اجازه ندهیم صنعت نمایش خانگی مانند سینما كرخت شود حیدری در رادیو گفتوگو عنوان كرد: نباید اجازه دهیم صنعت نمایش خانگی مانند سینما چاق و فربه و كرخت شود. 1402/09/15
اثری كه مجوز ساترا میگیرد برای پخش دچار مشكل نمیشود افراسیابی عنوان كرد: ساترا از تمام مجوزهای خود حمایت میكند چون معتقد است وقتی اثری بر اساس قانون و آیین نامههای محتوایی از ساترا مجوز میگیرد، ساترا وظیفه دارد از اثر دارای مجوز حمایت كند و اجازه ندهد اثر دچار مشكل شود. 1402/09/15
الگوی حكمرانی فرهنگی و برنامه توسعه برنامه گفتگوی فرهنگی 14 آذرماه با حضور كارشناسان با موضوع الگوی حكمرانی فرهنگی و برنامه توسعه تقدیم مخاطبان میشود. 1402/09/14
80 درصد جمعیت كشور بازار هدف بازیهای رایانهای حمیدی آزاد عنوان كرد: طبق آخرین پیمایش بنیاد ملی بازیهای رایانهای، 36 میلیون كاربر بازیهای رایانهای در كشور وجود دارد كه به نسبت جمعیت 40 درصد است. 1402/09/14
شناخت سیاستگذاران حوزه كودك و نوجوان نسبت به بازیهای رایانهای ضروری است بابایی عنوان كرد: ضروری است سیاست گذاران حوزه كودك و نوجوان، بازیهای رایانهای را بشناسند و با مفهوم سواد رسانهای و اصلاح الگوی مصرف رسانهای آشنا شوند. 1402/09/13
ابزارهای حفظ و پاسداشت فرهنگ عظیم ایرانی-اسلامی برنامه گفتگوی فرهنگی 13 آذرماه با حضور كارشناسان با موضوع بررسی ابزارهای حفظ و پاسداشت فرهنگ عظیم ایرانی-اسلامی تقدیم مخاطبان میشود. 1402/09/13
ناتمام ماندن پخش سریالهای نمایش خانگی؛ موجب بیاعتمادی مخاطب به رسانه رشوند در رادیو گفتوگو عنوان كرد: ناتمام ماندن پخش سریالها در پلتفرمهای نمایش خانگی نقض حقوق مخاطبان است و باعث میشود مخاطب به مروز زمان به رسانه بی اعتماد شوند. 1402/09/12
توقف انتشار یك اثر در پلتفرم نمایش خانگی تضییع حقوق مصرفكننده است هوشیارگر عنوان كرد: مهمترین پیامد توقف انتشار یك اثر در پلتفرم نمایش خانگی تضییع حقوق مصرف كننده است. 1402/09/12
عدم پخش و ناتمام ماندن سریالها ریشه تاریخی دارد حیدری عنوان كرد: به دلایل مختلفی اعم از عدم اقبال مردم، تصمیم رگولاتور، سرمایه گذار و یا پخش ممكن است جلوی تولید و یا ادامه پخش یك سریال گرفته شود. 1402/09/12
كُمیت لَنگ صنعت مد و پوشاك به واسطه خلاء تبلیغات بابایی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: صنعت مد و پوشاك به شدت به تبلیغات نیازمند است و كمیت آن به واسطه خلاء تبلیغات در جامعه لنگ است. 1402/09/12
دلیل عدم موفقیت صنعت مد و لباس؛ نبود رسانه در برندسازی و مدسازی معصومی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: نداشتن رسانه تخصصی بزرگترین مشكل صنعت مد و لباس در تحقق مدسازی و برندسازی است. 1402/09/11
حوزه دولتی سایه سنگین خود را از موضوع مد و لباس بردارد قند فروش در رادیو گفتوگو عنوان كرد: اگر حوزه دولتی سایه سنگین خود را از موضوع مد و لباس بردارد بسیار راحت تر در این فضا میشود كار كرد. 1402/09/11
سواد مصرف بازی در كودكان و نوجوانان برنامه گفتگوی فرهنگی 11 آذرماه با حضور كارشناسان با موضوع سواد مصرف بازی در كودكان و نوجوانان تقدیم مخاطبان میشود. 1402/09/11
بسیج فرهنگ فتوت و پهلوانی را احیا كرد متولیان عنوان كرد: بسیج نسخه به روز شده فرهنگ فتوت و پهلوانی است كه در 60 و 70 سال گذشته به خاطر ورود فرهنگ تجدد و مواجهه با فرهنگ مدرن كاملا به محاق میرفت كه با وجود بسیج این فرهنگ احیا شد. 1402/09/08
باید جامعه هنری را از عرصه ابتذال دور نگه داشت بهرامی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: باید تلاش كرد جامعه هنری را از عرصه ابتذال دور نگه داشت چرا كه هنر عامل تعالی فرد و جامعه است. 1402/09/08
مسئله كتاب در بسیاری از رسانهها یك بحث ثانویه محسوب میشود جعفری در رادیو گفتوگو عنوان كرد: بسیاری از رسانهها بحث كتاب را یك بحث ثانویه محسوب میكنند كه برگزاری جشنواره كتاب و رسانه میتواند به ضرورت توجه به كتاب در رسانهها و گرایش مردم به كتابخوانی كمك كند. 1402/09/08