بازارگرمی در فضای مجازی با شایعهسازی شایعه و شایعهپراكنی همیشه در زندگی انسانها حضور داشته است. اما این روزها به دلیل گسترش ارتباطات و شبكههای اجتماعی مجازی، ابزار شایعهپراكنی بیشتر شده و سرعت انتشار اخبار غیرواقعی بالا رفته است. 3 سال پیش
تكنیك اعتبارسنجی اخبار با رشد روزافزون علم ارتباطات، اعتبارسنجی اخبار و تمییز دادن اخبار جعلی از واقعی، اهمیت ویژهای یافته است، از این رو نباید هر اخباری را به سرعت پذیرفت و به انتشار آن دامن زد. سواد رسانهای نیاز ضروری امروز است. 3 سال پیش
ضربه فنی مخاطب با تكنیك اقناع هر فرستنده برای ارسال پیام خود هدفی معقول و منطقی دارد و این هدف در بیشتر مواقع تشویق گیرنده به تغییر رفتار، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه، مطابق با نظر فرستنده است كه به آن اقناع میگویند. 3 سال پیش