اظهارنظر برخی سینماگران در خور شان هنرمند نیست یك منتقد سینما گفت: متاسفانه در این دوره از جشنواره برخی اوقات میزان عصبیت ها به حدی بود كه بعضا اظهاراتی از سوی برخی از هنرمندان مطرح شد كه در خور شأن خیلی از افراد نبود. 1398/11/21|
قصه "مردن در آب مطهر " جهان شمول است كارگردان و نویسنده فیلم سینمایی « مردن در آب مطهر» با اشاره به موضوع این فیلم كه در مورد مهاجرت است ،گفت : در این فیلم شاهد روایت یك قصه هستیم ، قصه ای كه میتواند در هر كجایی از دنیا اتفاق بیفتد. 1398/11/21|
شروع طوفانی نیكی كریمی یك منتقد سینما، فیلم «آتابای» را جدی ترین فیلم «نیكی كریمی» در مقام كارگردانی دانست. 1398/11/20|
لباس شخصی از بخش نگاه نقره ای جا ماند توماج دانش بهزادی اظهار كرد: فیلم "لباس شخصی" توانمندی آن را داشت كه در قسمت « سودای سیمرغ» جشنواره با دیگر فیلم ها در رقابت قرار گیرد. 1398/11/20|
ساختن "تعارض" جسارت می خواست یكی از بازیگران فیلم سینمایی "تعارض" با ابراز رضایت از حضور در این فیلم گفت: به نظرم فیلم تعارض فیلم جسوری است و در وضعیت كنونی سینمای كشور، ساختن چنین فیلمی جسارت می خواهد. 1398/11/20|
"نگاه نقره ای" راوی سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و جشنواره فیلم فجر رادیو گفت و گو برنامه "نگاه نقره ای" را روی آنتن می برد. 1398/11/20|
"خروج" حاتمی كیا تاثیرگذار نیست یك منتقد سینما ، با اشاره به فیلم «خروج»جدید ترین فیلم ابراهیم حاتمی كیا كه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است، مدعی شد : فیلم« خروج » فیلم یك دستی نیست و نمیتوان از آن به عنوان یك فیلم تاثیرگذار یاد كرد . 1398/11/19|
بلوا یك فیلم تاریخ نگار است كارگردان فیلم «بلوا» ،اظهاركرد: بلوا ، برای من فقط یك فیلم نیست ،یك تاریخ نگاری است كه باید در زمان كنونی باب گفت و گو را باز كند و برای آینده نیز به نوعی تاریخ نگاری باشد ، برای جامعه امروز ما و مسائلی كه با آن درگیر هستیم . 1398/11/18|
«روز بلوا» فیلم بیخاصیتی است/ ای كاش به سینما نزدیكتر بود مریم جلالی معتقد است كه «روز بلوا» نبض مخاطب را میشناسد ولی ای كاش به سینما نزدیكتر بود اما جعفر گودرزی معتقد است كه این فیلم بیخاصیت است و انتخاب بابك حمیدیان برای نقش روحانی انتخاب درستی نبود. 1398/11/17|
«مغز استخوان» چیزی برای گفتن ندارد/ بازیهای بد به فیلم ضربه زده جعفرگودرزی در نقد و بررسی «مغز استخوان» گفت كه این فیلم چیزی برای گفتن ندارد و نمیتواند قصه را به خوبی جمع كند و در واقع از نیمه دوم به بعد اُفت میكند. 1398/11/17|
«درخت گردو» از تمیزترین فیلمهای مهدویان آرامه اعتمادی با اشاره به اینكه «درخت گردو» از تمیزترین فیلمهای مهدویان است گفت: این فیلم به قدری دردناك است كه هر لحظه مخاطب میتواند اذیت شود؛ دست گذاشتن روی چنین قصهای جسارت میخواهد. 1398/11/16|
مهدویان سنگ تمام گذاشت/ پیمان معادی فوقالعاده بود محسن شرفالدین معتقد است: تكاملی كه مهدویان در فیلمسازی طی كرده، پیمان معادی در بازیگری طی كرده است. 1398/11/16|
فقدان قهرمان در فیلمها نگران كننده است محمدرضا عباسیان معتقد است كه بزرگترین مشكل حوزه داستانگویی تصویری كشور، فقدان قهرمان است. 1398/11/15|
«روز صفر» یك الگو برداری موفق از فیلمهای هالیوودی سحر عصرآزاد «روز صفر» را فیلم خوش ساختی دانست و گفت كه این فیلم یك الگو برداری موفق از فیلمهای اكشن هالیوودی است. 1398/11/15|
ساعد سهیلی انتخاب نادرستی برای نقش ریگی بود وحید امیرخانی در نقد و بررسی «روز صفر» ضمن اینكه همكاری بهرام توكلی و سعید ملكان را استاندارد و هیجانانگیز دانست گفت كه ساعد سهیلی انتخاب درستی برای نقش ریگی نبود. 1398/11/15|