انصاری: «لایه های دروغ» فیلمی خلاف قواعد دستوری سینماست كارشناس و منتقد سینما در رادیو گفتوگو با بیان اینكه «لایه های دروغ» یك فیلم خلاف قواعد دستوری سینماست گفت: ما باید متناسب با اقلیم فرهنگی خودمان فیلم بسازیم. 1400/11/15|
بازیها در فیلم «برف آخر» درخشان است شریفی در رادیو گفتوگو اظهاركرد: فیلم «برف آخر» بازی های خیلی خوبی دارد؛ بازی مجید صالحی و امین حیایی و لادن مستوفی بسیار درخشان است. 1400/11/14|
سیاه نمایی شدید «لایههای دروغ»/ هیئت انتخاب با چه ملاكی این فیلم را به جشنواره راه داد؟! محمدی نیا در رادیو گفتوگو با بیان اینكه هیئت انتخاب از سیاه نمایی خیلی زیاد و افراطی در فیلم «لایه های دروغ» غافل شده گفت: فیلم خیلی آشكارا می گوید بهترین كار این است كه در هر جایی جز ایران می توان آرامش داشت. 1400/11/14|
جوادی: با وجود فروش تمام بلیطهای جشنواره، سالنها خالی است یك كارشناس در رادیو گفت و گو، ضمن اشاره به سالن های خالی در عین فروش كامل بلیط ها گفت: خرید تعداد بالای بلیط توسط یك فرد، سالن های جشنواره را خالی از تماشاگر كرده است. 1400/11/14|
پایان مبهم «شادروان» و «علفزار» مهرآفرین گفت: «علفزار» پایان معلق و بدون فكر شدهای را رقم میزند و همچنین در «شادوران» نیز موضوع فیلم كاملاً مبهم است و مخاطب متوجه اصل فیلم نمیشود. 1400/11/13|
قریشی: عملكرد بهتر پژمان جمشیدی در مقایسه با جواد عزتی یك منتقد سینما در رادیو گفتوگو گفت: انتخاب جواد عزتی اشتباه بود و یكدستی لحن وی در جاهایی از دست میرود درحالیكه پژمان جمشیدی یكدستی لحن را بهتر حفظ كرده است. 1400/11/13|
انصاری: وجود بخشهای جانبی جشنواره بهشرط كاركرد درست، الزامی است یك منتقد سینما گفت: داشتن بخشهای جنبی با كلاسهای درست و دقیق، بسیار خوب است و موجب میشود كه آثار فیلم اولی از سایر آثار متمایز و توقعات مشخص شود. 1400/11/13|
جوادی: نشستهای خبری امسال، نظم ندارد یك فعال رسانهای گفت: سال گذشته در نشستهای خبری نظم دیده میشد اما امسال رسانههای غیرسینمایی كه سؤالهای غیرسینمایی پرسیدند، از عجائب این دوره است. 1400/11/13|
«مرد بازنده» یك ایده هدررفته است/ حضور «بیرو» در جشنواره جای سؤال دارد شرفالدین گفت: «مرد بازنده» یك ایده هدررفته است و فیلمنامه ضعیف و پرداخت عجولانهای دارد. همچنین «بیرو» در حد صداوسیمای استانی بود و حضور چنین آثاری برای جشنواره جای سؤال دارد. 1400/11/13|
ضرورت ملی شدن جشنواره فیلم فجر/ مدیران، سطح سلائق جشنواره را افزایش دهند انصاری گفت: ملی دیدن جشنواره فیلم فجر، برای مدیران سینمایی مسئولیت ایجاد میكند تا سطح سلائق موجود در جشنواره را افزایش دهند. 1400/11/12|
نمایش مخاطرات اخلاقی بین یك زوج در «بی مادر» فاطمی در رادیو گفت و گو گفت: فیلم «بیمادر» شبكهای از روابط و پیچیدگیهای انسانی است كه براساس پافشاری یك زوج روی امری، آنها را وارد مخاطرات اخلاقی میكند. 1400/11/12|
«شادروان»؛ تنها ملودرام شیرین جشنواره فیلم فجر كارگردان فیلم «شادروان» گفت: این فیلم یك ملودرام اجتماعی شیرین است و در بسیاری از اوقات این فیلم، لبخند بر لبان مخاطب جاری میشود. 1400/11/11|
ویژه برنامه «سودای سیمرغ» رادیو گفتوگو یك ساعت به طور زنده / جزئیات برنامههای دهه فجر عمق بخشیدن به شناخت مخاطبان درباره انقلاب اسلامی با حضور نخبگان و صاحب نظران، محور ویژه برنامههای رادیو گفتوگو در دهه فجر خواهد بود. 1400/11/11|
«ضد» روایت داستانی تخیلی از تاریخ معاصر است تهیه كننده فیلم « ضد» گفت: این فیلم تاریخ معاصر است و به واقعه تاریخی حدود 40 سال قبل اشاره میكند. داستان آن تخیلی است و تراشهایی از واقعیت نیز در آن دیده میشود. 1400/11/11|
فیروزمندی: تنها كارگردان زن جشنواره فیلم فجر «دسته دختران» را روانه جشنواره كرد مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری گفت: یكی از اتفاقات قابل توجه جشنواره امسال، فیلم «دسته دختران» است كه آن را یك زن كارگردانی كرده كه با توجه به فضای كاملا اكشن و جنگی آن، دیدنی است. 1400/11/10|
وزیر دفتری: تجربه سفری معماگونه در «بی رویا» كارگردان فیلم «بی رویا» گفت: در این فیلم سعی شده از المانهای آشناتر سینمای ایران در شروع قصه استفاده شود و در ادامه مخاطب وارد تونلی شده كه فضا معماگونه و روانشناختی دارد. 1400/11/10|