برگزاری سومین رویداد بینالمللی نوروتاك معاون بینالملل دانشگاه علوم پزشكی ایران گفت: برای سومین بار استقبال خوبی از این رویداد شد و علاقمندان میتوانند با مراجعه به سایت معاونت بینالملل دانشگاه علوم پزشكی ایران فیلم ها و سخنرانی ها را ملاحظه كنند. 12 روز پیش
ترویج دانش كوانتوم در كشور عضو هیئت علمی دانشكده فیزیك دانشگاه صنعتی شریف گفت: توسعه مكانیك كوانتوم در دنیا تدریس شده و ما نیز در كشور از لحاظ ترویج دانش كوانتوم مشكل و عقب ماندگی نداشتیم. 18 روز پیش
شكل نگرفتن اقتصاد بازیهای رایانهای، دلیل مهاجرت نیروهای زبده این صنعت دهنادی، در رادیو گفتوگو عنوان كرد: شكل نگرفتن اقتصاد بازیهای رایانهای، دلیل مهاجرت نیروهای زبده این صنعت است. 25 روز پیش
در زمان بحران تلویزیون وامدار رادیو است / رادیو گفتوگو از محبوبترین شبكههای رادیویی است سعید درویشی اظهار كرد: در كوتاهترین زمان رادیو خودش را برای پرداختن به موضوع خبری آماده میكند در زلزلهها، سیلابها و حوادث و جنگها مشاهده میكنیم كه تلویزیون وامدار رادیو است و اولین ارتباطی كه میخواهند با محل بحران گرفته شود از طریق 2 ماه پیش
روند آینده هوش مصنوعی بستگی به سیاستگذاریها دارد رادمهر بیان كرد: احتمالاً روند آینده هوش مصنوعی به این سمت میرود كه دستیار انسانها باشد؛ اما اینكه چقدر میتواند معطوف به دستیار بودن باشد بستگی به سیاستگذاریها و نگاه تولید كنندههای هوش مصنوعی دارد. 2 ماه پیش
شگرد این روزهای كلاهبرداران اینترنتی؛ ارسال پیامكهای مجرمانه سرهنگ رجبی با بیان اینكه پر تكرارترین جرائم سایبری این روزها، كلاهبرداریهای اینترنتی و برداشتهای غیرمجاز با تكنیك پیامكهای جعلی است تصریح كرد: دریافت كننده پیام با كلیك روی لینك این پیامك در نهایت به نصب یك نرم افزار موبایلی هدایت میشود. 4 ماه پیش
تقلب در فروش لپتاپ/ عرضه لپتاپ ریفربیشد به جای آكبند تهرانی گفت: در لپتاپ كالای تقلبی وجود ندارد اما در نوع عرضه آن میتواند تقلب وجود داشته باشد. در حال حاضر كالاهای ریفربیشد به عنوان كالای آكبند به فروش میرسد. 4 ماه پیش
بازیهای رایانهای میتوانند تاثیرات مثبتی بر ذهن و روان بازیكن داشته باشند پژوهشگر بنیاد ملی بازیهای رایانهای در رادیو گفت و گو از تاثیرات مفید بازیهای رایانهای بر ذهن و روان بازیكن به شرط داشتن تناسب با سن بازیكن و كنترل والدین سخن گفت. 5 ماه پیش
راه اندازی بازار بازیهای رایانهای داخلی مدیر ارتباطات و امور بینالملل بنیاد ملی بازیهای رایانهای در رادیو گفتوگو بیان كرد: تنها چیزی كه امروز برای ترویج بازیها نیاز داریم راه اندازی بازار بازیهای یارانهای ایرانی است. 5 ماه پیش
بازیهای رایانهای در بین نخبگان و دولتمردان چندان جدی گرفته نمیشود سید صادق پژمان گفت: بازیهای رایانهای از سایر رسانهها قدرت بیشتر و گردش مالی بالایی دارند اما در بین نخبگان و دولتمردان چندان جدی گرفته نمیشود. 5 ماه پیش
علمای فرهنگ به داد حوزه بازی برسند جمشیدی قاسمآبادی عنوان كرد: بازیهای رایانهای ابزار جدید فرهنگ هستند كه نباید مسئولین بر این مسئله چشم بپوشند ولی متاسفانه ایران در حوزه بازیهای ویدیویی نقش آفرینی ضعیفی دارد و وارد این حوزه نشده و كشورهای دیگر به ایران خوراك میدهند. 5 ماه پیش
جای شخصیتهای ایرانی در بازیهای رایانهای خالی است رفیع زاده عنوان كرد: در بازار بازیهای رایانهای جای خالی كاراكترها و شخصیتهای محلی، بومی ایرانی و اسلامی خالی است كه امید میرود توجه سیاست گذاران به این سمت جلب شود و در این زمینه اقدامات عملی انجام دهند. 5 ماه پیش
35 درصد بازیكنان بازیهای رایانهای خانمها هستند شهیدی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: براساس پژوهش بنیاد بازیهای رایانهای حدود 71 درصد كودكان گروه سنی 7 تا 11 سال جزو طیف بازیكنان بازیهای رایانهای هستند. 5 ماه پیش
80 درصد جمعیت كشور بازار هدف بازیهای رایانهای حمیدی آزاد عنوان كرد: طبق آخرین پیمایش بنیاد ملی بازیهای رایانهای، 36 میلیون كاربر بازیهای رایانهای در كشور وجود دارد كه به نسبت جمعیت 40 درصد است. 5 ماه پیش
شناخت سیاستگذاران حوزه كودك و نوجوان نسبت به بازیهای رایانهای ضروری است بابایی عنوان كرد: ضروری است سیاست گذاران حوزه كودك و نوجوان، بازیهای رایانهای را بشناسند و با مفهوم سواد رسانهای و اصلاح الگوی مصرف رسانهای آشنا شوند. 5 ماه پیش
سواد مصرف بازی در كودكان و نوجوانان برنامه گفتگوی فرهنگی 11 آذرماه با حضور كارشناسان با موضوع سواد مصرف بازی در كودكان و نوجوانان تقدیم مخاطبان میشود. 5 ماه پیش
جهش قابل توجه تولید انیمیشن در دو دهه اخیر در كشور حسنی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: تولید انیمیشن در دو دهه اخیر و بالاخص در دهه نود با توجه به پیشینه زیاد و قدمت كم انیمیشن در كشور، جهش قابل توجهی داشته است. 7 ماه پیش
ذائقه سنجی؛ حلقه مفقوده تولید بازی رایانهای در ایران سادات سركی دلیل موفقیت بازیهای رایانهای خارجی را قدرت تولید كننده در شناسایی عمیق خواستهها و نیازهای مخاطب دانست و گفت: شناسایی نیاز بازار (پژوهش)، همان حلقه مفقوده در بازیهای رایانهای در ایران است. 7 ماه پیش
داوطلبانی كه كد رهگیری دریافت كردهاند، تأیید شدهاند به گفته امیر شجاعان روز گذشته برای داوطلبانی كه مداركشان تأیید شده پیامكی حاوی كد رهگیری ارسال شده و لذا داوطلبانی كه كد رهگیری دریافت كردهاند، مشكلی ندارند و باید منتظر بمانند تا 27 مهرماه ادامه ثبتنام خود را انجام دهند. 8 ماه پیش
اوقات فراغت دوره متوسطه اول بهترین زمان برای پرداختن به آموزش مهارتها گودرزی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: با توجه به اینكه در دوره دوم متوسطه محدودیت كنكور وجود دارد زمان اوقات فراغت دوره متوسطه اول، بهترین زمان برای پرداختن به آموزش مهارت های فردی و اجتماعی فرزندان است. 9 ماه پیش
نخستین عمل دیجیتالی پیوند استخوان فك با موفقیت انجام شد رئیس دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی مشهد گفت: طرح دندانپزشكی دیجیتال برای بازسازی داربست های تیتانیومی انجام شد و فعلا موفقیت آمیز بوده است. 9 ماه پیش
از جایگاه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی تا اهمیت فیبر نوری رادیو گفتوگو به مناسبت روز فناوری اطلاعات با برنامه گفتگوی علمی در خدمت علاقهمندان به مباحث علمی خواهد بود. 10 ماه پیش
والد هوشمند در انتخاب و تعیین زمان مناسب بازی مشاركت دارد سید هاشمی در رادیو گفت وگو اظهار كرد: ما نیاز به فرهنگ سازی داریم و باید زیر مجموعههای رسانه را بشناسیم و والد هوشمند در انتخاب و تعیین زمان مناسب بازی مشاركت دارد و نباید مقتدرانه ورود كند. 10 ماه پیش
نظام حاكمیت ما فعلاً رمز ارزها را به رسمیت نمیشناسد تویسركانی در رادیو گفت وگو اظهار كرد: در ایران فعلاً قانونی كه تولید و عرضه رمز ارزها را صراحتاً غیرقانونی اعلام كند وجود ندارد؛ اما مراجع دولتی در چند مصوبه در حد بخشنامه اعلام كردند كه نظام حاكمیت ما فعلاً رمز ارزها را به رسمیت نمیشناسد. 10 ماه پیش
بازیهایی متناسب با فرهنگ بومی و زبان فارسی سردبیر رسانه بازی نگار در رادیو گفت و گو گفت: بازیهای ایرانی به موضوعات مرتبط به فرهنگ و سرزمین خودمان میپردازند و به دلیل داشتن زبان فارسی، مخاطبان ارتباط راحت تری میتوانند با آن برقرار نمایند. 11 ماه پیش
هنرمندان سازندگان مسیر ادراك بًعد آفرین هستند پایدارسازی هنرمندانه رفتارهای منبعث از ادراك مختلف و شناخت های با پایه های متنوع و متعدد است كه منجر به حذف ناپایداری و تقویت پایداری های رفتاری شود. 11 ماه پیش
عدم پذیرش فناوری عامل بدترین سیاستگذاریها است تفنگچی در رادیو گفت و گو گفت: با ورود یك فناوری جدید باید آن را كامل پذیرفته و نسبت به آن سیاستگذاری صورت گیرد. اما وقتی پذیرش كامل فناوری صورت نگیرد موجب اتخاذ بدترین سیاستگذاریها و تصمیمگیریها میشود. 11 ماه پیش
نسبت به بازیهای رایانهای بدبین نباشیم اسدی گفت: نباید نسبت به ابزار فناوری و بازیهای رایانهای بدبین بود بلكه باید با نگاه سواد رسانهای فرزندان را واكسینه كرد كه خودشان در این فضا حضور داشته باشند. 11 ماه پیش
سنجش نگرش مردم ایران در خصوص بازیهای رایانهای برنامه گفتگوی فرهنگی، 23 خردادماه با بررسی سنجش نگرش مردم ایران در خصوص بازیهای رایانهای تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفتوگو میشود. 11 ماه پیش
هر وعده سودی خارج از منطق اقتصادی؛ كلاهبرداری است بیگی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: هر جایی كه بدون مجوز و یا حتی با مجوز؛ در شرایط اقتصادی فعلی كشور سودی دهند و منطقی پشت آن نباشد قطع به یقین كلاهبرداری است. 12 ماه پیش
مجازاتهای جرائم رایانهای كفایت نمیكند صمدی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: برای تك تك جرائم رایانهای مجازات در نظر گرفته شده اما كفایت امر را نمیكند، علاوه بر ضمانت اجرایی كه در مواد قانون رایانهای آمده؛ باید راهكارهای جدیدی پیدا كرد تا بازدارنده باشند. 12 ماه پیش
جرائم مربوط به فضای مجازی و رایانه نجفی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: مجازاتها در حوزه جرایم فضای مجازی بازدارنده نبوده، جرایم كشف نشدند، برخورد لازم صورت نگرفته و موجب گسترش جرایم شده است. 1 سال پیش
هوش مصنوعی درصد خطای پزشكی را كاهش میدهد مدیر اسبق فناوری اطلاعات نهاد ریاست جمهوری، بحث مراقبت آگاهانه از بیمار را به عنوان یكی از مزایای هوش مصنوعی در پزشكی عنوان كرد و گفت: هوش مصنوعی با تحلیل دادههای درست، خطای پزشكی و هزینهها را كاهش میدهد. 1 سال پیش
بازیهای رایانهای از مصادیق جنگ نرم هستند صدیقی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: بازیهای رایانهای یكی از مصداقهای جنگ نرم هستند كه از بعد قوانین و محتوا تاثیر گذاری زیادی دارند. 1 سال پیش
سایتهای «چه بازی» و «فهم بازی» برای معرفی بازیهای خوب برای فرزندان حمیدی آزاد ضمن معرفی سایتهای «چه بازی» و «فهم بازی» برای خانوادهها به منظور در اختیار قرار دادن بازیهای خوب برای فرزندان گفت:خانوادهها میتوانند با تماس باشماره 58129 با بنیاد تماس گرفته و به صورت رایگان ازمشاوران این حوزه مشاوره بگیرند. 1 سال پیش
بازیهای رایانهای تهدید یا فرصت؟! برنامه انعكاس در روز چهارشنبه 21 دیماه به موضوع «بازیهای رایانهای تهدید یا فرصت با بنیاد ملی بازیهای رایانهای و بازی سازان ایرانی» میپردازد. 1 سال پیش
كلاهبرداریهای رایانهای،36درصد جرایم حوزه پلیس فتا نوروزی در رادیو گفتوگو با بیان اینكه در حوزه پلیس فتا فراجا، قریب به 36درصد جرایم مربوط به كلاهبرداریهای رایانهای است گفت: 22درصد پروندههای سایبری مرتبط با حوزه برداشتهای غیر مجاز ازطریق فیشینگ و اسكیمر(كپی كارت بانكی) اتفاق میافتد. 1 سال پیش
منافقین، پیمانكاران غربیها و سعودیها برای ایجاد ناامنی در ایران هستند محمدصادق كوشكی ایجاد فتنه و كمك به آشوب در ایران را شغل منافقین عنوان و بیان كرد: منافقین تبدیل به یك شركت پیمانكاری برای ایجاد ناامنیهای مختلف در ایران شدهاند و با دریافت پول از قبل انجام این كار، زندگی خود را اداره میكنند. 1 سال پیش
بردن مال در سرقت رایانهای ملاك نیست وثیقی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: در عرف سنتی ما سرقت یعنی بردن مال دیگری در حالیكه در سرقت رایانهای بردن مال ملاك نیست و اطلاعات و دادههای افراد مورد سرقت قرار میگیرند. 2 سال پیش
حركت اوقاف به سمت سرمایه گذاری در شركتهای دانش بنیان شرفخانی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: سازمان اوقاف در عرصه بهره برداری اقتصادی و افزایش منفعت موقوفات، سرمایه گذاریها را به سمتی برده كه از ظرفیتهای شركتهای دانش بنیان استفاده كند. 2 سال پیش
نقش بازیها در سلامت خانواده هشتگ گفتگو، بیست و هفتم شهریور با حضور كارشناسان به بررسی موضوع نقش بازیها در سلامت خانواده می پردازد. 2 سال پیش
مقایسه وضعیت تنظیم گری فضای مجازی در ایران و جهان برنامه گفتگوی فرهنگی، بیست و سوم شهریور با حضور كارشناسان به بررسی موضوع مقایسه وضعیت تنظیم گری فضای مجازی در ایران و جهان میپردازد. 2 سال پیش
تورم در سال آینده به كمتر از 20 درصد خواهد رسید مدیركل دفتر آینده پژوهی، مدل سازی و مدیریت اطلاعات اقتصادی وزارت امور اقتصادی گفت: با توجه به عملكرد وزارت اقتصاد و بانك مركزی انتظار می رود سرعت رشد قیمت ها و تورم كاهش پیدا كند و در سال آینده تورم كمتر از 20 درصد را تجربه كنیم. 2 سال پیش
ترغیب افراد به استعمال مواد مخدر از مصادیق جرایم رایانهای است افراسیابی گفت: طبق قانون جرایم رایانهای بحث تبلیغ مواد مخدر جرم است ولی متاسفانه در فیلمهایی كه در پلتفرمها پخش میشود ساترا برای حذف تذكر میدهد ولی با نامه نماینده و یا مسئول حذف انجام نمیشود. 2 سال پیش
چرا عدهای وجود دشمن و نفوذ را نمیپذیرند؟ یك مدرس دانشگاه عنوان كرد: ویژگی اصلی نفوذ پنهانی و آرام بودن آن است كه همین خاصیت آن را برای مردم غیرقابلباور میكند. 2 سال پیش
متولیان فرهنگ به هیچ نهادی پاسخگو نیستند/لزوم جهاد تبیین در جنگ روایتها محمد اسماعیلی از عملكرد متولیان فرهنگی كشور و عدم پاسخگویی آنها درباره بودجه دریافتی انتقاد كرد و محسن همتی نژاد راهكار جنگ روایتهای امروز را در جهاد تبیین دانست. 2 سال پیش
نقش آی سی تی در رشد اقتصادی و توسعه نواحی روستایی برنامه ضرب سكه با هدف بررسی كارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبكه رادیویی گفتوگو پخش می شود. 2 سال پیش
چرا «سلام فرمانده » فراملی و فرا اندیشه ای منتشر شد؟ بال سبز انتظار و بال سرخ شهادت كه برای پابرجا بودن شیعه لازم و حیاتی است در اثر فاخر سلام فرمانده تقویت می شود و آهنگ این سرود به قدری دلنشین و دارای اثر تربیتی است كه هر اندیشه و ملیتی را به خود جذب می كند . 2 سال پیش
«كمپین معرفی بازیهای شناختی» راه اندازی میشود عضو هیئت علمی پژوهشكده علوم شناختی از راه اندازی كمپینی برای معرفی بازیهای شناختی به خانوادهها و شناخت فواید آنها در تابستان امسال خبر داد. 2 سال پیش
بررسی چالشها و علل گرانی اینترنت دركشور گفتگوی اجتماعی، دوم خرداد با حضور كارشناسان و با بررسی موضوع چالشها و علل گرانی اینترنت دركشور تقدیم مخاطبان می شود. 2 سال پیش
ارائه حمایتهای آموزشی رایگان به دانشبنیانها مدیر كریدور توسعه صادرات و ترابری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: حمایت های آموزشی و مشاوره ای معاونت، كلیه شركتهای دانش بنیان را در برمی گیرد و رایگان نیز می باشد. 2 سال پیش
بازیهای رایانهای به افزایش خلاقیت فرزندان كمك میكنند عیاری در رادیو گفت و گو عنوان كرد: بازیهای رایانهای به افزایش خلاقیت، رشد تفكر و كسب مهارتهای مهم، كشف استعدادها و تثبیت یادگیری و رشد هوش فرزندان كمك میكنند. 2 سال پیش
سیاه و سفید بازیهای رایانهای هشتگ گفتگو، هجدهم اردیبهشت با حضور كارشناسان به بررسی موضوع سیاه و سفید بازیهای رایانهای می پردازد. 2 سال پیش
بازیهای رایانهای از تفریح تا تهدید فراهانی در رادیو گفت و گو عنوان كرد: در حوزه بازیهای كنسولی نظارت بسیار پایین است و تقریباً هیچ كنترلی در درون محتواهای آنها وجود ندارد. 2 سال پیش
تعامل والدین با فرزندان گرایش آنها را به بازیهای رایانهای كمتر میكند خوش لهجه در رادیو گفتوگو بیان كرد: یكی از مسائلی كه باعث میشود بچهها به سمت بازیهای كامپیوتری سوق پیدا كنند، عدم درك شدن و گفتگوی مناسب با افراد زندگی است. 2 سال پیش
بازیهای رایانهای از تفریح تا تهدید هشتگ گفتگو، یازدهم اردیبهشت با حضور كارشناسان به بررسی موضوع بازیهای رایانهای از تفریح تا تهدید می پردازد. 2 سال پیش
سناریو آینده را میتوان به وسیله بازیهای رایانهای ترسیم كرد نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید از ظرفیت عظیم بازیهای رایانهای استفاده كرد و برخی از معانی را به وسیله این بازیها تصویر سازی نمود. 2 سال پیش
قدمت بازیهای رایانهای در ایران به 40 سال میرسد سرپرست معاونت پژوهش بنیاد ملی بازیهای رایانهای گفت: قدمت بازیها در ایران به 40 سال میرسد، در صورتی كه در دنیا قدمت بازیها بیش از 100 سال است، قطعا كیفیت بازیهای تولید شده در خارج از كشور با بازیهای داخلی قابل مقایسه نیست. 2 سال پیش
دولت در كنار حذف ارز ترجیحی، نقش حمایتی خود را حفظ میكند عضو كمیسیون انرژی مجلس درمورد حدف ارز ترجیحی اظهاركرد: نظر دولت این است كه نقش حمایتی خود را حفظ كند،به عنوان مثال یارانه آرد را به آخرین زنجیره می پردازد. 2 سال پیش
ضرورت تدوین قانون برای امنیت اطلاعات بیماران در نسخه الكترونیك اخوت پور در رادیو گفت و گو سختی كار كردن با سیستم رایانه، ضعف پلتفرمهای اینترنتی و هزینه بر بودن اجرای سیستم نسخه الكترونیك را از جمله مشكلات آن دانست و گفت: برای امنیت اطلاعات بیماران نیز باید قانون مشخصی تدبیر كرد. 2 سال پیش
رایانه، استفاده فرهنگ نویس از قلم و كاغذ را به حداقل رسانده است قربان زاده گفت: امروزه رایانه به كمك فرهنگ نویسان آمده و نرم افزارهایی نیز تهیه شده كه موجب میشود استفاده فرهنگ نویس از قلم و كاغذ به حداقل برسد. 2 سال پیش
نوسانات خیره كننده رمزارز در نبود نظارت دولتی عضو كمیسیون رمزارز و بلاكچین سازمان نظام صنفی رایانه ای كشور نوسانات این بازار را بسیار چشمگیر و خیره كننده ارزیابی كرد و گفت: این بازار هیچ گونه كنترل دولتی را در اكثر كشورها ندارد. 2 سال پیش
"بازیهای رایانهای" در دست مقاصد سیاسی دولتها كارشناس تولید بازیهای رایانهای در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان ضمن مصاحبه با رادیو گفتوگو، تاكید كرد كه امروزه از این بازیها در راستای مقاصد اقتصادی و سیاسی استفاده میشود. 2 سال پیش
"بازیهای رایانهای" گوی سرگرمی را از هالیوود ربودند معاون حمایتِ بنیاد ملی بازیهای رایانهای در مصاحبه با رادیو گفتوگو، این بازیها را ركورددارِ سرگرمیسازی در دنیا دانست و گفت: این بازیها بر ركوردی كه سالها در اختیار هالیوود بود، فائق آمد. 2 سال پیش
كلاهبرداری رایانهای از طریق فیشینگ جباری در رادیو گفت وگو بیان كرد: 70 درصد جرائم رایانهای با اطلاع رسانی و آگاهی مردم قابل پیشگیری هستند. 2 سال پیش
مسئولیت والدگری و سواد رسانهای برنامه ترنج، بیستم دی با حضور كارشناسان به بررسی موضوع مسئولیت والدگری و سواد رسانهای می پردازد. 2 سال پیش
سوداگری و بی اخلاقی اصلی ترین دلایل جعل آثار هنری است یك پژوهشگر هنری گفت: آسیب شناسی جعل آثار هنری، به سوداگری مربوط میشود و همچنین كسانی كه این كار را انجام میدهند، اخلاق گرا، دین مدار و وطن دوست نیستند. 3 سال پیش
كاهش سن جرایم رایانهای/ وجود كودكان هكر زیر 10 سال در كشور اولادی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: باتوجهبه پروندههایی كه در سطح كلانتریها و مراكز مشاوره ناجا میبینیم كه هرساله سن جرایم كاهش مییابد و در حال حاضر در ایران ما كودكان زیر 10 سالی داریم كه هكر هستند. 3 سال پیش
كلاهبرداریهای اینترنتی و رایانهای با رویكرد پیشگیرانه بیگی در رادیو گفت و گو عنوان كرد: برای پیشگیری از كلاهبرداری توصیه میكنم هموطنان كارتی كه میخواهند بیرون از منزل استفاده كنند مبلغ كمی داشته باشد، رمز را دورهای عوض كنند و از افرادی كه نمیشناسند با كارت خرید نكنند. 3 سال پیش
حمله سایبری به زیرساختهای بنزین برای فشار به اقشار مردم بود اصفهانی درباره چرایی هدف قرار دادن بنزین برای حملات سایبری گفت: هدف آمریكا و رژیم صهیونیستی این است كه بر آحاد مردم بخصوص قشر متوسط و ضعیف جامعه فشار بیاورند. 3 سال پیش