مدیریت سنتی رسانه نشأت گرفته از نگاه سنتی مدیران است ذكی زاده گفت: رسانه ها همچنان به روش سنتی اداره می شوند و برای به روزرسانی آن ترس وجود دارد كه از نگاه سنتی مدیریت رسانه در كشور نشأت می گیرد. 1400/03/22|
هدف عملیاتی سایبری ایجاد شكاف بین مردم و دولت است آزادی با بیان اینكه امروز هدف عملیات سایبری، ایجاد شكاف بین مردم و دولت است اظهار كرد: دشمن از این فضا برای آسیب رساندن به منافع ملی و ایجاد اختلاف داخلی سوء استفاده می كند. 1400/03/22|
رسالت جبهه انقلاب در فضای مجازی برنامه انعكاس، نوزدهم خرداد با حضور كارشناسان به بررسی رسالت جبهه انقلاب در فضای مجازی می پردازد. 1400/03/19|
رسانهها فضای دوقطبی را به سمت مطالبات كلیدی سوق دهند یوسف پور گفت: وجود دو قطبی كارشناسی خوب است، اما باید این فضا را به سمت مشكلات كلیدی و مطالبات مردم تغییر دهیم. 1400/03/08|
رفتارهای هیجانی انتخابات در فضای دو قطبی خود را بروز میدهد رضایی در رادیو گفتوگو بیان كرد:مشاركت بر مبانی رفتار هیجانی موجب شركت بخشی از جامعه با ایجاد فضای دو قطبی در انتخابات شده و زمینه را برای رفتارهای افراطی فراهم میكند. 1400/03/08|
لزوم ایجاد احزاب فعال برای محیط سیاسی سالم توكلی در رادیو گفتوگو گفت:اگر بخواهیم سیاست را بخشی از زندگی ببینیم و نسبت به آن بی تفاوت نباشیم، باید محیط سیاسی سالمی داشته باشیم كه دراین صورت دو قطبی بودن آن نیز فرقی ندارد. 1400/03/08|
ارائه سؤالاتی به نامزدها با موضوع فضای سایبر برای روشن شدن تكلیف این حوزه پولادی قلعه در رادیو گفتوگو اعلام كرد: با توجه به مشكلات فضای سایبر، سی سؤال با بررسی مواضع نامزدها طراحی شده كه به صورت نامه ای به آنها ارسال و نتیجه آن از طریق سایت رسمی دانشگاه تهران منتشر می شود. 1400/03/01|
مجوز نامزدهای انتخاباتی برای اطلاعرسانی برنامهها در رسانههای اشتراك ویدئو فرهمند تشریح كرد: رسانهها برای اولین بار مجوز دارند تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را در صفحات خود نامزدها به اشتراك بگذارند. 1400/03/01|
اگر امنیت ملی مهم باشد، همه باید از فیلترینگ استقبال كنند رئیس سابق مركز تلویزیون های تعاملی، تأخیر در انتشار اخبار توسط صداو سیما را به دلیل نشر اخبار درست عنوان كرد و گفت: حتی آزادترین كشورها، به امنیت ملی اهمیت می دهند و اگر مهم است باید از فیلترینگ استقبال شود. 1400/03/01|
رسانه با جنگ روانی تكرار، روی ضمیر ناخودآگاه مخاطب اثر میگذارد یك كارشناس رسانه، با اشاره به نادیده گرفتن توصیههای رهبری در مورد شبكه ملی اطلاعات، گفت: رسانه روی مركز ناخودآگاه مخاطب با جنگ روانی تكرار، تأثیرگذار است. 1400/02/25|
فضای دو قطبی كمپینهای انتخاباتی، نگران كننده است مهدیان گفت: شرایط نگران كننده است و در فضای دو قطبی كمپینهای انتخاباتی، برنامهریزان به سمت جهتدار كردن ضمیر ناخودآگاه مخاطب و رفتارهای غیر ارادی او رفته اند. 1400/02/25|
رسانه به عنوان راهنما، اطلاعات درستی از نامزدها ارائه دهد شكوهیان راد رسانه ملی را مركز گِرداب اطلاعات جامعه دانست و گفت: رسانه باید با عملكرد هوشمندانه، روش شناسی كند و برنامه ارائه دهد و اعتماد مردم را برای صحت و تكامل فرایند تبلیغات جلب كند. 1400/02/25|
نتایج نامطلوب دولت فعلی، به دلیل انتخاب مردم است قدیری ابیانه در رادیو گفتوگو با بیان اینكه نتایج نامطلوب دولت فعلی به دلیل تصمیم اشتباه مردم است، گفت: مسئولان از فریب همیشگی دست بردارند و اگر بناست پس از انتخابات از خود سلب اختیار كنند، همین الان كنار بروند. 1400/02/25|
دولتها در طول 40 سال گذشته از رسانه حمایت نكردهاند خبرنگار سابق ایران در سازمان ملل ضمن اشاره به كمك رسانه در سیاست خارجی دولتمردان گفت: دولتهای ما در طول 40 سال گذشته، رسانه را قبول نداشتند و هر گاه رسانه در پی حقوق مردم بود، از جانب دولت سركوب شد. 1400/02/11|
اطلاع رسانی رسانههای دست اول كشور همیشه با تأخیر بوده است یك روزنامه نگار گفت: امروز ما مورد هجوم اطلاعات و روایات غلط هستیم و این در حالی است كه همیشه نقش آفرینی رسانههای دست اول كشور با تأخیر بوده است. 1400/02/11|
دیپلماسی رسانه ادامه جنگ است حسینی دانا دیپلماسی رسانه را از دیدگاه ژئواستراتژیك، ادامه جنگ دانست و گفت: رسانه به عنوان یك ابزار آسان و فراگیر می تواند ابزاری برای حمكرانی باشد. 1400/02/11|