و ثبت برند در توسعه كسب و كارها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، خانم هنگامه عسگری(مشاور حقوقی در زمینه كسب و كار)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس بابك بختیاری(بنیانگذار و مدیرعامل چندین برند و مدرس دوره های كارآفرینی) 4 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) معماری برند و نامولوژی در كسب و كار با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی، آیتم ساز و گوینده آیتم)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارتاپی)، محسن غلام پور(مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله تخصصی و پایگاه خبری دنیای برند و مشاور كسب و كارها در حوزه برند)، مهندس كیارش عباس زاده(مدرس دانشگاه، مدیر گروه شركتهای خانه كسب و كار، كارآفرین نمونه ملی، مشاور صندوق نوآوری و شكوفایی ریاست جمهوری و مشاور اتاق بازرگانی) و خانم نادری(كارشناس برندینگ) 3 سال پیش
ضرب سكه چالش ها و موانع كارآفرین ها در نامولوژی و ثبت برند با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده )، علی مسعودی(كارشناس مجری)، مهرانه زربخش(مشاور و نگارش ثبت برند و شركت)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و انتخاب نام) و دكتر بهزاد چریك(كارآفرین و مدیرعامل یك شركت تولیدكننده خودرو) 4 ماه پیش
ضرب سكه نقش نامولوژی و برندینگ در مهار تورم و رشد تولید با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، محمدحسین خوانساری(كارشناس برندینگ و بازاریابی)، حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و انتخاب نام) و احمد خیری(كارشناس اقتصادی و كسب و كار) 1 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) نقش نامولوژی و طراحی لوگو در برندینگ و توسعه ملی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس رضا مرادی(طراح لوگو و هویت بصری برند) 4 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) اثر نامولوژی و ثبت برند در توسعه كسب و كارها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، خانم هنگامه عسگری(مشاور حقوقی در زمینه كسب و كار)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس بابك بختیاری(بنیانگذار و مدیرعامل چندین برند و مدرس دوره های كارآفرینی) 4 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) اثر نامولوژی و ثبت برند در توسعه كسب و كارها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، خانم هنگامه عسگری(مشاور حقوقی در زمینه كسب و كار)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) و مهندس بابك بختیاری(بنیانگذار و مدیرعامل چندین برند و مدرس دوره های كارآفرینی) 4 سال پیش
ضرب سكه تاثیر بسته بندی و نامولوژی در برندینگ با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(مدیر پروژه های انتخاب نام، نویسنده و مولف)، مهندس علی جناب(طراح بسته بندی و كارشناس چاپ و بسته بندی) و ارتباط تلفنی با دكتر محمدرضا طاهری(مولف، مدرس و مشاور برندینگ) 2 سال پیش
ضرب سكه نقش نامولوژی و برندینگ در پشتیبانی از تولید ملی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، خانم عبدالوند(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم حسن پور(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(مشاور نومولوژیست و انتخاب نام و برگزاركننده اولین كارگاه نام و برند)، دكتر حامد ابقا(مدرس و مشاور برند سازی محتوایی و دكترای مدیریت كسب و كار) و مهندس سروش مودب(دبیر اجرائی هفته جهانی كارآفرینی و موسس كلینیك كارآفرینی ایران) 3 سال پیش
ضرب سكه نقش نامولوژی و طراحی لوگو در برندینگ و توسعه ملی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نومولوژی) و مهندس رضا مرادی(طراح لوگو و هویت بصری برند) 4 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) نقش نامولوژی و طراحی لوگو در برندینگ و توسعه ملی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نومولوژی) و مهندس رضا مرادی(طراح لوگو و هویت بصری برند) 4 سال پیش
ضرب سكه نقش و تاثیر تبلیغات در افزایش فروش با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، امین هاشمی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ، برگزاركننده رویدادهای استارت آپی، مشاور كسب و كار و مولف كتاب نامولوژی) و كیارش عباس زاده(كارآفرین نمونه ملی، محقق و معلم كسب و كار و موسس استارت آپهای اقتصادی) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) نقش و تاثیر تبلیغات در افزایش فروش با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، امین هاشمی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ، برگزاركننده رویدادهای استارت آپی، مشاور كسب و كار و مولف كتاب نامولوژی) و كیارش عباس زاده(كارآفرین نمونه ملی، محقق و معلم كسب و كار و موسس استارت آپهای اقتصادی) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) بازاریابی و فروش در كسب و كار با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی)، محمدرضا رضانیا(كارشناس بازاریابی دیجیتال)، مجید زورمند(مشاور كسب و كار و مدیرعامل یكی از مراكز نوآوری)، مهندس حمید توكلی(مشاور نامولوژی و برندینگ و نویسنده كتاب نامولوژی) و ارتباط تلفنی با دكتر مسلم خانی(استاد دانشگاه و مشاور كسب و كار و كارآفرین) 3 سال پیش
ضرب سكه بازاریابی و فروش در كسب و كار با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(كارشناس اخبار اقتصادی)، محمدرضا رضانیا(كارشناس بازاریابی دیجیتال)، مجید زورمند(مشاور كسب و كار و مدیرعامل یكی از مراكز نوآوری)، مهندس حمید توكلی(مشاور نامولوژی و برندینگ و نویسنده كتاب نامولوژی) و ارتباط تلفنی با دكتر مسلم خانی(استاد دانشگاه و مشاور كسب و كار و كارآفرین) 3 سال پیش
ضرب سكه نقش منابع انسانی در افزایش تولید و مهار تورم با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، خانم حوریه جعفری(مشاور مدیریت منابع انسانی و كارشناس كسب و كار)، مهندس كیارش عباس زاده(كارآفرین نمونه ملی، مشاور و مدرس كسب و كار در دانشگاه) و مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و كسب و كار و نویسنده كتاب نامولوژی) 12 ماه پیش
ضرب سكه نقش منابع انسانی در افزایش تولید و مهار تورم با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، خانم حوریه جعفری(مشاور مدیریت منابع انسانی و كارشناس كسب و كار)، مهندس كیارش عباس زاده(كارآفرین نمونه ملی و مشاور علم كسب و كار در دانشگاه) و مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و كسب و كار و نویسنده كتاب نامولوژی) 11 ماه پیش
ضرب سكه(تكرار) نقش منابع انسانی در افزایش تولید و مهار تورم با حضور خانم زهرا بحریه(تهیه كننده و آیتم ساز)، علی مسعودی(كارشناس مجری)، خانم فاطمه حسن پور(كارشناس اخبار اقتصادی)، خانم حوریه جعفری(مشاور مدیریت منابع انسانی و كارشناس كسب و كار)، مهندس كیارش عباس زاده(كارآفرین نمونه ملی و مشاور علم كسب و كار در دانشگاه) و مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و كسب و كار و نویسنده كتاب نامولوژی) 11 ماه پیش
ضرب سكه(تكرار) اولویت های اقتصادی خانواده در سال 1400 با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم حسن پور(گوینده بخش اخبار اقتصادی)، مهدی حاجی وند(كارشناس اقتصادی و بورس)، مهندس حمید توكلی(مشاور نامولوژی، برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارت آپی) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدایی(عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیركبیر و بنیانگذار سازمان مردم نهاد حامیان اشتغال و كارآفرینی) 3 سال پیش
ضرب سكه موانع كارآفرین ها در مسیر انتخاب نام و ثبت برند با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرائی(كارشناس مجری)، خانم سمیرا صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه زهتاب(كارشناس اخبار اقتصادی)، سید مرتضی میری(عضو هیئت مدیره انجمن جوانان كار آفرین استان تهران)، جلال حسینی خواه(كارآفرین و صادركننده برتر كشور)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و مشاور كسب و كار) و خانم مهرانه زربخش(مشاور و مدرس ثبت برند و كارشناس ثبت شركتها و علائم تجاری) 2 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) اولویت های اقتصادی خانواده در سال 1400 با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم حسن پور(گوینده بخش اخبار اقتصادی)، مهدی حاجی وند(كارشناس اقتصادی و بورس)، مهندس حمید توكلی(مشاور نامولوژی، برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارت آپی) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدایی(عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیركبیر و بنیانگذار سازمان مردم نهاد حامیان اشتغال و كارآفرینی) 3 سال پیش
ضرب سكه اولویت های اقتصادی خانواده در سال 1400 با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم حسن پور(گوینده بخش اخبار اقتصادی)، مهدی حاجی وند(كارشناس اقتصادی و بورس)، مهندس حمید توكلی(مشاور نامولوژی، برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارت آپی) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدایی(عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیركبیر و بنیانگذار سازمان مردم نهاد حامیان اشتغال و كارآفرینی) 3 سال پیش
ضرب سكه بازاریابی و بازارسازی پاشنه آشیل استارت آپ ها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ)، مهندس حمید صباغ(مدیریت كسب و كار، بازاریاب و بیزینس كوچ) و ارتباط تلفنی با محمدرضا رضانیا(كارشناس بازاریابی دیجیتال) و مهندس مجید سروش(دبیر كمیسیون كسب و كارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی ایران) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) بازاریابی و بازارسازی پاشنه آشیل استارت آپ ها با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ)، مهندس حمید صباغ(مدیریت كسب و كار، بازاریاب و بیزینس كوچ) و ارتباط تلفنی با محمدرضا رضانیا(كارشناس بازاریابی دیجیتال) و مهندس مجید سروش(دبیر كمیسیون كسب و كارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی ایران) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) موانع كارآفرین ها در مسیر انتخاب نام و ثبت برند با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، رضا خضرائی(كارشناس مجری)، خانم سمیرا صدیقی(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم فاطمه زهتاب(كارشناس اخبار اقتصادی)، سید مرتضی میری(عضو هیئت مدیره انجمن جوانان كار آفرین استان تهران)، جلال حسینی خواه(كارآفرین و صادركننده برتر كشور)، مهندس حمید توكلی(كارشناس نامولوژی و برندینگ و مشاور كسب و كار) و خانم مهرانه زربخش(مشاور و مدرس ثبت برند و كارشناس ثبت شركتها و علائم تجاری) 2 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) اولویت های اقتصادی خانواده در سال 1400 با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم حسن پور(گوینده بخش اخبار اقتصادی)، مهدی حاجی وند(كارشناس اقتصادی و بورس)، مهندس حمید توكلی(مشاور نامولوژی، برندینگ و برگزاركننده رویدادهای استارت آپی) و ارتباط تلفنی با دكتر داوود فدایی(عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیركبیر و بنیانگذار سازمان مردم نهاد حامیان اشتغال و كارآفرینی) 3 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) از نقش خرید ایده های خلاقانه در ارتقاء كسب و كار تا جهش تولید با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برند سازی و نامولوژی)، مهدی مقسومی(پژوهشگر ارشد حقوق بین الملل و مشاور حقوقی كسب و كار) و مهندس سید جلال حسینی خواه(كارآفرین) 4 سال پیش
هشتگ گفتگو اینفلوئنسرها "شاخهای مجازی"، بنرهای تبلیغی در فضای مجازی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، اسماعیلی(كارشناس مجری)، خانم حسن پور(گوینده اخبار فناوری اطلاعات و بخش پیامكها)، اكبری(گوینده اخبار فضای مجازی)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عطیه همتی(پژوهشگر فضای مجازی) علی حسنلو(روزنامه نگار و كارشناس رسانه)، حسن میثمی(مدیر مسئول رسانه تخصصی مجازی) و ارتباط تلفنی با مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) 4 سال پیش
هشتگ گفتگو(تكرار) اینفلوئنسرها "شاخهای مجازی"، بنرهای تبلیغی در فضای مجازی با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، اسماعیلی(كارشناس مجری)، خانم حسن پور(گوینده اخبار فناوری اطلاعات و بخش پیامكها)، اكبری(گوینده اخبار فضای مجازی)، خانم شعار(آیتم ساز و گوینده آیتم)، خانم عطیه همتی(پژوهشگر فضای مجازی) علی حسنلو(روزنامه نگار و كارشناس رسانه)، حسن میثمی(مدیر مسئول رسانه تخصصی مجازی) و ارتباط تلفنی با مهندس حمید توكلی(كارشناس برندینگ و نامولوژی) 4 سال پیش
ضرب سكه(تكرار) از نقش خرید ایده های خلاقانه در ارتقاء كسب و كار تا جهش تولید با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برند سازی و نامولوژی)، مهدی مقسومی(پژوهشگر ارشد حقوق بین الملل و مشاور حقوقی كسب و كار) و مهندس سید جلال حسینی خواه(كارآفرین) 4 سال پیش
ضرب سكه از نقش خرید ایده های خلاقانه در ارتقاء كسب و كار تا جهش تولید با حضور خانم بحریه(تهیه كننده)، مسعودی(كارشناس مجری)، خانم صدیقی(آیتم ساز)، خانم عبدالوند(گوینده اخبار اقتصادی)، مهندس حمید توكلی(كارشناس برند سازی و نامولوژی)، مهدی مقسومی(پژوهشگر ارشد حقوق بین الملل و مشاور حقوقی كسب و كار) و مهندس سید جلال حسینی خواه(كارآفرین) 4 سال پیش