یك تولیدكننده بهتنهایی نمیتواند تولید بالایی داشته باشد عسگری در رادیو گفتوگو اظهار كرد: افراد و شركتهایی كه گروههایی را بهعنوان تسهیلگر تشكیل میدهند، بازاریابی و فروش محصولات را بر عهده بگیرند و این چرخه را به جریان بیندازند تا بتوانیم به اقتصاد كشور كمك كنیم. ۱۴۰۲/۰۵/۲۲|
تبیین بازار مشاغل خانگی از فروش تا صادرات برنامه ضرب سكه ۲۱ مردادماه با هدف تبیین بازار مشاغل خانگی از فروش تا صادرات از شبكه رادیویی گفتوگو پخش میشود. ۱۴۰۲/۰۵/۲۱|
صنایع خلاق باعث افزایش بهرهوری در سیستمها میشوند ودادی در رادیو گفتوگو بیان كرد: سیستمهای خلاقانه و نوآورانه جدید جایگزین كارهای سنتی خواهند شد و این سیستمها باتوجهبه چابكی كه دارند خیلی سریعتر از افراد كار را پیش میبرند و باعث میشوند بهرهوری در سیستمها افزایش پیدا كند. ۱۴۰۲/۰۵/۱۵|
اهمیت صنایع خلاق در تولید ثروت ملی برنامه ضرب سكه ۱۴ مردادماه با هدف بررسی اهمیت صنایع خلاق در تولید ثروت ملی از شبكه رادیویی گفتوگو پخش میشود. ۱۴۰۲/۰۵/۱۴|
كسب و كارهای محرمی باید محصولات جدید خود را طراحی كنند كیانپور در رادیو گفت وگو گفت: تنها راه برای اینكه تولید كنندگان محصولات محرمی به راحتی تولید و دغدغه فروش نداشته باشند؛ این است كه خط تولیدهای مختلف داشته باشند و از قبل برنامهریزی و محصولات جدید خود را طراحی و خط تولید جدید را اضافه كنند. ۱۴۰۲/۰۵/۰۸|
اشتغال زایی به سبك محرم برنامه ضرب سكه ۷ مردادماه با هدف بررسی موضوع اشتغال زایی به سبك محرم از شبكه رادیویی گفتوگو پخش میشود. ۱۴۰۲/۰۵/۰۷|
كشور این قدرت را دارد كه اقلام مربوط به ماه محرم را تولید و حتی صادر كند عشقی در رادیو گفت وگو گفت: تولیدات داخل، لوازم مربوط به محرم را پاسخ میدهد، ما این قدرت را داریم همانطور كه شور حسینی را صادر كردیم امروز كالاهای در راستای شور حسینی را برای این ایام صادر كنیم اما بازرگانان ما نگاهی به این قضیه ندارند. ۱۴۰۲/۰۵/۰۱|
فعال امور بانوان روستایی: دغدغه مشاغل خانگی و روستایی، فروش كار است جباری در رادیو گفتوگو بیان كرد: كارآفرینان شناسایی شده هستند؛ اما دغدغه آنها بیشتر فروش كار است و اگر از قبل مشخص شود كجا محصول خود را عرضه كنند، انگیزه بیشتری برای كار دارند؛ چون میدانند آیندهساز است و اقتصادشان تأمین میشود. ۱۴۰۲/۰۴/۲۵|
بیشتر مشكل تولید محصولات كشاورزی، در زمینه عرضه است لواف زاده در رادیو گفت وگو بیان كرد: تولید كنندگان محصولات كشاورزی در مرحله اول هیچ فكری برای بازاریابی نمیكنند و بعد از تولید و بستهبندی و انبار، تازه بازاریابی را انجام میدهند در صورتی كه قبل از تولید باید فكر بازاریابی باشند. ۱۴۰۲/۰۴/۱۸|
ایجاد مناطق ویژه برای حركت به سمت داخلیسازی رنجبران در رادیو گفتوگو اظهار كرد: مناطق ویژه با این دیدگاه در كشور ایجاد شد تا توسعه صادراتی، نوآوری و گسترش تكنولوژی در داخل كشور داشته باشیم. ۱۴۰۲/۰۴/۱۱|
اكثر داروهای صادراتی از منابع طبیعی برداشت میشوند پارچین در رادیو گفتوگو عنوان كرد: در حوزه گیاهان دارویی غیر از زعفران اكثر داروهایی كه صادر میشوند از منابع طبیعی برداشت میشود و ما نتوانستیم زنجیره لازم را بهصورت حرفهای به بازار انجام دهیم. ۱۴۰۲/۰۴/۰۴|
یك هكتار گلخانه برابر با صد هكتار زراعت است شفیعی در رادیو گفتوگو اظهار كرد: توجه خاصی به صنعت گلخانهای شده كه راهبرد درستی برای اقتصادی كردن كشاورزی ایران، بهرهوری بالاتر و مقابله با برخی چالشها؛ مثل بحران آب است، در واقع یك هكتار گلخانه برابر با صد هكتار زراعت است. ۱۴۰۲/۰۳/۲۸|
در صنعت گلخانهای نیازمند سرمایهگذاری هستیم عشقی در رادیو گفتوگو بیان كرد: نیازمند سرمایهگذاریهای بزرگ و مكانهای بزرگتری در این صنعت هستیم و باید سرمایهگذاران را جذب كنیم و افراد متخصص، كارگروه به وجود بیاورند تا در جاهای مختلف سرمایهگذاران را به این صنعت تشویق كنند. ۱۴۰۲/۰۳/۲۸|
تغییرات اقلیمی به چرخه طبیعی اكوسیستم آسیب میزند لیاقتی در رادیو گفت وگو اظهار كرد: تغییرات اقلیمی در بافت روستاها اثرات بسیار عظیمی دارد و مدیریت خاك، آب و حتی زائدات و تولید دچار اخلال میشود و چرخه طبیعی اكوسیستم آسیب میبیند و از حالت طبیعی خود خارج میشود. ۱۴۰۲/۰۳/۲۲|
آموزش در كسبوكارها باید بهاندازه و در مقطع درست باشد عباسزاده در رادیو گفتوگو اظهار كرد: اگر از آموزش بهاندازه و در مقطع درست استفاده شود كمككننده است و در مقاطع مختلف آموزشهای مختلفی نیاز است. ۱۴۰۲/۰۳/۱۶|
سیاست و اقتصاد بر حمایت از ناشر تأثیر دارد اسفندیاری در رادیو گفتوگو بیان كرد: گاهی نظارت و دغدغه حاكمیتی بر كلیدواژههای خاصی است نه محتوای كتاب، ممیزیها كاملاً سلیقهای هستند و بسته به نگاه و سیاست، تصمیم و در نظر گرفته میشوند؛ پس سیاست و اقتصاد ما بر حمایت از ناشر تأثیر دارد. ۱۴۰۲/۰۲/۲۴|