در جریان عملیات طوفان الاقصی رسانههای بیگانه به غافلگیری مدتدار دچار شدند داودی كارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه اظهار داشت: رسانههای حوزه مقاومت بهخوبی كار خود را انجام میدهند و در حال حاضر توازنی میان انعكاس صرف خبری با تحلیل روندی و توصیف میدانی اتفاق افتاده كه در رسانههای بیگانه دقیقاً خلاف این امر صادق است. 1402/07/25|
لبنان خطاب به اسرائیل: از ما بترسید و وارد مسیر احمقانه نشوید امهز فعال رسانه از لبنان بیان كرد: حزبالله در پاسخهای كنونی خود نسبت به حملات، حالت ضربه به ضربه دارد و این به معنای قدرت حزبالله است، و رسانههای محور مقاومت این اقدام را بهخوبی انعكاس میدهند. 1402/07/25|
حصر خبری در اروپا؛ حمایت مستقیم از حماس و غزه در آلمان مساوی با جرمانگاری است یك فعال حوزه رسانه از آلمان گفت: با آغاز عملیات طوفان الاقصی، هجمه سنگین رسانهای در آلمان شكل گرفت. 1402/07/25|
دستپاچگی رسانههای انگلیس پس از عملیات طوفان الاقصی قاسمزاده فعال رسانه از انگلیس گفت: رسانههای انگلیس ساعتی پس از عملیات طوفان الاقصی اتهامزنیها را بدون ارائه هیچگونه سند و مدرك آغاز كردند، اخباری كه برای مردم انگلیس هم بیپایهواساس به شمار میآمد. 1402/07/25|
كلیدزدن پروژه موازیسازی رسانههای بیگانه/ با هدف اشتعال مجدد و تحریك اذهان عمومی محمد ابراهیمی بهرامی پژوهشگر و كارشناس مدیریت رسانه اظهار داشت: سالگرد اغتشاشات قرار بود با پروژه موازی آرمیتا گراوند مجدداً داغ شود و بر موج رسانههای خبری قرار گیرد، اما با هوشیاری رسانهها و برملاكردن این توطئه با شكست مواجه شد. 1402/07/19|
رسانههای بیگانه وارد خود افشایی شدهاند/ فرصت طلایی برای رسانههای داخلی تحلیلگر ارشد رسانه گفت: رسانههای بیگانه اكنون وارد خوداظهاری و خود افشایی شدهاند كه برای رسانههای داخلی تا سه ماه آینده فرصت طلایی و مغتنمی به شمار میآید. 1402/07/18|
رسانههای بیگانه و مدل شبكهسازیهای لانهزنبوری / تحمیل ارادهٔ به مخاطب یزدانی كارشناس مسائل سیاسی و رسانه بیان كرد: تمام تلاش رسانه بر این است كه با مدل لانهزنبوری ارادهٔ خود را به مخاطب تحمیل كند. 1402/07/12|
رادیو گفتوگو و حركت در مسیر ایجاد خط رسانهای برای اتحاد امت اسلامی كوچكزاده با بیان اینكه در هفته وحدت تمركز بیشتری در استفاده از كارشناسان و صاحبنظران اهلسنت انجام دادیم گفت: این هفته نمادی از ایجاد خط رسانهای برای اتحاد امت اسلامی قرار میگیرد. 1402/07/09|
رسانههای بیگانه در شُك شكست و دمیدن به خاكستری خاموش هستند كبیری یگانه كارشناس رسانه و فضای مجازی بیان كرد: پروژه اصلی رسانههای بیگانه با شكست مواجه شده است و بر اساس اطلاعات دقیق و موثق در حال حاضر رسانههای بیگانه در یك شُك به سر میبرند. 1402/07/08|
بهرهكشی رسانههای بیگانه از سلبریتیها در اغتشاشات/ سلبریتیها برای رسانههای بیگانه "تاریخ مصرف" دارند داودی، كارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه گفت: هر سلبریتی كه عامل استحمار برای افزایش استضعاف منفی و عدم خروج از استعمار بشود، بی شك دارای تاریخ مصرف خواهد بود. 1402/07/04|
"امواج شبهه" پاسخگویی پدافندی برای كمك به طراحیهای آفندی در حوزه رسانه است سردبیر برنامه «امواج شبهه» رادیو گفتوگو میگوید كه این برنامه به دنبال پاسخگویی پدافندی برای كمك به طراحی آفندی در حوزه تلاش رسانههای معاند است. 1402/07/04|
اغتشاشات در ایران؛ "جهاد تبیین" حملات رسانههای بیگانه را بیاثر كرد كارشناس و فعال رسانه گفت: آگاهسازی مردم نتیجه مدیریت مناسب و كاركردی فعال رسانه و جهاد تبیین بود كه سبب شد تا حملات رسانههای بیگانه بیاثر باشد. 1402/07/01|
"سوار بر دروغ " شگرد رسانههای بیگانه برای میدان گردانی در ذهن مخاطبان رجبی، جامعهشناس و كارشناس ارشد رسانه گفت: یكی از تلاشهای زنجیرة رسانهای دشمن در دهه گذشته ایجاد خطای شناختی و محاسباتی در ذهن عموم جامعه بود. 1402/06/29|
دستوپازدن رسانههای بیگانه برای ایجاد آشوب/ دروغ محور برنامهسازیها رئیس اندیشكده راهبردی رسانه و فضای مجازی گفت: رسانههای بیگانه دستوپا میزنند كه بتوانند در تاریخ مشخصی اتفاقات سال گذشته را تكرار كنند اما خودشان هم خوب میدانند كه دیگر این اتفاق شدنی نیست برای همین بازهم از ابزار دروغ استفاده میكنند. 1402/06/25|
رسانههای بیگانه با بزرگترین اجتماع بشری چگونه برخورد كردند؟ / اربعین یك اعتبار بینالمللی و ایدئولوژیكی است داودی كارشناس رسانه با تأكید بر ضعف رسانههای بیگانه در برابر عظمت بزرگترین اجتماع بشری گفت: اعتبار اربعین سیاسی نیست، اربعین یك اعتبار بینالمللی و ایدئولوژیكی است و رسانههای بیگانه در مقابل اربعین كاملاً فلج هستند. 1402/06/18|
پروژه اغتشاشات در ایران؛ رسانههای بیگانه چگونه ادبیاتسازی میكنند؟ داودی كارشناس رسانه گفت: سبك رسانههای بیگانه در جذب و دربرگیری مخاطب به نحوی است كه حداكثر استفاده را از همه اقشار جامعه ببرد، در این زمینه عمومیسازی مفاهیم جزئی و حجیم كردن سطوح تبلیغی و كلیدواژه سازی از محوریترین اقدامات آنهاست. 1402/06/14|