رصد، شناسایی و شناخت بازار مهمترین ویژگی بخش خصوصی بیوك علی مرادلو در بیان ویژگی بخش خصوصی بیان كرد: بخش خصوصی بازار خود را به خوبی رصد و شناسایی میكند و میشناسد و تلاش دارد در هر كاری رضایت مشتریان خود را جلب كند زیرا راز بقای بخش خصوصی در رضایت مشتری نهفته است. 1401/12/15|
موفق هستم چون با دل آدم ها ارتباط می گیرم یك كارآفرین در حوزه مد و لباس گفت: موفقیت خود را در ارتباط گرفتن با دل آدم ها می دانم. 1397/01/10|
جلب نظر مشتری؛ بالاترین ارزش افزوده است یك طلاساز با اشاره به وجوه هنری و صنعتی حرفه ی قالب سازی طلا و جواهر، جلب نظر مشتری را مهم ترین بار ارزشی در ساخت این قطعات هنری دانست. 1397/01/09|
گردشگری خارجی ارزآوری بالایی برای كشور دارد یك فعال كسب و كار در حوزه مسافرت هوایی با اشاره به فعالیت های كار آفرینی در حوزه تورهای داخلی، از ارزآوری بالای تورهای گردشگری خارجی برای كشور سخن گفت و افزود: گردشگر خارجی از ابتدای ورود، ارز وارد كشور می كند. 1397/01/09|
خانواده؛ سرچشمه موفقیت كارآفرینان بزرگ یك فعال حوزه كسب و كار تاكید كرد: سرچشمه و منشأ بسیاری موفقیت های اشخاص كار آفرین از خانواده شكل می گیرد. 1397/01/07|
یافتن راه های ورورد به بازار؛ قدم اول در هر كار تولیدی مدیر نیك نام تجارت ایرانیان یافتن راه های ورورد به بازار و حوزه فروش را قدم اول در هر كار تولیدی دانست. 1397/01/06|
راز ثروت اندوزی صبر و تلاش وافر است یك كارآفرین حوزه فرهنگی راز ثروت اندوزی و كارآفرینی را در صبر و تلاش وافر عنوان كرد. 1397/01/05|
ورود به بازارهای بین المللی نیازمند شناخت فرهنگ كشورهای مختلف است مدیر موسسه حقوقی و بین المللی ملاصدرا مقدمه ی ورود به بازارهای بین المللی و قدم گذاشتن در مسیرهای صادراتی را نیازمند شناخت فرهنگ شهرها و نقاط مختلف دنیا دانست. 1397/01/04|
فقط برای هدف، انرژی صرف كنید! رئیس شورای تحریریه و مجله موفقیت ایران به پیشنهاد مجری رادیو گفت وگو، مخاطبان این شبكه را به یك پیشنهاد عیدانه مهمان كرد و گفت: اراده یك ظرف محدود از انرژی است؛ بنابراین همه انرژی را صرف هدف خود كنیم. 1397/01/03|
خلاقیت؛ شرط اول برای شروع كسب و كار رئیس كانون زنان بازرگان ایران گفت: خلاقیت یكی از مهره های اصلی برای شروع یك كسب و كار است كه با كارهای قبلی ایجاد تفاوت كرده و بازار جدید و مورد نیاز روز را تغذیه می كند. 1397/01/02|