خروجی درصدی از فارغالتحصیلان تربیتمدرس بدلیل نبود رقابت كیفیت لازم را ندارند سعادت گفت: درصد قابل توجهی از كسانی كه مستقیم وارد رشتههای دبیری میشوند، كیفیت لازم را در هنگام فارغ التحصیلی ندارند. 1399/03/25|
سیاست آموزشوپرورش در جذب نیروهای انسانی معلمان، بومیگزینی است علی پوركمالی سیاست آموزش و پرورش در جذب نیروهای انسانی معلمان را بومی گزینی عنوان كرد و گفت: ماموریت اصلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، تربیت دبیر فنی و حرفهای برای هنرستانها است. 1399/03/24|
چالشهای آموزش و جذب معلمان درمدارس برنامه «زیر رادیكال» با هدف بررسی وضعیت نظام تعلیم و تربیت كشور برای دستیابی به آموزش و پرورش مطلوب از رادیو گفت و گو پخش می شود. 1399/03/22|
برنامههای درسی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به روز، لازم و ضروری هستند رضا كچوئیان با بیان اینكه برنامههای تربیت معلم دائماً با حضور وزرای آموزش و پرورش، صاحب نظران و رئیس دانشگاه فرهنگیان رصد میشود، بیان كرد: برنامههای درسی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، به روز، لازم و ضروری هستند. 1399/03/17|
وجود دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم امری حیاتی است محمدی با تأكید بر اینكه وجود مرجع و دانشگاه اختصاصی برای تربیت معلم امری حیاتی در حوزه آموزش و پرورش است، گفت: در دهه 60 مراكز تربیت معلم این وظیفه را بر عهده داشتند و امروز دانشگاه فرهنگیان این امر مهم را انجام میدهد. 1399/03/17|
بررسی فعالیتهای مراكز تربیت معلم از راهاندازی تا تحول برنامه «زیر رادیكال» با هدف بررسی وضعیت نظام تعلیم و تربیت كشور برای دستیابی به آموزش و پرورش مطلوب از رادیو گفت و گو پخش می شود. 1399/03/15|
فلسفه دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم به صورت حرفهای است روشن دل گفت: فلسفه دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم به صورت حرفهای است زیرا شیوههای متعدد دیگری نیز برای تأمین معلم در كشور وجود دارد. 1399/03/13|
فرآیندهای تربیت وجذب دانشجو برای آموزش و پرورش برنامه «زیر رادیكال» با هدف بررسی وضعیت نظام تعلیم و تربیت كشور برای دستیابی به آموزش و پرورش مطلوب از رادیو گفت و گو پخش می شود. 1399/03/08|
راهكارهای تربیت نیروی انسانی كارآمد در وزارت آموزش و پرورش برنامه «زیر رادیكال» با هدف بررسی وضعیت نظام تعلیم و تربیت كشور برای دستیابی به آموزش و پرورش مطلوب از رادیو گفت و گو پخش می شود. 1399/03/01|
درباره عملكرد مدارس غیردولتی بیانصافیهای زیادی صورت میگیرد گودرز شاهمرادی بیان كرد: آنچه از عملكرد مدارس غیر دولتی تعبیر و تفسیر می شود با واقعیت ها فاصله زیادی دارد و بی انصافی های زیادی درباره عملكرد این مدارس صورت می گیرد. 1399/02/20|
مدارس غیر دولتی به گسترش عدالت آموزشی كمك می كنند محمدمحسن بیگی بیان كرد: وجود مدارس غیر دولتی و رقابت در كیفی سازی بین این مدارس و مدارس دولتی به عدالت آموزشی كمك می كند زیرا با وجود مدارس غیر دولتی، دولت امكانات خود را به سمت مدارس دولتی سوق می دهد. 1399/02/20|
دسترسی فراگیر و مناسب به آموزش و پرورش رایگان برنامه «زیر رادیكال» با هدف بررسی وضعیت نظام تعلیم و تربیت كشور برای دستیابی به آموزش و پرورش مطلوب از رادیو گفت و گو پخش می شود. 1399/02/18|
استفاده از فناوری های نوین در توزیع عدالت آموزشی بسیار كارساز است گودرز شاهمرادی یكی از مصادیق آموزش غیر حضوری را آموزش الكترونیك عنوان كرد و گفت: عدالت آموزشی یك مفهوم گسترده است و استفاده از فناوری های نوین در توزیع عدالت آموزشی بسیار كارساز است و اهمیت بسیار دارد. 1399/02/17|
قرآن كتاب آخرت نیست/ دانش آموزان به تلاوت روزانه اهتمام ورزند محمدرضا مسیب زاده با تاكید بر اینكه قرآن، كتابی مختص آخرت نیست، افزود: دانش آموزان عزیز باید به تلاوت روزانه قرآن و نه فقط در ماه رمضان بلكه در تمام طول سال توجه كنند. 1399/02/16|
عدالت آموزشی و آموزش و پرورش رایگان برنامه «زیر رادیكال» با هدف بررسی وضعیت نظام تعلیم و تربیت كشور برای دستیابی به آموزش و پرورش مطلوب از رادیو گفت و گو پخش می شود. 1399/02/16|
اثر فعالیت های پرورشی و فرهنگی در طول زمان نمایان می شود معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش بیان كرد: حوزه دانشی كمیت پذیر و قابل سنجش است یعنی می توان درس ریاضی را با یك آزمون سنجید اما حوزه های پرورشی و فرهنگی این گونه نیست زیرا برخاسته از رفتارهای درونی است. 1399/02/16|