با شبكه های اجتماعی داخلی با تحریم ها مقابله می كنیم مشاور معاونت علمی ریاست جمهوری عنوان كرد : شبكه اجتماعی داخلی خیلی خوب عمل می كنند و كسب و كارهای داخلی می توانند به راحتی مكانیزم فروش خود را در آن پیاده كنند و به نتایج مطلوبی دست پیدا كنند. 1397/04/11|
معرفی كالای ایرانی در فضای دیجیتال با دور زدن تحریم كارشناسان بازاریابی دیجیتال با بیان اینكه سایت ها و پلت فرم هایی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد ، تولید محتوا در فضای دیجیتال را به عنوان بهترین روش برای رونق كسب و كار معرفی كردند. 1397/04/03|
نوسانات قیمت دلار عامل ركود صنعت پوشاك دبیر صنعت كارگروه مد و لباس كشور گفت : از زمان شكل گیری سوئیفت كه دلار از هزار به سه هزار تومان رسید صنعت نساجی مانند بسیاری از صنایع كشور به ورشكستگی كامل دچار و صادرات آن متوقف شد. 1397/03/20|
چه تكنیك هایی برای افزایش بهره وری وجود دارد؟ برنامه "ضرب سكه " رادیو گفت و گو با موضوع رونق اقتصادی با بهره وری و بهینه سازی چگونه؟ با حضور دكتر حمیدرضا نایبی ، مشاور سازمان ملی بهره وری ایران و دكتر مهدی اسلامی ، عضو هیئت علمی دانشگاه روانه آنتن شد. 1397/03/07|
برای موفقیت در استارت آپ ها توقع از دولت را كنار بگذارید یك مدرس و مشاور كسب و كارهای نوپا مطرح كرد : برای رسیدن به موفقیت در استارت آپ ها انتظار كمك و تسهیل گری از سوی ارگان های دولتی را كنار بگذارید و با دانایی و تفكر چابك در این مسیر حركت كنید. 1397/03/02|
توصیه به افرادی كه از سرقت ایده كسب و كار خود می ترسند! مشاور كسب و كارهای نوپا مطرح كرد: گاهی افراد تصور می كنند یك ایده منحصر به آنهاست اما اگر جستجو كنند می بینند هزاران نفر آن ایده را به اشكال مختلف ثبت كرده اند . 1397/02/23|
چگونه ذائقه ایرانی را به سمت پوشاك ایرانی سوق دهیم؟ یك كارشناس فرهنگی مطرح كرد : برای سوق دادن ذائقه ایرانی به پوشاك داخلی باید از بنگاه های اقتصادی مرجع مانند فروشگاه های مطرح ، الگوهای جامعه و رسانه ها استفاده كنیم. 1397/02/18|
تاثیر ثبات نرخ ارز بر كیفیت كالای ایرانی یك كارشناس اقتصادی عنوان كرد : یكی از دلایل اصلی پایین بودن سطح كیفیت برخی از كالاهای ایرانی مستهلك بودن تكنولوژی مورد استفاده است كه به دلیل نوسانات ارزی امكان مدرن سازی آن وحود ندارد. 1397/02/09|
رقابتی كردن قیمت كالای ایرانی در شبكه های مجازی تولیدكنندگان ایرانی به دلیل در دسترس بودن و امكان انتشار سریع تجارب استفاده از كالا در فضای مجازی راهی جز بالا بردن كیفیت محصولات خود ندارند. 1397/02/02|
نقش بانوان در گرایش خانواده به مصرف كالای ایرانی كارشناسان با برشمردن راه های آموزش بانوان در جهت ترویج كالای ایرانی تاكید كردند: اگر كالای ایرانی توسط بانوان بخشی از سبد مصرف خانوار شود می تواند الگوی صحیح فرهنگی را برای خانواده به ارمغان بیاورد. 1397/01/19|
راهكار به ثمر رسیدن پویش كالای ایرانی ، حمایت مردم است كارشناسان معتقدند علاوه بر لزوم ایجاد زیرساخت ها برای تولید كالای ایرانی با كیفیت ، حمایت مردم برای خرید آن اهمیت بسیار بالایی دارد. 1396/12/20|
راهكار توسعه اشتغالزایی و تولید ثروت در روستاها مدیر كل تجهیز و توسعه زیرساخت ها و سرمایه گذاری سازمان تعاون روستائی ایران از تخصیص وام كم بهره برای اشتغال زایی جوانان روستایی خبر داد و گفت: روستاییان باید مزیت های روستای خود را شناسایی كنند و برای آن زیرساخت ایجاد كنند. 1396/12/13|
گول تبلیغات سایت های ارزان قیمت را نخورید مشاور كسب و كارهای نو گفت : سایت هایی كه امكانات و ظرفیت مطلوب داشته باشند تا بتوانند كسب و كار شما را به خوبی هدایت كنند گران قیمت هستند. توصیه می شود گول تبلیغات سایت های ارزان قیمت را نخورید. 1396/12/06|
حمایت جهاد دانشگاهی برای اشتغالزایی بانوان بی سواد معاون جهاد دانشگاهی از اجرای طرح اشتغالزایی و آموزش برای زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت : این سازمان برای افراد بی سواد و روستایی برنامه های ویژه دارد. 1396/11/29|
ذائقه سازی ؛ راهكار درآمدزایی در بازی های رایانه ای كارشناسان بازی رایانه ای با تاكید بر شناخت ذائقه مخاطب ایرانی ، عنوان كردند : برای ایجاد درآمد و بازار در این حوزه ، باید ذائقه سازی كرد. 1396/11/22|
اهمیت جلب اعتماد مشتریان اول در كسب و كار آی تی كارشناس و مشاور در حوزه برندینگ مطرح كرد: اعتماد دربین مخاطبان یك كسب وكار با مشتریان اول شكل می گیرد. جلب رضایت و اعتماد افرادی كه برای اولین بار از شما خرید می كنند برای برندسازی و تبلیغات بسیار اهمیت دارد. 1396/11/15|