یك تحلیلگر رسانه گفت: مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است و هنر رسانه در جذب مخاطب در چگونگی تیتر زنی نمایان می شود.
سیدوحید كریمی تحلیلگر رسانه در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، با اعلام اینكه وجود شبكه های مجازی و گرایش مردم به پلتفرم های اجتماعی موجب كمرنگ شدن نقش رسانه های سنتی و پایگاه های خبری نمی شود، گفت: مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است و هنر رسانه در جذب مخاطب در چگونگی تیتر زنی نمایان می شود.
وی به رسانه ای بودن هر یك از افراد جامعه در كنار سیاسیون كشورها اشاره كرد و ترامپ را مصداقی از یك شعبده باز رسانه ای دانست و گفت: در همایش حزب دموكرات و جمهوری خواه، بایدن 6 دقیقه صحبت و ترامپ یك ساعت و 10 دقیقه سخنرانی كرد و حتی تفاوت در سخنان و نوع صحبت ها فاحش بود.
این تحلیلگر رسانه درباره ویژگی های ساختاری ترامپ به عنوان یك رسانه تأثیرگذار، گفت: او بایدن را به یك فرد كسل و خواب آلود و بیحال تشبیه می كرد و بایدن هم به صورت علنی ادعا كرد كه ترامپ یك فرد دروغگوست و چنین رویه ای به عنوان پدیده های جدید رسانه ای قلمداد می شود.
كریمی در پایان خاطرنشان كرد: پدیده های جدید رسانه ای یكی پس از دیگری ظاهر شده و هر یك جایگاهی خاص برای خود دارند و ترامپ در این قضیه، دست برتر را داراست.