پشت صحنه برنامه پابهپای بهار (1402) ویژه برنامه نوروز 1402 كه هر روز از ساعت 15:30 به مدت 120 دقیقه همراه مخاطبان در این ایام میباشد. 1 سال پیش
شبكههای اجتماعی و چالش نظر بهجای خبر بسیاری از مخاطبان فضای مجازی مطالب اینترنتی را بدون اینكه بخوانند در شبكههای اجتماعی به اشتراك میگذارند كه این كار باعث سرازیر شدن موج شدید شایعات و جایگزین شدن نظر بهجای خبر در جامعه میشود. 2 سال پیش
رسانهها و راههای جلب اعتماد مخاطب نقش رقابتی رسانهها برای جلب نظر مخاطب بر هیچكس پوشیده نیست. همه رسانهها مطابق با اهداف و منافع مادی و معنوی مالكان آن رسانه پیام تولید میكنند. 2 سال پیش
پشت صحنه برنامه پا به پای بهار ویژه برنامه نوروز1401 كه هر روز از ساعت 17 به مدت 120 دقیقه همراه مخاطبان در نوروز میباشد. 2 سال پیش
طرح پویش "دست بوسی مادر" این پویش در تلاش است تا جوانان به عنوان سرمایه زندگی والدین با دست بوسی از مادران خود و تهیه عكس از آن، این سنت حسنه را برجسته سازی نمایند. 2 سال پیش
شبكههای اجتماعی و چالش نظر بهجای خبر بسیاری از مخاطبان فضای مجازی مطالب اینترنتی را بدون اینكه بخوانند در شبكههای اجتماعی به اشتراك میگذارند كه این كار باعث سرازیر شدن موج شدید شایعات و جایگزین شدن نظر بهجای خبر در جامعه میشود. 3 سال پیش
قیدهای زمانی مبهم در فضای مجازی نشانه چیست؟ گسترش روزافزون كانالها و شبكههای اجتماعی در فضای مجازی علاوه بر بالا بردن اطلاعات مخاطبان، باعث افزایش حجم اخبار جعلی نیز شده است و متأسفانه راهكار قطعی برای شناسایی این پیامها وجود ندارد. 3 سال پیش
پشت صحنه برنامه مسابقه "جهت اطلاع" مسابقه سیاسی «جهت اطلاع» در رادیو گفتوگو با هدف افزایش اطلاعات سیاسی و تاریخی مخاطبان و محك اطلاعات سیاسی شركت كنندگان، برگزار می شود. 3 سال پیش
قیدهای زمانی مبهم در فضای مجازی نشانه چیست؟ گسترش روزافزون كانالها و شبكههای اجتماعی در فضای مجازی علاوه بر بالا بردن اطلاعات مخاطبان، باعث افزایش حجم اخبار جعلی نیز شده است و متأسفانه راهكار قطعی برای شناسایی این پیامها وجود ندارد. 3 سال پیش
سرعت در اطلاعرسانی برگ برنده رسانههای اجتماعی در دنیای دیجیتال امروز، شبكههای اجتماعی را میتوان از بسترهای مؤثر در تولید علم، اشتراك اخبار و اطلاعات موردنیاز مخاطبان دانست. 3 سال پیش
رسانهها بانیان تغییرات مطلوب اجتماعی رسانهها در دنیا از اهمیت ویژهای برخوردارند. نقش رسانه در جلب اعتماد و تغییر نگرش و رفتار مثبت مخاطبان بسیار مؤثر است. رسانهها در مواقع بروز حوادث و بحرانهای شدید چه نقشی دارند؟ 3 سال پیش
مزایای سواد رسانهای چیست؟ در جامعه امروزی انسان برای به دست آوردن اطلاعات نیاز به سواد رسانهای دارد. سواد رسانهای میتواند به مخاطبان رسانهها بیاموزد كه از یك مصرفكننده محض خارج شده و به صورتی فعالانه در جریان انتقال اطلاعات قرار گیرند. 3 سال پیش
بازارگرمی در فضای مجازی با شایعهسازی شایعه و شایعهپراكنی همیشه در زندگی انسانها حضور داشته است. اما این روزها به دلیل گسترش ارتباطات و شبكههای اجتماعی مجازی، ابزار شایعهپراكنی بیشتر شده و سرعت انتشار اخبار غیرواقعی بالا رفته است. 3 سال پیش
قطع كننده زنجیره ویروس شایعه باشیم شایعه در فضای مجازی همه خصوصیات فضای واقعی را دارد با این ویژگی كه سرعت و تعداد انتشار آن بیشتر است. 3 سال پیش
تكنیك صبر بیحاصل یكی دیگر از تكنیك هایی كه رسانه های فارسی زبان بیگانه در حوزه علوم شناختی بكار می برند این است كه به مردم القاء كنند نسبت به مواردی كه در ایران اصطلاحاً می گویند اگر صبر كنید درست می شود، بدانید هیچ حاصلی درپی این صبر وجود ندارد. 3 سال پیش
چند میگیری بخندانی؟ شوخطبعی و طنز در فضای مجازی كاربردهای فراوانی دارد. جذابیت طنز باعث شده بسیاری از آگهیدهندگان از این روش برای جلبتوجه مخاطبان خود استفاده كنند. طنز روشی قدرتمند برای قانع كردن مخاطب است. 3 سال پیش
جانبداری با نمایش بیطرفی تظاهر به بیطرفی از تكنیكهایی است كه برخی رسانههای خبری برای القای بیطرفی به مخاطبان و جلب اعتماد آنها استفاده میكنند. 3 سال پیش
عملیات روانی با تكنیك منفورسازی رسانهها برای جذب مخاطب از شیوههای مختلفی بهره میگیرند. هر رسانه بنا بر رسالت و هدفی كه دنبال میكند به روشی مخاطبان خود را جذب میكند. یكی از تكنیكهای رسانهای منفورسازی است. 3 سال پیش
بهنام چهرهها بهكام دیگران تكنیك «ارجاع به منبع یا گواهی» از روشهای رسانهها برای جذب و اقناع مخاطبان است. 3 سال پیش
گوشیهای هوشمند، پیامهای هوشمند، مخاطبان باهوش تمام پیامهای تولید شده در رسانهها و فضای مجازی با اهداف مشخصی تولید و منتشر میشوند. بعضی پیامها در شبكههای اجتماعی با هدف جلبتوجه و برخی دیگر با اهداف بزرگتری مانند انجام كارهای فرهنگی و اطلاعرسانی به جامعه تولید میشوند. 3 سال پیش
سواد خبری | منبع نقابدار و پنهانسازی منبع خبر ادعای منابع آگاه برای واقعی جلوه دادن اخبار جعلی 3 سال پیش
سواد خبری | اقدامات انحرافی و ساختن طعمه خبری | بخش دوم بی بی سی نحوه پوشش خبری راهپیمایی اربعین97 3 سال پیش
سواد خبری | اقدامات انحرافی و ساختن طعمه خبری | بخش اول بایكوت معنادار رسانه های جهان در برابر بزرگترین رویداد بشری 3 سال پیش
آیتم حق با كیست ؟ (بخش چهارم) ویژه هفته قوه قضائیه - پاسخ به سوالات حقوقی شما مخاطبان - درخصوص قوانین تخلیه خانه 4 سال پیش
آیتم حق با كیست ؟ (بخش سوم) ویژه هفته قوه قضائیه - پاسخ به سوالات حقوقی شما مخاطبان - درخصوص قوانین چك 4 سال پیش
افشاگری رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس درباره دلایل رای نیاوردن استیضاحها رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس در برنامه گفتوگو محور «10:10 دقیقه» سخنان جالبی درباره دلایل رای نیاوردن استیضاحها بیان كرد. 6 سال پیش
نظر عباسعلی كدخدایی درباره پرونده سپنتا نیكنام سخنگوی شورای نگهبان در برنامه گفتوگو محور «10:10 دقیقه» درباره حواشی ایجاد شده در رابطه با عضو زرتشتی شورای اسلامی صحبت كرد. 6 سال پیش
بهار برنامه های داخلی در فضای مجازی 130 كانال پیام رسان پرمخاطب در 11 برنامه كاملا ایرانی، مخاطبان خود را همراهی می كنند. 6 سال پیش
از دلیل كنار گذاشتن لاتاری از جشنواره تا ماجرای خنده دار ایذه كلاكت این هفته سوژههای متنوعی را برای شما مخاطبان آماده كرده است. 6 سال پیش
همراه با سیمرغ سی و ششم سومین روز از سی و پنجمین جشنواره فیلم با اقبال گسترده مخاطبان روبرو شد. 6 سال پیش