دلیل عدم موفقیت صنعت مد و لباس؛ نبود رسانه در برندسازی و مدسازی معصومی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: نداشتن رسانه تخصصی بزرگترین مشكل صنعت مد و لباس در تحقق مدسازی و برندسازی است. 5 ماه پیش
تولید و واردات لباس هم مشمول سامانه «شیما» شد مسئول اجرایی كارگروه مد و لباس اظهاركرد: شناسه یكپارچه مد و لباس ایران (شیما) قبلاً فقط برای طراحان بود اما با توجه به تغییر رویكرد كارگروه مد و لباس پیرامون حوزه مدسازی در حال حاضر طراحی و تولید و واردات لباس هم مشمول سامانه شیما شدند. 2 سال پیش
تعاملات اجتماعی نوع انتخاب لباس را تعیین میكند یك طراح لباس به امروزی شدن طرحها و لباسهای اقوام تاكید داشت و گفت: در تعاملات اجتماعی است كه نوع پوشش مشخص می شود. 3 سال پیش
استفاده از لباس اقوام ایرانی در طراحی جدید؛ لباس قومیتها در خدمت مدسازی مدیر اجرایی ستاد عفاف و حجاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینكه لباس اقوام ایرانی زیاد و متنوع است از تلاشها برای استفاده از آنها در طراحی لباس خبر داد. 4 سال پیش
سازمان تبلیغات از طراحان داخلی حمایت كند یك پژوهشگر مد و لباس گفت: چرا سازمان تبلیغات اسلامی بخشی از بودجه خود را با مدیریت كارگروه ساماندهی مد و لباس در اختیار طراحان داخلی نمیگذارد؟! 4 سال پیش
قدرت اینستاگرام در مدسازی بسیار بالاست رئیس انجمن مد و لباس كشور گفت: شبكههای اجتماعی به ویژه اینستاگرام، بخش زیادی از جریان مدسازی را انجام میدهند كه كنترل آن در اختیار ما نیست. 4 سال پیش
به روزرسانی قانون "ساماندهی مد و لباس" ضروری است محمودی گفت: قانون ساماندهی مد و لباس باید مورد بازبینی قرار گرفته و متناسب با شرایط روز جامعه به روز رسانی شود. 5 سال پیش
فعالیت زیرزمینی شوی لباس به صنعت پوشاك ضربه می زند معصومی گفت: به دنبال ابطال مجوزهای شوی لباس، بیشتر این فعالیت ها به صورت زیرزمینی شد كه در نهایت به صنعت پوشاك هم كمكی نخواهد كرد. 5 سال پیش
با توسعه برندها در كشور هیچ مشكلی نداریم مهدی محمودی اظهار داشت: در حال حاضر برخی از برندهای داخلی با مدیریت مطلوب هزینه های خود توانسته اند تا با قیمت تمام شده ای بسیار پایین محصولات خود را در سراسر كشور به دست مشتری برسانند. 5 سال پیش