صدای جمهوری اسلامی ایران
display result search

مصطفی انتظاری گفت: در ویدیوها این نكته را به مخاطبمان از قول مخاطب مجموعه مان گوشزد می كنیم كه هر چقدر بیشتر در خانه بمانیم هم حوصله مان كمتر سر می رود و هم به نجات همدیگر كمك می كنیم.

رادیو گفت و گو با به صورت تلفنی با دكتر مصطفی انتظاری مدیرعامل مجموعه خبری «خبر فوری» و عضو شورای سیاست «پویش زندگی از نو» گفت و گو كرد.

مصطفی انتظاری با اشاره به پویش «زندگی از نو» گفت: مجموعه ما از بسترهای مختلفی استفاده می كند و از مخاطب ها دعوت كرده است تا در راستای در خانه ماندن ویدیوها و عكس هایی را برای ما بفرستند.

وی با بیان اینكه حجم بالایی از ویدیوها را تاكنون دریافت كرده ایم، اظهار كرد: از ابتدای شكل گیری این بحران از اول اسفند ماه با هشتك «در خانه بمانیم» از مخاطبان دعوت كردیم محتواهایی با این نكته كه مهمترین محورهایی كه فكر می كنند برای غلبه بر كرونا لازم است برای ما ارسال كنند.

مدیرعامل مجموعه خبری «خبر فوری» افزود: نزدیك به هزار ویدیو و عكس را از طریق پویش ابتدایی توانستیم دریافت كنیم و آن را در بسترهای رسانه ای منعكس كردیم. از ابتدای فرودین ماه این پویش با پویش «زندگی از نو» كه با مشاركت رسانه های بزرگ دیگر در فضای مجازی بود گره خورد و این حجم به شدت افزایش پیدا كرد.

وی با بیان اینكه با افزایش محتواهای ارسالی این پویش سمت و سوی مستقلی پیدا كرد، گفت: بیشتر این محتواها جنبه آموزش و توصیه به ماندن در خانه و علاوه بر آن چه كار كردن در خانه داشتند.

انتظاری در خصوص بازتاب این فیلم و عكس ها بیان كرد: ما به دلیل حجم بالای اخباری كه در مورد كرونا داریم متاسفانه نمی توانیم در كانال خبر فوری همه این ویدیو ها را منعكس كنیم اما در كانال های دیگری كه در مجموعه ما وجود دارد سایت و اپی كه در اختیارمان هست آن ها را بازتاب می دهیم و اسامی برندگان را معرفی می كنیم.

وی تاكید كرد: این پویش تجربه خیلی خوب برای نزدیكی برندهای رسانه ای بود كه در فضای مجازی مخاطبان میلیونی دارند.

عضو شورای سیاست «پویش زندگی از نو» با بیان اینكه این پویش از اول تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، در خصوص تداوم این پویش گفت: اگر جمع بندی این باشد كه این بحران همچنان ادامه دارد و مردم باید همچنان قرنطینه خانگی را رعایت كنند شاید مجبور شویم این پویش را البته با نام جدید و با سبك و سیاق جدید ادامه دهیم اما آن چیزی كه فعلا در نظر گرفته شده تا 15 فروردین است.

وی با اشاره به اینكه كار ما فقط این نیست كه محتوایی مردمی بگوییم، تصریح كرد: فلسفه وجودی رسانه های جدید و شبكه های اجتماعی تعاملی بودن است و ما سعی می كنیم با این ویدیو ها تعامل را برقرار كنیم. اما علاوه بر این تعامل ما نكات آموزشی را از جنس فضای مجازی داریم.

انتظاری افزود: به نظر ما امروز اگر مردم خودشان توصیه كنند تاثیرش بیشتر است تا یك چهره شناخته شده به همین خاطر ما سعی می كنیم در ویدیوها این نكته را به مخاطبمان از قول مخاطب مجموعه مان گوشزد كنیم كه هر چقدر بیشتر در خانه بمانیم هم حوصله مان كمتر سر می رود و هم به نجات همدیگر كمك می كنیم.

وی با بیان اینكه تجربه برگزاری این كمپین ها را در ادوار قبل همانند سیل سال گذشته داشته ایم، در خصوص رعایت استانداردها و چارچوب ها برای ارسال محتوا توسط مخاطبان گفت: سال گذشته مخاطب ما با استانداردها و چارچوب هایی كه مدنظر ما است آشنا شده و خیلی كم داریم كسی به شوخی توصیه به سفر كردن یا بیرون از خانه آمدن كرده باشد و اگر این مسائل باشد ضمن تشكر از مخاطب برایش می گوییم كه قابل استفاده نیست.

مدیرعامل مجموعه خبری «خبر فوری» اظهار كرد: این هشتك ها و پویش ها در میان مردم جا افتاده و استقبال می كنند و تعامل برقرار می كنند و امیدواریم سمت و سوی اینها به سوی آموزش و ارتقای فرهنگ برود.

مرتبط با این خبر

  • هر رأی مردم به‌مثابه گلوله‌ای به سمت دشمن است

  • دشمن به هنجارشكنان هویت می‌دهد

  •  تأثیری كه حمله ایران به اسرائیل بر برخی اعراب منطقه گذاشت

  • تولیدِ كیفی با تزریق امید به كارگران محقق می‌شود

  • ضرورت معرفی چهره‌های حدیثی و علمی و انقلابی مدفون در آستان عبدالعظیم حسنی (ع) به مردم

  • توفان طبس؛ دست خداوند پشت سر مردم ایران بود

  • جهش تولید؛ در سایه ارتقای معیشت و كنترل تورم

  • نقش‌های توسعه‌بخشی رادیو به‌ویژه در جوامع كوچك تر كماكان پررنگ است

  • دعوت از هنرمندان ایرانی خارج كشور و ترویج فرهنگ بی‌حجابی

  • رهبر انقلاب: با جهش تولید جیب و دست كارگر پُر می‌شود