شبهه در رسانه موجب تخلیهشدن باورهای مخاطب در حوزه دفاع و آفند میشود علیاكبر غلامی با بیان این كه شبهه در رسانه، باعث تخلیه حوزه دفاع و آفند مخاطب نسبت به باورها میشود، تصریح كرد: شبهه مخاطب را وارد دوقطبی میكند كه برایش مسیر سومی را باقی نمیگذارد كه بخواهد به موضوع دیگری به معنی واقعی كلام فكر كند. 1403/04/16|
تولید شبهه برای غیر خود؛ راهی برای رسیدن به منافع / شبهه یك سؤال غلط است سعید توتونكار با اشاره به این كه در جغرافیای شبهه، بازیگران آن بسیار متفاوت هستند، اظهار كرد: این بازیگران، هر كدام بهاندازهای كه خودشان را شناختند منافعی را برای خود تعریف و لحاظ میكنند. 1403/03/27|
جهاد تبیین؛ راه مقابله با سازمان شبهه سعید توتونكار با اشاره به برنامه «سازمان شبهه» اظهار كرد: در این برنامه میخواهیم وجود ضعف آگاهیهایی در جامعه را شناسایی و معرفی نماییم و راه مقابله با آن را با كارشناسان به گفتگو بنشینیم. 1403/03/26|
برنامه «سازمان شبهه» به دنبال تقویت انگیزهها برای شناسایی با شبهات و مقابله با آنها است سعید توتونكار با اشاره به برنامه «سازمان شبهه» اظهار كرد: در این برنامه میخواهیم وجود ضعف آگاهیهایی در جامعه را شناسایی و معرفی نماییم و راه مقابله با آن را با كارشناسان به گفتگو بنشینیم. 1403/03/12|
برنامه راهبردی «سازمان شبهه» با چهار سرفصل اصلی در 24 قسمت به روی آنتن میرود جعفر علیاننژادی گفت: برنامه سازمان شبهه دارای چهار سرفصل اصلی شامل هستیشناسی شبهه، تحلیل سازمان شبهه، زمینههای هویتی و فردی شبهه پذیری، شبهات اصلی سازمان شبهه و راههای مقابله و خنثیسازی است كه به آنها خواهیم پرداخت. 1403/03/12|
آغازی دیگر در رادیو گفت وگو؛ چرا سازمان شبهه؟ در این برنامه با نگاه هستیشناسانه به شبهه، شبهات را از زوایا و ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار می دهد. 1403/03/10|