"ابلق" چیزی به مخاطب اضافه نمیكند/ "تك تیرانداز" تنها شروعی باشكوه داشت مهدی مافی در رادیو گفتوگو به بررسی فیلمهای «ابلق» و«تك تیرانداز» در جشنواره فیلم فجر پرداخت و گفت: جای قهرمان شخصیتها برجسته كشور در سینما خالی است و نتوانستهایم در شان و جایگاه این افراد فیلمسازی كنیم. 1399/11/18|
فیلمهای جشنواره نمایندگان خوبی برای سینما نبودند منتظری در رادیو گفتوگو عنوان كرد: اگر فیلم های نمایش داده شده در جشنواره امسال را نماینده سینمای ایران بدانیم، باید بگویم بد به حال سینما است. 1399/11/18|
نجفی در انتخاب قاب برای «روشن» شجاعانه عمل كرده است كارشناس سینما درباره فیلم های جشنواره فجر گفت: «روشن» اثر حجازی ارجاعی به سینمای اسكورسیزی است و «روزی روزگاری آبادان» آذرنگ اگر اجرای صحنه بود و اثری تئاتری بهتر از سینمایی می شد. 1399/11/18|
«روشن» اثری متفاوت از حجازی/«روزی روزگاری آبادان» فیلمی نزدیك به تئاتر كارشناس سینما در رادیو گفتوگو نظرات خود را درباره فیلمهای «روشن» ساخته روح الله حجازی و «روزی روزگاری آبادان» آذرنگ بیان كرد. 1399/11/18|
«ابلق» داستانی با محوریت «تغافل» با سبكی هنری است/ مصلحت در شعارزدگی غرق شده است پژوهشگر هنر و رسانه در رادیو گفتوگو عنوان كرد: نرگس آبیار در «ابلق» موضوع مهم و در عین حال واقعی «تغافل» را به درستی به تصور كشیده. 1399/11/17|
«مصلحت» نمونه درستی از سینما سیاسی- تاریخی است ایزد مهر آفرین، كارشناس ومنتقد سینما در رادیو گفتوگو به نقد فیلم های اكران شده در جشنواره فیلم فجر پرداخت. 1399/11/17|
شیشلیك هیاهویی برای هیچ است/ ابلق فیلمی بینقص و قابل تقدیر یك منتقد سینما در رادیو گفتوگو اعلام كرد: متاسفم فیلمهایی چون «شیشلیك» برای اكران به جشنواره فجر راه یافته است؛ اما ابلق یكی از بهترین فیلمهای اكران شده در این جشنواره است. 1399/11/17|
برای نخستین بار اكران صبحگاهی فیلم فجر در جشنواره سی و نهم اخبار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را همراه با تحلیل فیلمهای اكران شده در این جشنواره در برنامه "سوداع سیمرغ" رادیو گفتوگو دنبال كنید. 1399/11/17|
«شیشلیك» در اكران عمومی شاید جذب مخاطب كند شریفی در رادیو گفتوگو به نقد و بررسی فیلم های اكران شده در جشنواره فیلم امسال پرداخت. 1399/11/15|
ما نیاز به الگو داریم و «تك تیرانداز» این الگودهی را دارد بشیر حسینی در رادیو گفتوگو درباره فیلم «تك تیرانداز» بیان داشت: نگاه متفاوت به ویژگی ها قهرمان و نزدیكی آن به دین و فرهنگ ما از مختصات این فیلم است. 1399/11/15|
"شیشلیك" و "روشن" در اكران عمومی اصلاح میشوند/ "قاتل وحشی" فرصت اصلاح نداشت معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در رادیو گفتگو اعتراضات به نظارت جشنواره را ناشی از دلتنگیها دانست وگفت: دورههای قبل حجم حذف بالا بود ولی اعتراضات كمتر بود. قاتل وحشی نیز تنها فیلمی بود كه حذف شد. 1399/11/14|
هدیه تهرانی برای«بیهمه چیز» و ملیسا ذاكر در«ستاره بازی» شانس بهترین بازیگر زن جشنواره بابك جوادی در رادیو گفتگو ضمن ارائه نظر درباره فیلمهای اكران شده در جشنواره فجر به نقش آفرینی هدیه تهرانی وملیسا ذاكری اشاره كرد و آنها را مدعی نامزدی سیمرغ بهترین بازیگر زن جشنواره دانست. 1399/11/14|
«رمانتیسم عماد و طوبی» نگاهی متفاوت به زندگی مشترك دارد كارگردان «رمانتیسم عماد و طوبی» در رادیوگفتوگو بیان كرد: ذات فیلم رماتنیسم نگاهی خوشبینانه و شادتر به زندگی است. 1399/11/13|
كرونا سواد رسانهای را تقویت كرد/«بی همه چیز» فیلمی هوشمندانه حسینی در رادیو گفتوگو ضمن بیان نظر درباره فیلم های «بی همه چیز» قرایی و« رمانتیسم عماد و طوبی» صباغ زاده گفت: كمتر شدن شكاف دانش دیجیتال والدین و فرزندان و دسترسی همگانی به فضای مجازی و تقویت سواد رسانه ای از دستاوردهای دوران كرونایی است. 1399/11/13|
«شیشلیك» و «بی همه چیز» بیشترین اقبال جشنواره امسال را داشتند فیروزمندی گفت: اقبال مردم و فروش بلیط ها حاكی از توجه بیشتر به چند فیلم است كه می توانند نامزد سیمرغ باشند. 1399/11/13|
«تك تیرانداز » فیلم متفاوت در گونه دفاع مقدس است تهیه كننده فیلم«تك تیرانداز» در رادیو گفتگو بیان كرد: این فیلم تنها با جذابیتهای سینمایی روایتگر داستان قهرمانی حقیقی است كه میتواند برای همه جذاب باشد. 1399/11/12|