كاراكترهای محوری زنانه در جشنواره فیلم فجر امسال وجود نداشت فراهانی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: كاراكترهای محوری زنانه در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر وجود نداشت و به جز فیلم «پروین» بقیه فیلمها با فقدان این مسئله مواجه بودند. 1402/11/23|
سیاستزدگی فیلمهای حوزه دفاع مقدس جشنواره فجر تقیزاده در رادیو گفتوگو در بیان وجوه تمایز جشنواره امسال نسبت به جشنواره سالهای گذشته عنوان كرد: كیفیت فیلمهای چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر آنچنان كه باید نبود. 1402/11/23|
فیلم «احمد» بیانگر مسئله گم شده مدیریت سیستمی كشور در این زمانه است ربیعی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: روایت فیلم احمد بیانگر مدیری است كه هم و غم او مردم است و جایگاه واقعی خود را نوكری مردم میداند، در واقع مسئله گم شده مدیریت سیستمی كشور در این زمانه را روایت میكند. 1402/11/23|
با تماشای فیلم «احمد» نیم ساعت در سینما اشك ریختم منتظری در رادیو گفتوگو عنوان كرد: با توجه به اینكه من آدم خشكی هستم و به این سادگی تحت تاثیر قرار نمیگیرم ولی در زمان تماشای فیلم «احمد» نیم ساعت در سالن سینما اشك ریختم و سالها بود اینگونه اشك نریخته بودم. 1402/11/23|
كاشت دراماتیك و شخصیتپردازی، نقاط قوت «باغ كیانوش» فراهانی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: كاشتهای دراماتیك و شخصیت پردازی دو ركن مهم فیلم باغ كیانوش هستند كه به خوبی به آن پرداخته شده و ما با یك اثر قابل احترام مواجهایم. 1402/11/21|
ضعف انتخاب بازیگر و تدوین بزرگترین آسیب فیلم «بهشت تبهكاران» طهماسبی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: فیلمنامه «بهشت تبهكاران» اساسا دچار آشفتگی است و بحث انتخاب بازیگر و تدوین بزرگترین ضربه را به فیلم زده است. 1402/11/21|
«شمشیر و اندوه» انیمیشنی با فضای هایپر رئال و تكنیك «متا هیومن» محرابی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: فضای انیمیشن «شمشیر و اندوه» یك فضای هایپر رئال و واقع گرایانه است و از تكنیك متا هیومن(MetaHuman) برای ساخت این انیمیشن استفاده شده است. 1402/11/18|
ایران جزو معدود كشورهایی كه به تنهایی انیمیشن تولید میكند مافی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: ایران جزو كشورهای معدودی است كه میتواند به تنهایی انیمیشن تولید كند. 1402/11/18|
«دست ناپیدا» الهام گرفته از خاطرات شخصی كارگردان در دفاع مقدس سیدزاده عنوان كرد: فیلم دست ناپیدا از خاطرات شخصی انسیه شاهحسینی (كارگردان) فیلم الهام گرفته شده است. 1402/11/17|
«مجنون» یكی از بهترین فیلمهای دفاع مقدسی جشنواره/ سیمرغهای زیادی در انتظار فیلم تركاشوند عنوان كرد: فیلم مجنون به كارگردانی شاه محمدی یكی از آثار خوب جشنواره فیلم فجر و از بهترین فیلمهای حوزه دفاع مقدس است كه به جشنواره رسیده و فكر میكنم سیمرغ های زیادی در انتظار این فیلم باشد. 1402/11/17|
ضعف شدید فیلمنامه در انیمیشن «ساعت جادویی» آذری در رادیو گفتوگو عنوان كرد: با آغاز نمایش انیمیشن، مخاطب با كیفیت پایین مواجه میشود و این پایین بودن كیفیت در ذوق مخاطب میزند. 1402/11/17|
«آپاراتچی» داستان واقعی از زندگی فیلمساز تبریزی عظیمی عنوان كرد: آپاراتچی به عنوان فیلم اول قدم محكمی را بر میدارد و زندگی یك شخصیت عشق سینما كه تلاش دارد این عشق را به سر منزل مقصود برساند به زیبایی روایت میكند. 1402/11/17|
«میرو» در سطح جشنواره كودك و نوجوان بود نه فیلم فجر طهماسبی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: فیلم میرو خروجی قابل قبولی در سطح جشنواره فجر نداشت و میتوانست در جشنوارههای منطقهای و كودك و نوجوان ارائه شود. 1402/11/16|
«آغوش باز» یك درام خانوادگی و جذاب/ فیلمی كاملا متفاوت از شعیبی منتظری عنوان كرد: فیلم «آغوش باز» یك درام خانوادگی و جذاب و روایت دلنشین از زندگی سه زوج است كه در فراز و نشیب زیستی خود سیر میكنند و وجه اشتراك آنها عشق به خانواده و امید به زندگی است. 1402/11/16|
استفاده از شوخیهای ركیك برای گرفتن خنده در«صبحانه با زرافهها» رضایی عنوان كرد: فیلم صبحانه با زرافهها از سروش صحت خیلی عقبتر است و نوآوری جدیدی نداشته و مبتنی بر سابقه است. 1402/11/16|
فیلم «شه سوار» اساسا موضوع نداشت/ در گیشه هم شانسی نخواهد داشت ایمانی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: فیلم شه سوار اساسا موضوع نداشت و صرفا زحمتی كشیده شده و فیلمی ساخته شده بود كه در گیشه هم شانسی نخواهد داشت. 1402/11/15|