تقریبا 4 درصد كاربران از پیام رسانهای داخلی استفاده میكنند اسماعیلی در مصاحبه با رادیو گفتوگو اظهار كرد: بر اساس آمار كمتر از 4 درصد از كاربران ایرانی از پیام رسانهای داخلی استفاده میكنند كه نشان دهنده ضعف آنها در جذب مخاطب است. 3 سال پیش
هزینههای سخت افزاری چالش اصلی پیام رسانهای داخلی هستند غفاری در رادیو گفتوگو بیان كرد: هزینه چالش اصلی در حوزه زیرساخت سخت افزاری پیام رسانهای داخلی است كه این مهم به میزان سرمایه گذاری شركتهای خصوصی یا دولتی باز می گردد. 3 سال پیش
خوب و بد طرح محدودیت شبكههای اجتماعی گفتگوی اجتماعی قصد دارد تا در دهم شهریور با حضور كارشناسان موضوع طرح محدودیت شبكههای اجتماعی را بررسی كند. 4 سال پیش