حضور دولت در تنظیم بازار برای جلوگیری از انحصار است مرجانی اظهار كرد: اگر انحصار شود مردم نمیتوانند با آن مقابله كنند در اینجا دولت وارد میشود و از انحصار جلوگیری میكند و مانع سود جویی و رانت در بعضی از كالاهای اساسی میشود؛ پس دولت نقش مهمی دارد و میتواند موثر باشد. 2 ماه پیش
بزرگترین مشكل محصولات ایرانی؛ اعتمادسازی است شریفی در مصاحبه با رادیو گفت وگو بیان كرد: باید ذهن از سمت تبلیغات به سمت برندینگ برود؛ چون بزرگترین مشكلی كه در خصوص محصولات ایرانی وجود دارد اعتمادسازی است و آنچه كمك میكند این میزان اعتماد نسبت به محصولات داخلی بالا رود؛ برندینگ است. 6 ماه پیش
واردات و صادرات باید مطابق نظر و اطلاعات اتاق اصناف انجام شود پیشهور گفت: بند «ز» آئین نامه هیئت دولت مصوب سال 1397 اشاره كرده كه صادرات و واردات ضمن سلامت محصول باید با نظر اتاق اصناف انجام شود اما برای صادرات و واردات محصولات تااین تاریخ، نظر اتاق اصناف كه متولی قانونی این كار است استعلام نشدهاست. 7 ماه پیش
تایر گران شد/ كاهش 14 درصدی تولید تایر رئیس انجمن صنعت تایر ایران در رادیو گفتوگو، اظهار كرد: بخشی از افزایش نرخ تایر بهواسطه كاهش تولید است اما بخش بزرگتر آن ناشی از افزایش تقاضای كاذب است یعنی بخشی از مردم الان نیاز به تایر ندارند اما تایرها را خریداری میكنند. 7 ماه پیش
سند راهبردی گردشگری سلامت در حال تدوین است علی دباغ تهیه یك سند راهبردی و جامع در حوزه گردشگری سلامت را ضروری دانست و اظهار كرد: این سند هم اكنون در حال تهیه است. 9 ماه پیش
آموزش در كسبوكارها باید بهاندازه و در مقطع درست باشد عباسزاده در رادیو گفتوگو اظهار كرد: اگر از آموزش بهاندازه و در مقطع درست استفاده شود كمككننده است و در مقاطع مختلف آموزشهای مختلفی نیاز است. 10 ماه پیش
بانك مركزی درباره تعهد ارزی صادركنندگان تجدیدنظر كند عضو كمیسیون برنامهوبودجه مجلس از بانك مركزی درخواست كرد كه درباره تعهد ارزی صادركنندگان تجدیدنظر كرده و دست صادركنندگان را باز بگذارد تا بخشی از تعهدات ارزی را به حمایت از خط تولید خود اختصاص دهند. 11 ماه پیش
كارگروه گردشگری ملی باید تشكیل شود عضو هیئتعلمی پژوهشكده گردشگری وزارت میراثفرهنگی ضمن انتقاد از اینكه نظام گردشگری سلامت در ایران، فاقد برندینگ است، بر لزوم تشكیل یك كارگروه تحت عنوان كارگروه گردشگری ملی تأكید كرد. 12 ماه پیش
انتخاب نام در طی كردن بهتر فرآیند برندینگ موثر است توكلی در رادیو گفت وگو اظهاركرد: اگر به برندینگ از زاویه بین المللی نگاه كنیم و صادرات و ارز آوری داشته باشیم؛ قاعدتاً تاثیر زیادی در مهار تورم خواهد داشت و انتخاب نام در بهتر طی كردن فرآیند برندینگ موثر است. 12 ماه پیش
منابع انسانی باید ورود جدی به مدیریت استعداد داشته باشند داوری در رادیو گفت وگو بیان كرد: واحدهای اداری و منابع انسانی باید مشاغل كلیدی، حساس و شاغلین مستعد و دارای ویژگیهای مرتبط را شناسایی كنند و بر این اساس سیستمی را ایجاد كنند كه بتوان این استعدادها را در زمان لازم جایگزین كرد. 1 سال پیش
هدایت به درگاه جعلی و بستر مجرمانه از مخاطرات فیلترشكنها سرهنگ رجبی با بیان اینكه در استفاده از فیلترشكنها انواع مخاطرهها وجود دارد،گفت:یك نوع مخاطره این است كه كاربر به واسطه استفاده از فیلترشكنها عملا از چرخش پایش ایمن خارج شده و متوجه نمیشود كه به درگاه و سایت جعلی هدایت میشود. 2 سال پیش
بوم گردی؛ محصول گردشگری در دوره پست مدرن دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت با حضور در رادیو گفتوگو به تشریح اثراتِ زیبایی شناسیِ هنرِ پست مدرن در معماریِ بناهای تفریحی و اقامتی و نقش آن در توسعه گردشگری پرداخت. 2 سال پیش
تبلیغات در تئاتر، سرمایه گذاری است مشاور تبلیغاتی تئاتر گفت: بیشتر گروههای تئاتری هنوز به این نكته پی نبردند كه تبلیغات در تئاتر، هزینه نیست و بلكه یك نوع سرمایه گذاری است. 2 سال پیش
سرمایه گذاری در سینما حال خوبی ندارد سرتیپی با اشاره به بالا رفتن هزینههای تولید و اكران فیلمها گفت: سینما در شرایط فعلی، حال خوبی در زمینه سرمایه گذاری ندارد. 2 سال پیش
برند حلال ایران هنوز ناشناخته است پژوهشگر حوزه برندسازی حلال گفت: كشور استرالیا با دریافت برند حلال از مالزی به كشورهای اسلامی گوشت صادر میكند اما برند حلال ایران هنوز در بسیاری از كشورها شناخته شده نیست. 2 سال پیش
اینماد نشانه كیفیت نیست كلاهی در رادیو گفت و گو مطرح كرد: برند با اینماد ایجاد نمیشود، بلكه اینماد موجب این می شود كه مشتری به سایتی كه شناخته شده نیست اعتماد كند. 2 سال پیش
«اینماد» مانع كسب و كار یا عامل افزایش اعتماد مشتریان برنامه ضرب سكه با هدف بررسی كارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبكه رادیویی گفتوگو پخش می شود. 2 سال پیش
كسب رتبه 100 گردشگری برای ایران قابل قبول نیست عضو هیئت علمی پژوهشكده گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی، ایران را جز 10 كشور برتر دنیا در حوزه تاریخی فرهنگی و 5 كشور اول در زمینه تنوع اقلیم دانست و نسبت به كسب رتبه 100 از نظر گردشگری در جهان اظهار تاسف كرد. 2 سال پیش
صنعت برندینگ گردشگری؛ مُعرف شهرها با نمادهای شاخص است مدیر پروژه برند ملی گردشگری ایران در مصاحبه با رادیو گفتوگو به بررسی نقش و جایگاه برندینگ در صنعت گردشگری پرداخت و نماد شهرهای مختلف را بر همین اساس تعریف كرد. 2 سال پیش
ارزش برند بیش از سرمایه اولیه است حسینی خواه در رادیو گفت وگو بیان كرد: با تمام مشكلاتی كه وجود دارد نام برند بسیار بسیار مسئله مهمی است چون ارزش برند بیش از سرمایه اولیه است. 2 سال پیش
موانع كارآفرینها در مسیر انتخاب نام و ثبت برند برنامه ضرب سكه با هدف بررسی كارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبكه رادیویی گفتوگو پخش می شود. 2 سال پیش
بازاریابی مقدم بر تبلیغات است عباس زاده در رادیو گفت و گو بیان كرد: بازاریابی مقدم بر تبلیغات است یعنی باید نیازها و خواستههای مخاطب را درك كرد و تحلیل رقبا و نقاط ضعف و قوت محصول انجام شود و بازاریابی صورت گیرد بعد از آن باید سراغ تبلیغات رفت. 3 سال پیش
گوهرشناسی ایران به بازارسازی نیاز دارد صادقی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: متاسفانه در حال حاضر كشور تركیه فیروزههای ایران را به اسم كشور خودش در دنیا به فروش میرساند. 3 سال پیش
معماری برند و نامولوژی در كسب و كار برنامه ضرب سكه با هدف بررسی كارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبكه رادیویی گفتوگو پخش می شود. 3 سال پیش
مشكل اصلی كسب وكارها بازاریابی محصول است مشاور برندینگ عنوان كرد: در بررسی كسب و كارها مشكل اصلی بازاریابی محصول ارائه شده است یعنی محصول خواستنی نیست اما صاحب كسب و كار درصدد فروش آن است. 3 سال پیش
نقش بازاریابی و فروش در كسبوكار برنامه ضرب سكه با هدف بررسی كارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبكه رادیویی گفتوگو پخش می شود. 3 سال پیش
شبكهسازی چه تاثیری بر كسبوكار دارد؟ كارشناسان كسبوكار در رادیو گفتوگو ضمن تشریح موضوع شبكه سازی، آن را برای افزایش راندمان، تسهیل فرآیندها و برندسازی بسیار موثر دانستند. 3 سال پیش
نام قدرتمند سود خالص برند را افزایش می دهد توكلی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: نام قدرتمند نامی است كه بتواند سهم یك كسب و كار از سود خالص را افزایش دهد. 3 سال پیش
اولویتهای اقتصادی خانواده در سال 1400 برنامه ضرب سكه، بیست و سوم اسفند ماه با موضوع "اولویتهای اقتصادی خانواده در سال 1400" از رادیو گفتوگو پخش میشود. 3 سال پیش
حیات رسم الخط به كاربرد آن است نوروزی بیان كرد: خط ها تا زمانی كه كاربرد دارند زنده هستند و هر خطی براساس كاربردخاص متولد شده است پس برای طراحی های نو هم می توان رسم الخط ها را بازنگری و طراحی كرد. 3 سال پیش
در انیمیشن ملی الگوی اختصاصی نداریم همدانی در رادیو گفتوگو بیان كرد: متاسفانه هنوز به تواتری كه هویت خوب ایرانی در آن شكل گرفته باشد، نرسیدهایم و الگوی اختصاصی برای خودمان نداریم. 4 سال پیش
گردشگری تاثیر به سزایی در جهش تولید دارد معاون گردشگری سابق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری میتواند كمك شایانی به بحث جهش تولید در سال جاری بكند. 4 سال پیش
شناخت مقصد نخستین قدم در برندینگ گردشگری است مدیرعامل موسسه تحقیقات و مطالعات تخصصی گردشگری ایران شناخت مقصد را نخستین قدم در برندینگ گردشگری دانست. 4 سال پیش
نكاتی كه در انتخاب نام برند باید به آن توجه كنیم كارشناسان حوزه برندینگ با حضور در رادیو گفتوگو ویژگیهای یك برند با لوگوی خوب و اقدامات لازم برای ثبت برند را شرح دادند. 4 سال پیش
برای رونق صنعت مد و پوشاك بخش خصوصی باید ورود كند رحیمی در رادیو گفتوگو گفت: دولتها نمیتوانند به طور انحصاری صنعت مد را پیش ببرند بلكه سازمانهای خصوصی با آموزش برندینگ و بازاریابی در تشكیل زنجیره ارزش گذاری و اكوسیستم صنعت پوشاك و مد نقش مهمی ایفا میكنند. 4 سال پیش
جولان اینفلوئنسرها در فضای مجازی هشتك گفت و گو شانزدهم شهریور با حضور كارشناسان به بررسی موضوع اینفلوئنسرها؛ بنرهای تبلیغی در فضای مجازی می پردازد. 4 سال پیش
تفاوت كسب وكارهای اینترنتی و دیجیتالی چیست؟ دبیر انجمن صنفی كسب و كارهای اینترنتی، دیجیتالی شدن را مقوله ای همه گیر در اغلب مشاغل دانست و به تشریح تفاوت های این مفهوم با كسب وكار اینترنتی پرداخت. 4 سال پیش
چالش های كسب وكارهای اینترنتی چیست دبیر كانون فرهنگی تبلیغی فناوری اطلاعات رواج تفریحات مجازی را موجب نازل و سبك شمردن شأن كسب وكارهای اینترنتی توسط برخی افراد عنوان كرد. 4 سال پیش
تئاتر در حال تبدیل شدن به كالای لوكس و طبقاتی حسینی مقدم با بیان اینكه تئاتر ایران در حال حركت به سمت طبقاتی شدن و لوكس شدن است گفت: فقط تعداد كمی از هنرمندان تئاتر برندهاند و بقیه هنرمندان ارزش فرهنگی را به دوش میكشند. 4 سال پیش
نقش زنان در حمایت از تولید ملی رادیو گفت وگو برنامه «اكسیر» را به منظور بررسی بند هفتم گام دوم انقلاب تولید كرده است كه هر هفته به موضوعی مرتبط در این خصوص می پردازد. 4 سال پیش
نقش زنان در حمایت از تولید ملی رادیو گفت وگو برنامه «اكسیر» را به منظور بررسی بند هفتم گام دوم انقلاب تولید كرده است كه هر هفته به موضوعی مرتبط در این خصوص می پردازد. 4 سال پیش
جای پارك خودروی خود را قبل از سفرهای درون شهری رزرو كنید مدیرعامل استارتاپ الوپارك گفت: آمارها در كلان شهر تهران نشان می دهد شهروندان بین 25 تا 30 دقیقه برای یافتن جای پارك صرف زمان می كنند كه طبیعتا ترافیك و مصرف سوخت بیشتری بدنبال دارد. 4 سال پیش
جدیت نمایندگان منتخب مجلس یازدهم برای بهبود كسب و كار نماینده منتخب مجلس یازدهم گفت: قطع به یقین جدیت و وفاق خوبی در نمایندگان مجلس یازدهم برای تنقیح قوانین، نظارت بر دستگاه های اجرایی و دولت آینده و بهبود كسب و كار وجود دارد. 4 سال پیش
میزان تولیدات شیلات پس از انقلاب 40 برابر شده است نبی الله خون میرزایی با بیان اینكه میزان تولیدات شیلات پس از انقلاب 40 برابر شده است، گفت: سال گذشته یك میلیون و 262 هزار تن ماهی تولید كردیم و در سال جاری نیز از این مرز فراتر خواهد رفت. 4 سال پیش
رتبه اول جهان را در تولید قزل آلا داریم رئیس سازمان شیلات از رتبه اول جهانی ایران در حوزه پرورش ماهی قزل آلا خبر داد و گفت: رتبه دوم جهانی در تولید ماهیان خاویار طی یك دهه آینده از آن كشورمان است. 4 سال پیش
"سه كام حبس" با مخاطب صادق است تهیه كننده فیلم "سه كام حبس" گفت: "سه كام حبس" فیلمی جسور و با مخاطب خود صادق است، 4 سال پیش
نبود رسانه تخصصی در حوزه تبلیغات پوشاك ایرانی مدیر مسئول رسانه مد و پوشاك با اشاره به نقش تربیت افراد متخصص در حوزه رسانه برای تبلیغات گفت: ما در حوزه پوشاك رسانه قوی و تخصصی نداریم تا بین برند و مخاطبان اصلی ارتباط برقرار كند. 5 سال پیش
مدیریت فدراسیون ورزش دانشگاهی با تفكر كسب مدال حمید قاسمی گفت: بزرگ ترین اشتباه در تفكر نظام دانشگاهی این است كه فدراسیون را با تفكر كسب مدال مدیریت كنیم. 5 سال پیش
كاهش 10 درصدی ارزش صادرات ایران در شش ماهه نخست امسال مدیركل دفتر برنامه ریزی و مالكیت صنعتی وزارت صمت گفت: اگرچه صادرات ما از نظر وزنی در شش ماهه اول امسال رشد 22 درصدی نسبت به سال قبل را تجربه كرد اما از نظر ارزش، 10.36 صدم درصد رشد منفی داشت. 5 سال پیش
توسعه تجارت الكترونیك نیازمند به روز شدن قوانین است احمد اناركی محمدی بیان كرد: ما باید در تمام زمینه ها تجارت الكترونیك را ببینیم چون روشی كه الان دارد استفاده می شود فراگیر است، از طرفی باید قوانین را هم به روز كنیم. 5 سال پیش
توجه ویژه وزارت بازرگانی به صادرات از ضروریات است رئیس كمیسیون صادرات كانون عالی انجمن های صنفی كارفرمایی گفت: وزارت بازگانی باید به مبحث صادرات اهمیت ویژه ای قائل شود بطوریكه برای هر یك از كشورهای همسایه باید یك سیاست توسعه صادراتی داشته باشیم. 5 سال پیش
برندسازی موجب خوشبختی رسانه ها می شود استاد دانشگاه شهید بهشتی برندسازی را در رسانه به بافتن فرش تشبیه كرد كه نیازمند نقشه، عشق و مهارت است و تصریح كرد: رسانه ی دارای برند، قطعا خوشبخت است. 5 سال پیش
لزوم ایجاد رویكرد فرهنگی اصیل ایرانی با محوریت رسانه كبیری یگانه مطرح كرد: ما باید نگاه شرق شناسانه و فرهنگی اصیل ایران زمین را با محوریت رسانه ایجاد كنیم و تفكرات و ذهنیت اصیل ایرانی را به مخاطبان ارائه دهیم. 5 سال پیش
اجرای سیاست های كلان فرهنگی گامی در جهت برندسازی فرهنگی است ندا سلیمانی اصلی ترین راهكار برای برندسازی محصولات فرهنگی در ایران را حركت در راستای سیاست های كلان فرهنگی عنوان كرد. 5 سال پیش
برندسازی فرهنگی باید به مطالبه عمومی تبدیل شود لاله افتخاری با تصریح بر وجود مبانی و ظرفیت های عمیق در ایران برای برندسازی فرهنگی گفت: این مسئله باید تبدیل به مطالبه مردمی شود. 5 سال پیش
برندسازان محصولات فرهنگی برای نسل Z برنامه ریزی كنند استاد برندینگ دانشگاه شهید بهشتی گفت: مسئولان برندسازی محصولات فرهنگی باید برای مخاطب اصلی محصولات فرهنگی (نسل Z) در آینده برنامه ریزی و مدیریت كنند. 5 سال پیش
نقش اپلیكیشن های حرفه ای در جذب نقدینگی به بازار سرمایه ماهیار گفت: اگر اپلیكیشن های معامله گر ساده به اپلیكیشن های تحلیلی و تصمیم ساز تبدیل شوند سرمایه گذار بهتر تصمیم خواهد گرفت. 5 سال پیش
دولت الكترونیك با روش فعلی غیرممكن است سوری مطرح كرد: زیرساخت های خوبی در دولت برای الكترونیكی شدن صورت گرفته است اما جزیره ای بودن سیستم نهادهای مختلف و لزوم دخالت عامل انسانی خطا را افزایش داده است. 5 سال پیش
درآمدزایی و تولید انسان سطحی نگر؛ هدف صاحبان رسانه سارا میرقاسمی گفت : هدف صاحبان رسانه از ایجاد شبكه اجتماعی رایگان، كسب درآمد و تولید انسان سطی نگر است كه عطش دیده شدن دارد. 5 سال پیش
تقویت صنایع تبدیلی؛ گامی در جهت كاهش ضایعات كشاورزی عضو انجمن ارگانیك ایران تأكیدكرد: جهت گیری فناوری های ما باید در جهت كاهش ضایعات محصولات و با استفاده از روش های صنایع تكمیلی باشد. 5 سال پیش
سالانه 7هزار میلیاردتومان صنایع دستی در كشور تولید میشود معاون حمایت از تولید صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی كشور ضمن گرامیداشت روزصنایع دستی، این محصولات هنری را سفیران فرهنگی كشور در محیط بین الملل دانست و از تولید سالانه 7هزار میلیارد تومان محصولات صنایع دستی در كشور خبر داد. 5 سال پیش
ستاد مقابله با تحریم در مناطق آزاد راه اندازی شد سخنگوی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد علاوه بر راه اندازی بخشی برای برندینگ، ستاد تدابیر ویژه را نیز برای تحریمها در مناطق آزاد راه اندازی كرده است. 5 سال پیش
مناطق آزاد؛ شاهراه شكست تحریمها علیه كشورند مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی تهران گفت: مناطق آزاد باید مركز تأمین مواد اولیه واحدهای صنعتی و ماشین آلات باشند و به عبارتی باید به شاهراه شكست تحریم ها تبدیل شوند. 5 سال پیش
هزاران فرصت شغلی در دل جاده ابریشم نهفته است رئیس دفاتر سفر هوایی گردشگری و زیارتی استان تهران با اشاره به ایجاد 60هزار فرصت شغلی درپی احیای جاده ابریشم در كشور اظهار كرد: بر اثر بازسازی كاروانسراها در راه ابریشم، چند صد هزار فرصت شغلی پدیدار خواهد شد. 5 سال پیش
قزوین و نیشابور؛ دو شهری كه باید از نو شناخت رئیس گروه مطالعات گردشگری سازمان میراث فرهنگی بااشاره به اینكه جاده ابریشم ابتدا باید به گرشگران داخلی شناسانده شود، تاكیدكرد: نیشابور و قزوین جزئی از جاده ابریشم بودند؛ لذا این شهرها باید برای گردشگران داخلی و خارجی معرفی وتبلیغ شوند. 5 سال پیش