در ثبت نام تجاری شفافیت قوانین وجود ندارد توكلی در مصاحبه با رادیو گفت وگو اظهار كرد: در خصوص ثبت برند هیچ قانون مشخصی وجود ندارد، نه تنها شفافیت قوانین وجود ندارد بلكه آنچه تغییر میكند اطلاع رسانی نمیشود؛ چون میخواهند بستر رفتارها سلیقهای باشد. 4 ماه پیش
مجوزات بزرگترین مانع پروسه ثبت برند هستند زربخش گفت: در حال حاضر هر جواز كسب فقط یك برند میتواند ثبت كند و فقط جواز تولیدی، محدودیتی در تعداد برندهایی كه ثبت میكند نخواهد داشت و به همین دلیل خیلی از كسب و كارها دچار چالش شدند و افراد كمتری میتوانند ثبت برند انجام دهند. 4 ماه پیش
انتخاب نام در طی كردن بهتر فرآیند برندینگ موثر است توكلی در رادیو گفت وگو اظهاركرد: اگر به برندینگ از زاویه بین المللی نگاه كنیم و صادرات و ارز آوری داشته باشیم؛ قاعدتاً تاثیر زیادی در مهار تورم خواهد داشت و انتخاب نام در بهتر طی كردن فرآیند برندینگ موثر است. 1 سال پیش
ارزش برند بیش از سرمایه اولیه است حسینی خواه در رادیو گفت وگو بیان كرد: با تمام مشكلاتی كه وجود دارد نام برند بسیار بسیار مسئله مهمی است چون ارزش برند بیش از سرمایه اولیه است. 2 سال پیش
موانع كارآفرینها در مسیر انتخاب نام و ثبت برند برنامه ضرب سكه با هدف بررسی كارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبكه رادیویی گفتوگو پخش می شود. 2 سال پیش
بازاریابی مقدم بر تبلیغات است عباس زاده در رادیو گفت و گو بیان كرد: بازاریابی مقدم بر تبلیغات است یعنی باید نیازها و خواستههای مخاطب را درك كرد و تحلیل رقبا و نقاط ضعف و قوت محصول انجام شود و بازاریابی صورت گیرد بعد از آن باید سراغ تبلیغات رفت. 3 سال پیش
معماری برند و نامولوژی در كسب و كار برنامه ضرب سكه با هدف بررسی كارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبكه رادیویی گفتوگو پخش می شود. 3 سال پیش
مشكل اصلی كسب وكارها بازاریابی محصول است مشاور برندینگ عنوان كرد: در بررسی كسب و كارها مشكل اصلی بازاریابی محصول ارائه شده است یعنی محصول خواستنی نیست اما صاحب كسب و كار درصدد فروش آن است. 3 سال پیش
نقش بازاریابی و فروش در كسبوكار برنامه ضرب سكه با هدف بررسی كارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبكه رادیویی گفتوگو پخش می شود. 3 سال پیش
نام قدرتمند سود خالص برند را افزایش می دهد توكلی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: نام قدرتمند نامی است كه بتواند سهم یك كسب و كار از سود خالص را افزایش دهد. 3 سال پیش
نكاتی كه در انتخاب نام برند باید به آن توجه كنیم كارشناسان حوزه برندینگ با حضور در رادیو گفتوگو ویژگیهای یك برند با لوگوی خوب و اقدامات لازم برای ثبت برند را شرح دادند. 4 سال پیش
برای مدیریت برند باید در راستای ذهن مشتری قدم برداریم یك كارآفرین عنوان كرد: برند یعنی ذهن مشتری و ما برای مدیریت برند خود باید در راستای ذهن مشتری قدم برداریم و در یك راستا حركت كنیم. 4 سال پیش
جولان اینفلوئنسرها در فضای مجازی هشتك گفت و گو شانزدهم شهریور با حضور كارشناسان به بررسی موضوع اینفلوئنسرها؛ بنرهای تبلیغی در فضای مجازی می پردازد. 4 سال پیش
چرا در ایران ایدهها سخت به پول تبدیل میشوند؟ یك كارشناس برندسازی گفت: عدم وجود فرهنگ خرید فكر و مشكلات زیاد در مسیر تجاری سازی ایدهها، روند تبدیل طرح به پول را سخت میكند. 4 سال پیش