در جریان باشیم كه ... | چگونگی ساخت كانالهای انحرافی توسط رسانهها در این قسمت، دكتر معصومه نصیری (كارشناس سواد رسانهای) به چگونگی ساخت كانالهای انحرافی توسط رسانهها میپردازد. 2 ماه پیش
در جریان باشیم كه ... | فضاسازی منفی رسانهها در این قسمت، دكتر معصومه نصیری (كارشناس سواد رسانهای) به تبیین چگونگی فضاسازی منفی رسانهها میپردازد. 2 ماه پیش
در جریان باشیم كه ... | تشخیص اخبار واقعی از اخبار جعلی در این قسمت، دكتر معصومه نصیری (كارشناس سواد رسانهای) به تشخیص اخبار واقعی از اخبار جعلی میپردازد. 3 ماه پیش
در جریان باشیم كه ... | روشهای زیستبوم در فضای دیجیتال در این قسمت، دكتر معصومه نصیری (كارشناس سواد رسانهای) به تبیین روشهای زیستبوم در فضای دیجیتال میپردازد. 3 ماه پیش
در جریان باشیم كه ... | شیوههای صحیح استفاده از رسانه در این قسمت، دكتر معصومه نصیری (كارشناس سواد رسانهای) به شیوههای صحیح استفاده از رسانه میپردازد. 3 ماه پیش
پیشگیری از شیوع شایعه كمنخمنتوگسترش روزافزون شبكههای اجتماعی، بازار شایعات را داغ كرده است. شایعه درجایی ایجاد میشود كه خبر نباشد یا خبر از منابع موثق منتشر نشود. 8 ماه پیش
پشت صحنه برنامه گفتگوی فرهنگی در این برنامه تلاش میشود مهمترین موضوعات و چالشهای فرهنگی مطرح در سطح جامعه به صورت روشن و شفاف مورد تحلیل قرار بگیرند و در این راستا از نخبگان فرهنگی و استادان حوزه و دانشگاه با دیدگاههای مختلف دعوت میشود. 2 سال پیش
آنچه در برنامه امواج شبهه میگذرد برنامهای درباره سواد رسانهای كه با حضور متخصصان و نخیگان این حوزه، به بررسی ماهیت و پشت پرده رسانههای معاند ماهوارهای فارسی زبان میپردازد. 2 سال پیش
جنگ هیبریدی میان ایران و آمریكا سه شنبه 1 شهریور 1401 | در این قسمت از برنامه امواج شبهه به زوایای مختلف جنگ هیبریدی میان ایران و آمریكا پرداخته شد. 2 سال پیش
بررسی فعالیت ویژه رسانههای معاند علی اكبر عبدالعلی زاده(نویسنده، منتقد و مدیر رسانه) در برنامه امواج شبهه به بررسی و قیاس عملكرد رسانههای معاند با رسانههای داخلی جمهوری اسلامی ایران پرداخت. 2 سال پیش
پشت صحنه | فصل جدید برنامه "ساعت بیستوچهار و یك دقیقه" برنامهای در خصوص بررسی و پیمایش عِلمی و عَملی و مصداقی در خصوص علوم شناختی و نبردهای شناختی با تاكید بر تكنیكها و روش ها و بایستهها 2 سال پیش
چند میگیری بخندانی؟ شوخطبعی و طنز در فضای مجازی كاربردهای فراوانی دارد. جذابیت طنز باعث شده بسیاری از آگهیدهندگان از این روش برای جلبتوجه مخاطبان خود استفاده كنند. طنز روشی قدرتمند برای قانع كردن مخاطب است. 3 سال پیش
در فضای مجازی سوهان روح دیگران نباشیم! استفاده از فضای مجازی برای خواندن پیگیری اخبار و افزایش اطلاعات مفید است اما اشتراكگذاری و ارسال دائمی محتوا برای دیگران میتواند آزاردهنده باشد. 3 سال پیش
دستور كار رسانههای بیگانه برای انتخابات رسانههای معاند همواره در آستانه برگزاری انتخابات در ایران اسلامی، تمام توان خود را در راستای راهاندازی موج گستردهای از ناامیدی و عدم مشاركت مردمی به كار میگیرند. 3 سال پیش
ضرورت گسترش سواد رسانهای معصومه نصیـری (عضو هیئتمدیره انجمن سواد رسانهای) در گفتگوی ویژه شبكه رادیویی گفتو گو باعنوان «همگفتار» گفت: 4 سال پیش
لزوم دور كردن كودكان از اخبار مخرب دكتر آسیه حسینی نیكو (مدرس سواد رسانهای) با واكاوی نتایج غیر قابل تصور از در میان گذاشتن اخبار مخرب با كودكان بر ضرورت دور نگه داشتن آنها از این فضا تاكید كرد. 4 سال پیش
كودكان را در تاریكی فضای مجازی رها نكنید! دكتر جواد سیف در برنامه هشتگ گفتگو به لزوم نظارت بر استفاده كودكان از فضای مجازی و مخاطرات احتمالی این فضا پرداخت. 4 سال پیش
پشت صحنه برنامه هشتگ گفتگو كارشناسان در پشت صحنه برنامه هشتگ گفتگو، از چگونگی تامین امنیت كودكان در فضای مجازی میگویند. 4 سال پیش